niedziela, 9 czerwca 2013

Droga do szczęścia. Część 9 i 10 - opowiadanie Justy

Kolejne dwie części opowiadania Justy - jj89 na Waszą prośbę.

Miłego czytania! :)


Droga Do Szczęścia - część 9

Nie było wyjścia. Kiedy stała tak blisko niego, jego serce niewyobrażalnie przyspieszało bicie. Nie potrafił wytłumaczyć tego, co się z nim dzieje. Działała na niego bardzo mocno, nie panował nad sobą. Teraz z trudem się opanował. Robił wszystko, żeby nie dać po sobie poznać, że coś do niej czuje.

-Maks, proszę cię, powiesz mi wreszcie ?

-Zrobiłbym tak niezależnie od tego, kto by tam leżał.

-Akurat. Jivana też wziąłbyś na ręce i przywiózł do siebie ?

Kompletnie nie wiedział, jak z tego wybrnąć. Nie chciał żeby pomyślała, że wykorzystał sytuację. Po prostu chciał, żeby porządnie wypoczęła, żeby miała spokój.

Nie dowiedziała się prawdy, przerwało im dzwonienie komórki Szymańskiej.

-Tata ?

-Podobno zemdlałaś.

-Już jest w porządku, doszłam do siebie.

-Gdzie jesteś ?

-Zaraz będę wracać do Sylwii, muszę kończyć, pa.

-Wracam do Sylwii. Dzięki za opiekę.

Wzięła swoją torebkę i powolnym krokiem udała się do domu. Na szczęście Matysik nie było, więc Ala miała spokój od jakichkolwiek pytań. Zrobiła sobie gorącą kąpiel. To jej bardzo pomogło. Po kąpieli przebrała się i migiem znalazła w łóżku.

Rano kiedy się obudziła, od razu poczuła głód, więc przygotowała śniadanie. Jednak po dłuższej chwili zorientowała się, że Sylwia nie wróciła na noc. Przypomniała sobie, że pewnie ciągle jest na nią obrażona za to, że jej nie posłuchała i udała się słaba do szpitala.

Nie miała siły tego odkręcać póki co. Po wczorajszym omdleniu postanowiła, że od razu po przyjściu do szpitala zrobi sobie badania. Była ciągle jeszcze odrobinę blada i nie do końca w pełni sił.


Droga Do Szczęścia - część 10

Jak postanowiła, tak zrobiła. Zaraz kiedy się przebrała, poszła na badania. Wyniki miały być koło południa, więc do tego czasu postanowiła zająć się papierkową robotą. Jednak niewyjaśniona sprawa z Sylwią nie dawała jej spokoju. Poszła jej poszukać. Jednak nie mogła jej znaleźć.

-Halo, Daniel? Słuchaj, szukam Sylwii, nie wróciła na noc, a muszę z nią pilnie porozmawiać.

-Widziałem ją przed chwilą jak wychodziła z bufetu.

-Ok, dzięki.

Udała się szybko w tamtą stronę.

-Sylwia, musimy chyba porozmawiać.

-Niby o czym ? O tym, że miałam rację ?

-Miałaś, rzeczywiście, przepraszam, zachowałam się nieodpowiedzialnie, ale dajmy już temu spokój.

-Niech ci będzie, ale następnym razem po prostu się mnie posłuchaj.

Szymańska odetchnęła z ulgą. Zbliżało się południe, więc pobiegła odebrać wyniki. Tak jak myślała, lekka anemia, brak witamin. Wiedziała, że musi zwolnić tempo. Skierowała swe kroki do gabinetu Elżbiety.

-Przeszkadzam ?

-Nie Ala, coś ty. Siadaj. Coś do picia ?

-Może wody.

-To co cię do mnie sprowadza ?

-Chciałam prosić o kilka dni urlopu. Po tym omdleniu chciałabym odpocząć, zrobiłam badania i są takie sobie.

-Ale coś poważnego ?

-Nie nie, po prostu delikatna anemia, brakuje mi witamin. To co, mogę liczyć chociaż na kilka dni ?- spojrzała na Bosak.

-Jasne, nie ma problemu, dam ci tydzień. Wyjedź gdzieś, na łono natury.

-Chyba nawet mam pomysł.- uśmiechnęła się.

-Więc zmykaj, widzimy się za tydzień.

-Ela, czy tata mógłby dostać też trochę wolnego ? Zabrałabym go ze sobą.

-Beatę też ?- zaśmiała się.

-Beata chyba po ostatniej wycieczce do lasu ze mną, ma dość wspólnych wypadów.

-Jeśli Leon się zgodzi, to niech jedzie z tobą.


Zadowolona z takiego obrotu sprawy poszła prosto do gabinetu Jasińskiego.

125 komentarzy:

  1. Super! Ile ta seria ma części?:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uuu az trzynaście?. To pewnie nieżle w piwnicy zalega...o a piwnicy ci Juliet nie zalało? xDD

      Usuń
    2. jj89:tak się rozpisałam,za to to drugie opowiadanie a w zasadzie 3 ma 10 części ale jest :D
      burza jest,ale co tam ;p

      Usuń
    3. Na szczescie z piwnica wszystko w porzadku i zbiory opowiadan sa bezpieczne. xD

      Usuń
    4. jj89:no widzisz,twoja piwnica jest nietykalna :D:D

      Usuń
    5. Thanks God xDD...a m yszy nie zala...pfu zapomniałam że maks je zabrał...widzisz zdążył przed nawałnica bo by je zalało xDD

      Usuń
    6. jj89:byle Maksa nie zalało,kto by go ratował :D

      Usuń
    7. jj89: ja też,w podskokach ;p muszę to też poćwiczyć ;p

      Usuń
    8. No w sumie niezły pomysł taki Baywatch mu zrobić xDD...chociaż niech Ala go lepiej uratuje bo jest lekarzem to mu usta usta zrobi xDD

      Usuń
    9. jj89:haha spóźniony smigus dyngus ;p

      Usuń
    10. Oj tak XD

      Usuń
    11. jj89: Ale Maks szybko biega więc nie ma szans żeby gdzieś odbiec ;p

      Usuń
    12. Ala go dogoni albo Sylwia bo już też zaczeła biegac xD

      Usuń
    13. jj89: no ja do biegania to ostatnia ;p

      Usuń
    14. To witam w klubie ja tez...sie spiesze powoli xD

      Usuń
    15. jj89: ale wiesz-jak trzeba będzie to dostanę sprinta ;p

      Usuń
    16. Jak Duracela se zaladujesz to przyspieszysz xD

      Usuń
    17. jj89: i bez tego bym dała radę w razie czego ;p

      Usuń
    18. No i to mnie sie podoba xD

      Usuń
    19. jj89:ale to tylko teoria ;p w efekcie będę jak słupek soli który trzeba pchac na taczce ;p

      Usuń
    20. Oj oj moze nie bedzie tak zle xD

      Usuń
  2. No to teraz mogę zaśpiewać że ty Juliet i Justa "jesteście szalone" xD. Super xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha. Teraz możesz. :D

      Usuń
    2. jj89: oooo tak,jesteśmy kompletnie szalone :D:D:D

      Usuń
    3. Uwielbiam was takie xD....i nie miałabym nic przeciwko jeśli byście dziś jeszcze troszke zaszalały...głównie Juliet^^. Prosze xDD

      Usuń
    4. jj89:nastroje są,jest super :D:D

      Usuń
    5. Juz mi sie nie chce wlaczac komputera, ale za to jutro najpierw dwie czesci, a potem final. Nie bede Was trzymac w niepewnosci do wtorku. :P

      Usuń
    6. jj89:pewnie, a jak :D:D niech mają,z tej radochy :D

      Usuń
    7. Ok trzymam cię za słowo XD

      Usuń
    8. jj89:hłe hłe hłe na pewno będziecie zadowoleni :D:D

      Usuń
    9. No mam nadzieje i z góry dziękowac xD

      Usuń
    10. jj89:ależ nie ma za co :D

      Usuń
  3. super jeszcze raz super :D Świetnie pisze Justa :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zawsze świetne opowiadanie, strasznie wciąga. Mimo, iż przeczytałam na raz cztery części to jeszcze mi mało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też ciągle mało po przeczytaniu 4 części. ;)

      Usuń
    2. jj89: matko kochana,jak tak dalej pójdzie to na dniach zacznę znowu pisać :):)

      Usuń
    3. Czemu nie xD. To nie gUpi pomysl xD

      Usuń
    4. jj89:mam teraz kopa pozytywnego i tyle radochy w sobie że hej :D:D

      Usuń
    5. Ja cos o tym wiem. Oby wiecej takich pozytywnych wiadomosci! :)

      Usuń
    6. jj89: a jeszcze wczoraj i przedwczoraj byłam przekonana że nic z tego a tu prosze,marzenia się jednak spełniają :D

      Usuń
    7. To dobrze xD. Ty masz radochę, ja mam radochę...wszyscy mamy radochę xDD

      Usuń
    8. jj89:dzień radochy :D:D:D

      Usuń
    9. Jak sie nam taki pozytyw będzie utrzymywał to do tego wrzesnia nam zleci ze hoho szybko xD

      Usuń
    10. jj89: ja mam jeszcze większy pozytyw-dołączam jednak cudem do grona które wyrusza do Torunia :D

      Usuń
    11. Wow no to super ze dołączasz do "pielgrzymki" na Toruń xDD. Mnie niestety nie będzie:(. Ale szczegółowa relacja na blogu mnie usatysfakcjonuje xD i może jakieś zdjęcia ewentualnie xD

      Usuń
    12. jj89:a jak ja się cieszę,normalnie dopiero teraz się uspokajam ;p

      Usuń
    13. No nie dziwie sie xD

      Usuń
    14. jj89:palemka mi dzisiaj odbija ;p

      Usuń
    15. Tak jak obiecywalam relacja bedzie szczegolowa! Zdjecia na pewno tez. :)
      Mam nadzieje, ze sie nie utopie do tej pory. xD

      Usuń
    16. jj89: natrzaskamy tyle zdjęć ile się da :D
      przyjadę ci z Maksem na pomoc ;p

      Usuń
    17. No i to mnie się podoba a jak jeszcze spotkacie jakis aktorów i z nimi pogadacie(zwłaszcza wiecie z kim) to normalnie bede przeszczęśliwa xD. No ale najwazniejsze żeby wypad sie udał i pogoda dopisała xD

      Usuń
    18. jj89:dlatego mówię że musze poćwiczyć buraczenie bo na pewno moja twarz takową barwę przybierze :p
      na pewno dopisze :D:D

      Usuń
    19. Jakby był mocny upał to powiesz że jestes taka czerwona od słońca xDD

      Usuń
    20. jj89: hahaha ty na to nie wpadłam,to może być dobra wymówka ;p

      Usuń
    21. No gorzej jak się zarumienisz podczas deszczu:P xD

      Usuń
    22. jj89: to powiem że tu gdzieś coś paruje ;p

      Usuń
    23. No, Justa miło mi słyszeć, że się do Torunia wybierasz, oj, będzie się działo. ;) Nie mogę się doczekać!!!
      A co di pisania, to pisz i pisz jak najwięcej!

      Usuń
    24. jj89: na szczęście udało mi się tego dokonać :D oj tak się będzie działo jak nigdy :D
      tak jest, teraz wakacje to na pewno dużo naprodukuję :D

      Usuń
    25. ja sie bede w wakacje z magisterką produkowac:P żeby w pazdzierniku sie obronic więc też będę miala co robic^^

      Usuń
    26. jj89:ja mam niby w zadaniach siedzieć ale coś czuję,że zaglądnę dwa razy i na tym się skończy ;p

      Usuń
    27. Skad ja to znam xD

      Usuń
    28. jj89: coś tam porozwiązuję sobie ale na pewno nie będę non stop siedzieć nie ma takiej opcji ;p

      Usuń
    29. O tak zeby nie zwariowac xD

      Usuń
    30. jj89:lato jest,chociaż póki co nie widać ;p

      Usuń
    31. Nie no coś tam już widac od kilku dni tylko się ono bardzo ociąga xD

      Usuń
    32. jj89:człapie ;p

      Usuń
    33. Przeoczylam tego waznego posta ze chcesz mi przyjehac z Maksem na pomoc...absolutnie nie mam nic przeciwko xDD

      Usuń
  5. Jestem ciekawa, co tam się w kolejnych częściach szykuje. ;)
    Niech ten biedny Maksiu w końcu się ogarnie z tymi wyznaniami, biedny, aż się speszył. ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jj89: ale jakie to urocze :D

      Usuń
    2. No cóż zarumienił się...jak Burak xDD

      Usuń
    3. jj89: i to też jest boskie :D

      Usuń
    4. jj89: nic dodać nic ująć :D

      Usuń
    5. Haha jak burak. Otoz to! :D

      Usuń
    6. jj89:hahaha jejuś :D:D

      Usuń
    7. Tym razem nie miał Buraków w lodówce...to zrobił lasange xDD

      Usuń
    8. jj89:hahaha no zapiekanka wydała mi się za banalna ;p

      Usuń
    9. Tak jest! Nastepnym razem bedzie barszcz. ;P

      Usuń
    10. jj89: a jak się Maks rozchoruje to sok z buraków ;p

      Usuń
    11. O tak żeby biedak anemi nie złapał i żeby robił siusiu na czerwono xDD

      Usuń
    12. jj89: hahaha nie no padłam ;p

      Usuń
    13. No co od buraczkowej lub od barszczu sie sika na czerwono hahaha XD

      Usuń
    14. jj89: wiadomo ;p nie no nie mogę ze śmiechu,szczęka mnie rozboli ;p

      Usuń
    15. Ojoj jak ja pomasujesz to n ie bedzie boleć...a gdyby ci dalej doskwierały jakies objawy...to wezwiemy dr Kelera on ci ją wyleczy tzn ból szczęki xD...może nawet ją pomasuje? xDD

      Usuń
    16. jj89: rozruszam ją sama hahaha ;p no wiadomo,doktor Keller to jest doktor Keller :D

      Usuń
    17. No na jego widok to ci może opaśc szczena...z wrażenia XDD

      Usuń
    18. jj89: tak na pewno będzie ;p szczena do dołu burak na twarzy i brak zdolności mówienia ;p

      Usuń
    19. W skrócie mała zatyczka xD

      Usuń
    20. jj89: jakbym była odłączona od zasilania ;p

      Usuń
    21. zawsze możesz zainwestowac w Baterie Duracela i jedziesz dalej haha XD

      Usuń
    22. jj89:bo się z krzesła sturlam ;p

      Usuń
    23. Jak spadniesz to powiedz "Padles powstan!...Powerade!" xD

      Usuń
    24. jj89: hahahahahahahahaha o matko ;p

      Usuń
    25. Nie matko tylko Powerade...ewentualnie Redbull doda ci skrzydel xDD

      Usuń
    26. jj89:i prosto w nie wiem co ;p

      Usuń
    27. Tylko nie w Monitor:P xDD

      Usuń
    28. jj89:prosto do maksa ;p

      Usuń
    29. No chy ba ze...jego widok cie "uskrzydli" xD

      Usuń
    30. jj89:albo wystrzeli jak rakieta ;p

      Usuń
    31. No fakt rakieta szybsza xD

      Usuń
  6. Ja ide spac, bo impreza mi sie na dwa dni przeciagnela i padam. xD
    Od jutra sie biore ze pisanie!
    Dobranoc. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jj89: ja chyba też się zabiorę nie wiem czy jutro ale w najbliższym okresie na pewno :D
      śpij dobrze :)

      Usuń
    2. Uuu to zabalowałaś no ale to dobrze bo tzn ze sie impreza udała a teraz musisz sie zregenerowac i naładować baterie XD. Branoc kolorowych do jutra^^. Rocznik 89 Cię żegna xDD

      Usuń
    3. No, no dwudniowe imprezy. Faktycznie idź spać, bo nam tutaj padniesz. Życzymy weny twórczej jutro, chociaż właściwie niepotrzebnie, bo Ty ją zawsze masz.
      Rocznik 94 również żegna, chociaż jak na razie jestem chyba jego jedyną reprezentantką. ;)

      Usuń
    4. jj89:e tam,wiek się nie liczy ;p grunt że fajnie się rozmawia :D

      Usuń
    5. To prawda oby ją jak najdłużej miała (zresztą nie tylko ona) Oj tam oj tam nie zauważyłam my tu wszyscy mamy 18 lat xDD. Trzymaj sie Monia spij dobrze^^

      Usuń
    6. jj89: ja mam wenę gdzieś uśpioną ale ją obudzę :D no właśnie :D

      Usuń
    7. Spoko trzeba ja obudzic xD. Zrsztą śledzac twoje opowiadania to juz sie niezle obudziła oby tak dalej xD. Napisz kolejne opowiadanie o zupie buraczkowej dla Maksa xDD. Powiedzmy że mu ją Leon zrobi...tak jakby dla przyszlego ziecia zamiast czarnej polewki hahaha xD

      Usuń
    8. jj89:no to fakt ;p
      hahaha to by była komedia ;p

      Usuń
    9. O to bysmy mialy z Juliet temata na nasze opowiadanie o tym jak Leon przyjmuje przyszlego ziecia do rodziny...bo wtedy Maks zrobił zaskakiwke i nawet nie spytal Leona o reke Ali xD.Jestem ciekawa co UJuliet o takim temacie sadzi xD.A wlasnie jutro by była kolejna okazja do poszalenia wiesz jaka? xD

      Usuń
    10. jj89:zapytamy jutro :D tak wiem-byłby kolejny odcinek lekarzy ;p

      Usuń
    11. To tez:p ale ja mysle bardziej optymistycznie xD. Zobacz ile postów jest pod tym wpisem juz dawno chyba tak nie bylo xD

      Usuń
    12. jj89: a bo teraz każdy był zabiegany a teraz w końcu wolne :D

      Usuń
    13. O to już sa 2 okazje zeby poszalec wolne i taka liczna liczba postów xD

      Usuń
    14. jj89:ooo tak :D:D udaję się spać ;p ledwo widzę na oczy ;o buraczkowych snów ;p

      Usuń
    15. Ok ja tez zaraz zmykam wyspij sie porzadnie zebys wene miala xD. Heh dzieki i wzajemnie xD

      Usuń
  7. No to dobranoc dziewczyny! Justa śpij, bo potem trzeba twoją wenę obudzić, dlatego musisz jej dać odpocząć! ;)
    Ah ta moc poniedziałku, właśnie, my bez kitu mamy już poniedziałek od 22 minut, a tak nawiązując do buraków, to ich nie cierpię, chociaż przemogłam się ze względu na Maksa. Skoro on jest burakiem, to nie da się nie lubić tego cudownego warzywa. W Toruniu proponuję na obiad zupę buraczaną czy tam burakową jakkolwiek to się tam nazywa. I to codziennie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, czyli już nawet mamy ustalone menu na obiady w Toruniu. Świetnie! xD

      Usuń
  8. Dobra, wiem ze juz bredze, no ale sloneczko mi dzisiaj mozg troche przegrzalo. Czytalam te komentarze apropo piwnicy a potem sobie przypomnialam ze keller to znaczy po niemiecku piwnica. Takze Maksowi powodz w piwnicy zdecydowanie nie grozi i to nie tylko ze wzgledu na jego wysportowanie! Trololo coraz blizej final a mi powoli odbija! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O nie wiedziałam że jeszcze tu bylaś Monia widzę że nie tylko ja jestem Nocnym Markiem ^^. Keller to piwnica?. haha o tym nie wiedziałam ale skoro tak to masz racje tym bardziej mu zalanie nie grozi tym bardziej nasz Maksio ma solidne FUNDAMENTY i nie jest jakieś chucherkowatej budowy jak Orda wiec go woda tak łatwo by nie porwała a to że chłopina wysportowany i pewnie pływać też umie to swoją drogą xDD. A vto że ci odbija to się nie martw bo mi czasem tez o czym mozna sie przekonać po wpisach na blogu(biedna Juliet:P xD) pozytywne zakrecenie to nie choroba uważam że jest ono wskazane zwłaszcza teraz żeby nam te miechy bez Lekarzy szybciej i przyjemniej zleciały xD

      Usuń
    2. Juliett to wcale nie przeszkadza, ale wręcz przeciwnie. :P
      Jak widać większość z nas lubi dużo mówić, nieważne czy na temat czy też nie. Skoro na forum nie idzie się porozumieć, to przynajmniej tutaj mamy taką okazję. xD

      Usuń
    3. No to mnie niezmiernie cieszy xD. Przynajmniej na blogach się dobrze czuje bo mozna poznać fajnych ludzi a na forum juz nie wchodzę bo tylko się wściekam jak piszą o rezygnacji Małacha z dalszych serii;/. Tym bardzej że nigdzie indziej o tym nie jest napisane tylko tam

      Usuń