niedziela, 30 czerwca 2013

Uwaga!

Kochani moi czytelnicy!

Z racji zbliżającego się wyjazdu do Torunia wpadłam na pewien pomysł. Jeśli pomożecie w jego realizacji, wspólnymi siłami możemy stworzyć coś fajnego. Już Wam mówię o co mi chodzi..

Zostało mało czasu, więc jeśli mamy coś zrobić - trzeba się naprawdę streścić. Podczas naszego pobytu w wiadomym mieście, ma również gościć tam ekipa naszego serialu. Jeśli uda nam się ją spotkać, fajnie byłoby coś im wręczyć od wiernych fanów. Tak sobie pomyślałam, że można zrobić coś w rodzaju albumu. Jeżeli nawet nie natkniemy się na naszych bohaterów, zawsze można wysłać prezent na adres serialu. :)

Dlatego apeluję do wszystkich Lekarzomaniaków i czytelników blogów, aby włączyli się w realizację tego pomysłu. Do Piątku czekam na wasze komentarze i e - maile, w których zamieścicie różne rzeczy związane z  serialem. Piszcie o swoich odczuciach, wrażeniach, o tym, za co kochacie nasz serial, układajcie rymowanki,   wysyłajcie skany rysunków. Jeśli macie jakieś pytania, które chcielibyście zadać naszym bohaterom - piszcie! Kto wie, może uda nam się jakimś cudem uzyskać na nie odpowiedź. :D

Liczę na Wasze dobre chęci i wyobraźnię. Dajcie znać co myślicie o tym wszystkim. Ja zajmę się ogarnięciem tego w całość. To naprawdę nie musi być nic wielkiego, wystarczy kilka zdań, cokolwiek. :)

Do dzieła! :)





62 komentarze:

  1. jj89:jestem za ! obiema rękami :D:D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  3. TEŻ JESTEM ZA I JUTRO MOŻESZ SIĘ CZEGOŚ SPODZIEWAĆ NA SKRZYNCE ALE DOPIERO JAK POPRAWIMY :p

    OdpowiedzUsuń
  4. jj89:no i to mi się podoba, oby więcej takiego odzewu w kwestii tego pomysłu :) :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Może mi ktoś powiedzieć o co chodzi z tym wyjazdem do Torunia?:-) byłabym wdzięczna, bo nie jestem za bardzo w temacie;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kilka osob jedzie do Torunia, aby sie poznac, porozmawiac o serialu i zwiedzic miasto sladami naszych bohaterow. :)

      Usuń
    2. słuchaj wyśle ci obrazki i mmoże ze dwa lub nawet trzy wierszyki

      Usuń
    3. właśnie ci wysłałam :P

      Usuń
  6. Mam pytanko.Wie ktoś może,od kiedy do kiedy dokładnie ekipa Lekarzy będzie w Toruniu? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ekipa ma byc w Toruniu przez jakies 3 tygodnie. Planowo do 23 lipca.

      Usuń
    2. jj89: ludzie namawiam do przyłączenia się do pomysłu Juliett ! Im więcej tym lepiej :):):)

      Usuń
    3. Justa wlasnie przeczytalam to, co mi wyslalas i sama sie wzruszylam. xD

      Usuń
    4. jj89: Dzięki Juliett :) to tak jakoś samo mi od siebie wyszło,a niech wiedzą a co :)

      Usuń
    5. No i super. :D Oby tak dalej! Jak cos jeszcze wymyslisz - daj znac. :)

      Usuń
    6. jj89: to był dopiero początek, na pewno nie skończę tylko na tym ;) jakoś tak myślę,że warto zrobić dużo, od siebie, tak po prostu :)

      Usuń
    7. Pewnie, ze warto. Poza tym to bylby mily gest z naszej strony. :) Ja tez cos stworze. ^^

      Usuń
    8. jj89:wspólnie stworzymy :) to będzie warte wszystkiego - no i bezcenne, bo robimy to dlatego, że chcemy bardzo :)

      Usuń
    9. Gdyby do tego wszystkiego, udalo nam sie to wreczyc osobiscie to bylaby rewelacja! :P

      Usuń
    10. jj89: a co się ma nie udać ;o już mówiłam-się użyje uroku osobistego i gra gitara :D

      Usuń
    11. Haha. Takie podejscie mi sie podoba! :D

      Usuń
    12. jj89: w końcu po coś jesteśmy płcią żeńską ;p

      Usuń
    13. jj89: to tak ogólnie było ale co, no nie możemy być tam sztywne bo wtedy nic się nie uda

      Usuń
    14. My sztywne?! ^^ Nierealne! Haha. ;P

      Usuń
    15. jj89: haha no właśnie też mi się tak wydaje,będziemy miały czas żeby nakręcić i rozkręcić ;p

      Usuń
    16. Oj tak. Mowilam, ze szkoda kasy na nocleg, bo i tak spac nie bedziemy. ^^

      Usuń
    17. jj89: no raczej, wyśpimy się w domu, Toruniu-podbijemy cię ! :D

      Usuń
    18. Biedni mieszkancy Torunia! xD

      Usuń
    19. jj89: haha będą mieli rozrywkę za darmo jak będziemy biegały w te i z powrotem ;p

      Usuń
    20. Beda mieli atrakcje. Takich napalonych turystek Torun jeszcze nie widzial. ^^

      Usuń
    21. jj89: oo tak, to właściwe słowo xD tylko tak się zastanawiam co zrobimy jak już wypatrzymy obiekt ? :D

      Usuń
    22. Najpierw staniemy jak wryte, a potem sie na nich rzucimy i rozwalimy im dzien, a raczej kilka dni zdjeciowych. ^^ Beda musieli zostac w Toruniu do sierpnia. xd

      Usuń
    23. jj89: ty się rzucasz pierwsza ;p ja zaraz za tobą ;p
      podziękują nam, że odpoczną od pracy ;p

      Usuń
    24. Niby dlaczego taka kolejnosc? ^^

      Usuń
    25. jj89: bo ja to amatorka kompletna ;p chyba że obydwie naraz na trzy cztery ;p

      Usuń
    26. Mysle, ze nie bedzie czasu o tym myslec. Najpierw bedziemy zawstydzone i zaskoczone, a potem zszokowane ruszymy w ich strone. ;P

      Usuń
    27. jj89: jak powiem trzy cztery to biegiem ;p

      Usuń
    28. Jak bedziesz w stanie. ^^

      Usuń
    29. jj89: spróbuję być w stanie ;p

      Usuń
    30. Juz to widze. ^^

      Lece, bo pada mi telefon, a nie chce mi sie szukac ladowarki. Poza tym musze rano wstac.

      Dobranoc. Do uslyszenia jutro! :*

      Usuń
    31. jj89: hehe ja też ;p
      okiej , do jutra, dobranoc :*

      Usuń
  7. mogłabym cb prosic o email bo nie znam :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam pewien pomysł nie wiem czy to się nada ale o tym ty zadecydujesz :) Wyślę ci jutro email

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko się nada. Czekam w takim razie. :)

      Usuń
    2. Wysłałam już. Jak zrobisz ten album to wrzucisz zdjęcia?

      Usuń
    3. Wysłałam już. Jak zrobisz ten album to dodasz zdjęcia?

      Usuń
    4. Dziękuję. Pewnie, że dodam. :)

      Usuń
  9. Haha to czekam Lachonki na obszerną relację na blogu napalonych turystek polujących na ekipę i jakieś zdjęcia...a z mojej strony to wiesz co masz się Małacha zapytać^^. Mozesz jeszcze ewentualnie zapytać kiedy wypuszczą oficjalny soundtrack z 2 sezonu bo straszna ze mnie melomanka xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A i zapomniałam dodać...to zdjęcie Małacha od tak pprostu przypadkiem czy w ramach motywacji?^^

      Usuń
    2. Lepiej pisz czarno na białym o co mam zapytać, bez wykrętów, bo mogę zapomnieć. :P
      Zdjęcie niby przypadkiem, ale może również służyć jako motywator, czemu nie. xD

      Usuń
    3. jj89:to zdjęcie to jest świetny motywator :D:D:D

      Usuń
    4. jakie zdjecie?

      Usuń
    5. Zdjęcie Pawła, które jest wklejone w tym poście. :P

      Usuń
    6. Faktycznie z wiekiem wzmagaja sie objawy sklerozy skąd ja to znam xD Skoro tak to juz ci mówię Proszę żebyś zapytała Małacha(lub w ostateczności kogokolwiek z produkcji) czy to prawda że 3 seria jest dla Małacha ostatnia i w innych juz nie będzie grał?. Bo na oficjalnej stronie sieja taki ferment że aż żal czytać:P. Niby że ma podpisana umowę tylko na 3serie a oni już gadaja że odchodzi:P. No i to pytanko odnośnie soundracku z 2 serii^^. A właśnie ciekawi mnie jedno w Co za tydzień Różczka mówiła że 3 serie kręci nowy rezyser może tez zrobili roszady w scenarzystach,którzy napisza lepszy bardziej normalny scenariusz niż ten który był w serii?. Było by fajnie ale sądząc po zapowiedziach 2 sezonu to wątpie:). To ewnetualnie też możesz spytać czy zatrudnili normalnych scenarzystów(takich jacy pisali scenariusz do 1 sezonu) xDD

      Usuń
    7. Zobaczymy co da się zrobić. :P
      P.S. Wysłałam Ci maila. xD

      Usuń
    8. jj89: No to masz kolejny mój pomysł na mailu :D

      Usuń
    9. O super z góry dzięki^^. Juz odp na maila^^

      Usuń
  10. Kurczę, mam nadzieję, że uda mi się od rodziców odłączyć na chwilę i do was dołączyć ;-P

    OdpowiedzUsuń
  11. pytanie do Małaszyńskiego: Kiedy będzie w Białymstoku (urlop lub koncert) XD

    OdpowiedzUsuń