czwartek, 6 czerwca 2013

Spotkanie w Toruniu. :)

Kochani!

Chcecie poznać osobiście autorki blogów i jedne z najwierniejszych fanek serialu Lekarze? :P

Macie ochotę porozmawiać o bohaterach i odtwórcach głównych ról serialu?

Pragniecie zwiedzić w naszym towarzystwie Toruń śladami naszych bohaterów?

Chcecie poznać innych fanów i przypadkiem natknąć się na ekipę, która będzie tam w tym czasie kręcić III sezon?

Zapraszamy do Torunia w dniach 9 - 13 lipca 2013 roku, gdzie wspólnie z Limonką i Emiką będziemy gościć i oczywiście na Was czekać! Fajnie będzie się poznać w realu. :P

Jeśli potrzebujecie większej ilości informacji bądź jesteście zdecydowani, piszcie na e - maila. :)

Jeszcze raz gorąco zapraszamy do wspólnego spotkania! :)



16 komentarzy:

  1. No to git, obie zamieściłyśmy informacje, teraz tylko pytanie czy ktoś się przyłączy. Nie mogę się doczekać spotkania z Wami!!! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No pozostaje nam czekać na odzew. Może ktoś się skusi. :)
      Ja też się nie mogę doczekać! Odliczamy dni! :P

      Usuń
    2. Ja też się nie mogę doczekać :) Właśnie zarezerwowałam sobie busa :)

      Usuń
  2. Tylko Wam pozazdrościć wyjazdu :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Super szkoda że mieszkam tak daleko:(...no ale tak jak pisałam u Limonki czekam na obszerną relacje ze spotkania na blogu^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jj89: No cóż,ja też będę czekać na relację ;)

      Usuń
    2. Niunia odezwij się do mnie na maila jak możesz. :P

      Usuń
  4. Ja na pewno będę. Do Torunia mam zaledwie 2,5 godziny samochodem. Chyba będę najmłodsza na dodatek z rodzicami, Oh Shit. Ale fajnie będzie się poznać

    OdpowiedzUsuń
  5. jj89: no ja raczej niestety nie zawitam więc pozostaje mi życzyć wam udanej zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  6. a ja mieszkam pod samym budynkiem starym imperium gdzie nagrywają i mam dosyć jak rano biegają mi pod oknami :D ale z chęcią się z wami spotkam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz mi odstąpić trochę tego ich biegania :P
      Ile bym dała ... <3

      Usuń
    2. jj89:oj ja też ;]

      Usuń
  7. jj89: zazdroszczę wyprawy wszystkim którzy się tam znajdą.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdamy Wam szczegółową relację z całego pobytu! :D Głowy do góry. Jak nie tym razem, to następnym, bo myślę, że po jednym nam się nie znudzi! :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Możesz podać mi twój dkładny adres meilowy ?
    Martyna

    OdpowiedzUsuń