środa, 5 czerwca 2013

Znaleźć miłość. Część 12 - opowiadanie Justy.

Poddaje się i macie jeszcze jedną część. :P
Dla jasności.. myślę, że 4 części jednego dnia to już wystarczająco, żeby Wam się w głowach nie poprzewracało. :P  Wielki finał opowiadania jutro. :)


Znaleźć miłość cz 12

-No słucham cię, mów, bo widzę , że to coś ważnego.

-Tak. Wyjeżdżam, do Szwajcarii. - powiedziała z zadowoleniem.

-Jak to ? A po co ? Chyba mi nie powiesz, że jedziesz do tego, jak mu tam, Maksa ?

-Tak, właśnie to chcę powiedzieć.

-Nie znałam cię od tej strony, ale ok. Swoją drogą musi ci bardzo na nim zależeć, że tak się poświęcasz.

-Nie poświęcam się. Chcę już po prostu z nim być, dość czasu już oboje zmarnowaliśmy.

-A co, jeśli on już tego nie chce ?

-Wtedy przynajmniej będę wiedziała, na czym stoję. Idę się pakować. Zarezerwowałam już bilety.

-Czekaj czekaj, królowo śniegu, z czegoś musisz tam dzwonić. Proszę bardzo.

Wyjęła z torebki pudełko z zupełnie nowym telefonem.

-Asia.. Nie trzeba było.

-Trzeba trzeba, ty się nie ruszyłaś, to w końcu ktoś pomyślał za ciebie.

Ala wzięła pudełko, poszła do swojego pokoju i jak najszybciej włączyła komórkę. Kiedy upewniła się, że wszystko działa tak jak należy, wybrała numer taty.

-Halo ? Jasiński.

-Cześć tato..

-Alicja ? Skąd ty dzwonisz ?

-Z nowej komórki, Asia była tak miła , że w końcu kupiła mi nową. - zaśmiała się.

-No tak, a tobie to nie przyszło do głowy ?

-Wiem tatuś wiem, przepraszam. Słuchaj, dzwonię żeby ci powiedzieć, że jadę. To znaczy lecę, jeszcze dzisiaj.

-Ale czekaj, jak lecisz ? Gdzie ?

-Do Szwajcarii. Do Maksa.

- Pogodziliście się?

-Nie, on nawet nie wie o moich zamiarach.

-Córcia, nie znasz nawet adresu. Uprzedzę chociaż jego rodziców.

-Dobrze, to zadzwoń do nich , ale niech nic nie mówią Maksowi.

-No dobrze dobrze.

-Zadzwonię jak dojadę na lotnisko.


Spakowała się, upewniła się , że ma wszystko, po czym zniosła bagaż do samochodu. Pożegnała się z Joasią ,dziękując jej za gościnę i oddaliła się w kierunku lotniska.

99 komentarzy:

  1. Kochana jesteś dziękujemy za kolejną część ;* czekamy na wielki finał

    OdpowiedzUsuń
  2. Super. Ale to oczekiwanie na dalszą część jest straszne... ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jej Juliet ale nas rozpieszczasz dziękujemy za super opowiadanie Justy i czekamy na finał xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękujemy ślicznie. Opowiadanko jak zwykle cudne, teraz nam pozostało czekać na finał. Mam nadzieję, że będą razem. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. jj89: Jak to dobrze,że zrobiłam zapas opowiadań ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dobrze! Bo mamy tu masę wygłodniałych czytelników. :P

      Usuń
    2. Oj tam dziękujemy Juscie i Juliet^^

      Usuń
    3. jj89: widzę jak bardzo wygłodniali ;p

      Usuń
  6. Rozpieszczasz nas, jak miło. ;) jj89 dzięki za ten zapas opowiadań, nie mogę się doczekać.

    OdpowiedzUsuń
  7. jj89: Podziękujcie raczej mojemu natchnieniu i mojej wenie twórczej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy ci natchnienie i weno twórcza Justy mówisz i masz xDD

      Usuń
    2. Nie ma co słodzić i tak dziś nie będzie finału. :P

      Usuń
    3. jj89: poczekajcie cierpliwie do jutra,myślę że nie zawiedziecie się finałem ;] jejuś, widzę że ten finał wzbudza emocje nie mniejsze niż finał sezonu ;]

      Usuń
    4. (robi do Juliet oczy niczym kot ze Shreka) no....wiem ale próbuje cie złamać...choć co za duzo t o nie zdrowo xD. Oj żebyś wiedziała Justa żebyś wiedziała xDD

      Usuń
    5. jj89: matko,bo nie będziecie mogli spać ;p

      Usuń
    6. Co ta przerwa między sezonami robi z ludźmi! :P
      To dopiero początek oczekiwania, więc mam obawy o naszą psychikę. xD
      Nawet oczy kota ze Shreka mnie nie ruszą. :P

      Usuń
    7. Ja juz nie moge spać(zartuje) Och Och Juliet nie bądz taka...nieugieta!xD. A co trzeba jakoś odreagować Gwałt niedoszły Gucia Żużlowca i brak pocałunku Maksa i Ali po to by zregenerować siły na Olgę w kolejnym sezonie XD

      Usuń
    8. jj89:no właśnie,dopiero czerwiec,a gdzie tam wrzesień

      Usuń
    9. Faktycznie mamy co odreagowywać. Ten sezon był pełen różnych dziwnych akcji.

      Usuń
    10. jj89: no drugi sezon chyba każdemu podnosił skutecznie ciśnienie, ale to już za nami,myślę że wspólnymi siłami damy radę przetrwać to oczekiwanie a potem Olgę

      Usuń
    11. Pamiętajcie że w KUPIE sie zawsze lepiej odreagowuje i szybciej to oczekiwanie zleci xDD

      Usuń
    12. jj89: zgadzam się,przetrwamy

      Usuń
    13. Kim jest Olga?. To straszna Choroba która Maks jak sie później okaże "przywlecze" za sobą z Somalii...a ona z początku nie daje pierwszych symtomów...dopiero po czasie się ujawni xDD

      Usuń
    14. jj89: Dobre ;D Na to bym nie wpadła ;p

      Usuń
    15. Lekarzomaniacy łączmy się!. Schynchronizujmy strzykawki niech moc będzie z Wami xDD

      Usuń
    16. Widzisz xD. Ale taka prawda nie dość że sie po czasie pojawi to jeszcze może później zaciąży:P xD

      Usuń
    17. jj89: jak powiedziałaś o tych strzykawkach to od razu przypomniał mi się spot reklamujący tegoroczną wiosenną ramówkę tvnu ;p

      Usuń
    18. jj89: mam nadzieję,że nie bo to poleci taką telenowelą już wtedy że chyba zaczną głową o stół walić

      Usuń
    19. O no właśnie to było w tym spocie nie pomyślałam o tym xD. Dobre to było xD. I Maksiu tak fajnie mial zarost przystrzyżony xD. Bo nie zawsze on mi się Małach szczerze mówiąc podoba zależy jak się przystrzyże^^

      Usuń
    20. jj89: bez brody wygląda najlepiej, z resztą to spojrzenie :D

      Usuń
    21. I ten uśmiech XD. Choć jak czasem mu sie przyglądam w serialu to mam wrażenie że czasem ma te oczy rozbiegane bez kitu^^. I też z początku nie mogłam sie przyzwyczaić do jego brody tzn do Maksa, ale teraz wydaje mi się że dodaje mu uroku a już wogóle idealnie dla mnie wyglądał i patrzył w tej scenie jak przepraszał Alę pod jej domem w ostatnim odcinku i jeszcze taki opalony do tego ach xD

      Usuń
    22. jj89: Ja tam jak go widzę w telewizorku to generalnie zawsze jestem ugotowana,tak mam i nic nie poradzę,broda którą miał pod koniec 2 sezonu bardzo mu pasowała :D

      Usuń
    23. Ale chyba w 3 sezonie z nów nie będzie jej miał(tak wynika z 1 zdjęcia 3 sezonu choć na filmiku w garderobie ma zarost kit wie!) xD

      Usuń
    24. jj89: z zarostem czy bez i tak jest mega :D

      Usuń
    25. Tu sie zgodze w zupelnosci. :-P

      Usuń
    26. No ba xD. Jak ja żałuje że tak mało było w serialu tego aktora co grał Jacka Beaty też był niczego sobie xD

      Usuń
    27. jj89: jezu,jak mi się przez to przyśni to wam nie wiem co zrobię ;p

      Usuń
    28. jj89: e tam, mnie się nie podobał ten jacuś ;p

      Usuń
    29. Jak to co?. Opowiesz lub opiszesz nam swój sen...oczami Alicji:> xDD. Każdy woli co innego^^

      Usuń
    30. jj89: jeszcze się za bardzo wczuję ;p

      Usuń
    31. I oto chodzi będzie bardziej autentycznie tak...z emocjami i wczuciem XD

      Usuń
    32. jj89: hahaha no jasne ;p pewnie jeszcze czego ;p

      Usuń
    33. jj89: no ale w drugiej serii było parę MOMENTÓW ;p

      Usuń
  8. Próby przekupstwa jak widzę, skąd ja to znam. ;) Trzymaj się Juliett. xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No co?. Każdy chwyt jest dozwolony byle by był skuteczny już raz dzis zadziałał:> xDD

      Usuń
    2. jj89: wytrzymacie do jutra, spokojnie ;D

      Usuń
    3. Wytrzymamy nie mamy chyba wyjścia xD. Justa jak mi sie mordka śmieje żeś ty rocznik 89 bo ja też xDD. Czyli że nie jestem taka stara wśród fanów Lekarzy jak mysłałam^^

      Usuń
    4. jj89: Nie macie nie macie ;) O no proszę, jak miło :D:D od razu się dowartościowana poczułam :D

      Usuń
    5. Dam rade. Juz dzis sie nie zlamie. ^^ Dzieki Monia. Ty tez to znasz. :-P

      Usuń
    6. Ja też xD tylko nie miałam okazji się do tego przyznać że już taka stara jestem...ale zdarzaja sie starsze xD. Cho ć w sumie wiek tu jest niewazny tylko wspólne zainteresowania XD w tym przypadku serial xD

      Usuń
    7. jj89: wytrzymają do jutra, spokojna głowa :D

      Usuń
    8. Dobra definicja Olgi. Podoba mi sie. :-P

      Usuń
    9. Juliet jak mawiała kiedyś słynna reklama wafelków czekoladowych: "Nie łam się przełam się!" xD

      Usuń
    10. jj89: dokładnie tak,no mnie zdradziła cyfra przy nicku także witam w gronie dwudziesto paro latków ;p

      Usuń
    11. jj89:-Juliett nie łam się :D
      ludziska moje kochane przynajmniej jutro będzie co czytać no ;p

      Usuń
    12. Mi tez jak chcesz to ja zapisz kiedyś na blogu xD. Ja nie wytrzymuje...ale spróbuje to zrobić xD

      Usuń
    13. Sorry za opozniony zaplon, ale pisze na telefonie i mi sie wszystko zacina. :/ Nie przesadzajcie z tym wiekiem! :p

      Usuń
    14. I wice wersa xD No ja myślę że będzie co czytać...napewno xD

      Usuń
    15. jj89: wytrzymasz,dasz radę jak bob budowniczy ;p
      luzik Juliett ;)
      no w sumie, bo za chwilę się staro poczuję ;p

      Usuń
    16. jj89: będzie będzie, zadbałam w końcu o to a w głowie już powoli mam pomysł na kolejne ;p

      Usuń
    17. Najlepiej mówić że wszystkie tu zebrane BEZ WYJATKU! mamy 18 lat hahah XD. To dobrze Justa zapisz co by ci wena nie uciekła XD

      Usuń
    18. jj89: obchodzę 5 lecie 18 urodzin ;p
      spokojnie, jak już coś wymyślę to mi to w głowie siedzi ;p

      Usuń
    19. A ja już 6lecie niestety:( jak sobie pomysle że za rok już będa miały prawo mi pojawiać sie pierwsze ze zmarszczki(mówię o kategoriach wiekowych zawartych na kremach do twarzy):P xD. Zawsze możesz pomysł przechować w piwnicy jak to Juliet robi XDD

      Usuń
    20. jj89: ja w grudniu będę obchodzić 6 lecie ;p a pierwsze zmarszczki których się nabawię to będą mimiczne ze śmiechu ;p
      podrzucę Maksowi w komplecie z myszami ;p

      Usuń
    21. Kurde.. dopiero do mnie dotarlo jaka mam wielka piwnice. xD

      Usuń
    22. jj89: moja jest zagracona ;p

      Usuń
    23. Mi się czasem robią bo dużo sie chichram ale krem narazie dobrze nawilża i nie widać xD. Co mu podrzucisz pomysl czy swoje zmarszczki mimiczne? xDDD. Nie ty weź mu podrzuć tylko pomysł bo jak on będzie tresował te myszy to one się jego w tych zmarszczkach mimicznych przestraszą hahaha XD

      Usuń
    24. jj89: oczywiście że pomysł ;p Maks jest za ładny na zmarszczki ;p

      Usuń
    25. Widzisz Juliet jak to człowiek dopiero czasami po czasie docenia to co ma xDD. Ojoj to gdzie sie Justa twoje pomysły pomieszcza?. Powiedz Maksowi że jak juz myszy wytresuje to żeby je wysłał do Ciebie żeby ci piwnicę posprzątały xD

      Usuń
    26. jj89: a co mi po myszach ;p Maksa zatrudnię do ogarnięcia piwnicy ;p przyda się męskie ramię ;p

      Usuń
    27. Po co Wam bylo robic post pt. Forum, skoro paplacie pod kazdym tak samo duzo? Haha. :P Tak serio to podoba mi sie Wasz dzisiejszy humor i ta mila pogawedka. ^^ Jednak z racji tego, ze od tygodnia nie spie i padam na twarz, lece, bo mi sie juz literki rozmazuja. ^^ Jutro final wczesniej niz zwykle, bo potem mnie w mej piwnicy ni bedzie. xD Dobranoc! :*

      Usuń
    28. O ile nie będzie miał dyżuru to czemu nie xD. W sumie ten chłopak wiadać jaki zaradny...i leczy i pólk i poprzykreca wirtarka a nawet piwnicę wysprząta...taki wielozadaniowiec powiedziałabym xDD

      Usuń
    29. jj89: tak jakoś wyszło ;p no humor wrócił,przynajmniej częściowo,relaks tutaj kompletny :D
      no to się ludziska doczekają-idź wypoczywać idź ;*

      Usuń
    30. jj89: już ja to tak załatwię że nie będzie miał i da radę wszystko pogodzić :D

      Usuń
    31. Jeden forumowy post to za mało trza zrobić większe forum lub chat XD. IU wice wersa chcę żebys częściej szalała kobieto tak jak dziś XD. O jak fajnie a teraz zmykaj ja już tez zmykam za chwile dobranoc xD:*

      Usuń
    32. Aha ciesze się że ci humor też wrócił XD

      Usuń
    33. jj89:tak jest, jak widać lubimy gadać ;p

      Usuń
    34. jj89: wraca powoli do normy mój humor :D:D

      Usuń
    35. jj89 Przepraszam, ze Ci nie odpisalam na maila, ale cos mi nie dziala na tel.. nadrobie jutro. Postaramy sie przywrocic Ci dobry humor!
      Niunia.. postaram sie bardziej szalec z postami haha. ^^
      Pa rocznik `89. :*

      Usuń
    36. Oj bardzo bardzo ale to dobrze xD

      Usuń
    37. jj89: nie przejmuj się Juliett ;) Powoli humor mi wraca i mam nadzieję,że nic mi go nie popsuje już

      Usuń
    38. I prawidłowo!. Już cię nie zatrzymuje ale jutro ty mi się Juliet przyznasz który ty rożnik jesteś^^. Pa^^

      Usuń
    39. jj89: no zobaczymy,jutro tez jest dzień a każdy dzień jest inny ;)

      Usuń
  9. No za ładny ale jak się śmieje to też sie mu robią mimiczne przy oczach niestety zauważyłam XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jj89: no ja też, ale to tylko niewielki odłamek od całej doskonałej reszty :D

      Usuń
    2. N o tak tak xD

      Usuń
    3. jj89: no właśnie,to mi nie przeszkadza :D nie zwracam aż tak uwagi :D

      Usuń
    4. Ja też ale raz się mu przyjrzałam jak się śmiał i zauważyłam a nie tylko on je ma...ale co tam ważne że fajnie gra z Różczką xD

      Usuń
    5. jj89: oni razem są boscy po prostu :D:D

      Usuń
    6. Oj tak XD. Jeszcze jak przy Alicji wróci choć trochę stary Maks ze swoim poczuciem humoru to już wogóle będzie bosko xD

      Usuń
    7. jj89: oj tak, wtedy będzie jak w raju :D

      Usuń
    8. Naet jeśli tak będzie to żeby Olga tego nie zepsuła:P

      Usuń
    9. jj89: jak znam życie to pewnie coś tam się zadzieje,inaczej po co ona tam ;p maks ją przywlekł z Somalii i jej obecność nieunikniona ;p

      Usuń
    10. Niestety:P.Dobra ja powoli też stąd się ewakuuje bo jeszcze mam coś do zrobienia nie wiem czy do końca tygodnia dam rade tak długo pogadac jak dziś ale wpadnę zobaczyć to zakończenie na pewno^^. Trzymaj sie dobrej nocy pa:*

      Usuń
    11. jj89: ja też spadam,śpiąca się robię powoli ;) No to wpadaj wpadaj :D kolorowych snów,dobranoc ;*

      Usuń
    12. Tak przynajmniej się blog postami zapełni hahaha xD.dzięki^^

      Usuń
    13. jj89: no tak,a jak inaczej :D

      Usuń