poniedziałek, 10 czerwca 2013

Droga do szczęścia. Część 13 - opowiadanie Justy

Hej!

Zaczęłam dziś oglądać serial Usta Usta. Kiedyś go śledziłam, a potem przestałam i niektóre fragmenty mam wycięte z pamięci, więc postanowiłam jeszcze raz powrócić do tego serialu. Oczywiście nigdy mnie on tak nie wciągnął jak Lekarze, ale trzeba czymś zapełnić pustkę. :P

Proszę bardzo! Poniżej kolejna i ostatnia już część opowiadania Justy - jj89. 

Droga Do Szczęścia - część 13

Matysik rano zdążyła pożegnać się z przyjaciółką przed jej wyjazdem i pomogła jej znieść torby do samochodu. Ostatni raz się pożegnały i Szymańska już odjeżdżała. Zegarek wskazywał  dziewiątą rano. Keller wyjechał pół godziny później. Zanim odjechał dostał od Jasińskiej sms-a z nazwą pensjonatu, w którym ma zatrzymać się Ala. Siostra wyciągnęła od niej tę nazwę jeszcze poprzedniego wieczoru, kiedy krótko przed snem rozmawiały przez telefon.

Droga mijała jej spokojnie, mimo, że miała przed sobą kilka godzin jazdy, nie spieszyła się. Z resztą wolała uważać, trochę obawiała się, żeby po drodze nic nie zaczęło się z nią dziać. Jednak wszystko było w porządku, oczywiście po drodze robiła przystanki, żeby się rozprostować. 

Dojechała na miejsce wczesnym popołudniem. Z dwiema torbami weszła do środka .

-Dzień dobry, rezerwacja na nazwisko Szymańska.

-Tak, bardzo proszę, pokój na drugim piętrze, numer 23.

-Dziękuję.- odparła z uśmiechem.

Wzięła klucz do pokoju i weszła na górę. Pokój był przytulny, z dużym łóżkiem, balkonem z widokiem na jezioro. Kiedy się rozpakowała wyszła na balkon żeby złapać trochę słońca i odpocząć po podróży.

Tymczasem na dole był już Keller.

-Dzień dobry, chciałem zapytać czy są wolne pokoje ?

Recepcjonistka sprawdziła wykaz.

-Ma pan szczęście, pokój na dole, po prawej stronie, numer 4.

-Dziękuję bardzo.

Udał się tam dość szybko, nie chciał, żeby Alicja od razu go zobaczyła. Samochód zaparkował z drugiej strony budynku, żeby nie rzucał się w oczy.

Alicja dała wszystkim znać, że szczęśliwie dojechała, że ma piękną pogodę i cudowny pokój. Podziwiała widoki z balkonu prawie do zachodu słońca. Jednak zbliżała się pora kolacji, więc zeszła na dół zjeść. Po kolacji przebrała się w plażową długą sukienkę, włosy upięła w luźny kok i poszła na spacer brzegiem jeziora. Wieczór był bardzo ciepły, od jeziora wiał przyjemny lekki wiatr. Mijała sporo zakochanych par, rodzin z dziećmi. Uśmiechała się, myślała jakby to wyglądało gdyby i ona miała męża i dzieci. I wtedy przypomniał jej się Maks. Usiadła nad brzegiem jeziora wdychając świeże powietrze. Z okna swojego pokoju wypatrzył ją Keller. Przebrał się i podążył jej w stronę. Zakradł się cicho od tyłu zasłaniając jej oczy. Z początku się przestraszyła, ale po chwili zaczęła się uśmiechać. Odwróciła się w jego stronę otwierając oczy.

-A co ty tutaj robisz ?

-Jestem w formie niespodzianki. Ale jeżeli chcesz to już znikam.

-Nie, stop doktorze Keller.- zaśmiała się i pociągnęła go za rękę.

-Czyli jednak mam zostać pani doktor ?

-Usiądź.

Usiadł przy niej, ale Alicja od razu usiadła mu na kolanach.

- A to co ?- był zdziwiony, ale strasznie podobało mu się to, co robi Ala.

-A to jest, czekaj jak to się nazywa, chyba okazywanie uczuć.- uśmiechnęła się i pocałowała go.

Maks odwzajemniał każdy jej pocałunek, nie spodziewał się, że tak to się skończy, chociaż snuł takie domysły.

Po dłuższej chwili spojrzał jej w oczy.

-Chcesz mi coś powiedzieć Alicja ?

-Tak, chcę ci powiedzieć , że cię kocham i żałuję, że mówię ci to dopiero teraz.

-Kocham Cię i cieszę się, że tu z tobą jestem.

Cieszyli się swoją obecnością w bardzo malowniczych okolicznościach przyrody. Tak znaleźli swoją drogę do szczęścia, która być może była odrobinę kręta, ale w końcu zza zakrętu wyjrzało dla nich słońce. :)



217 komentarzy:

  1. Super opowiadanko. ;) Mam uśmiech na twarzy od ucha do ucha... :D

    OdpowiedzUsuń
  2. http://swiatdiety.plnwww.swiatdiety.pl/images/stories/buraki2.jpg Dr Keller ardzo ci dziękuje za myszy i przesyła pozdrowienia xDD. A tak serio super zakończenie xD.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozdrowienia od dr Kellera zawsze mile widziane i buraki też. xD

      Usuń
    2. Przekaże mu...No to są ekologiczne buraki zero chemii normalnie cud,miód i orzeszki xDD
      -(dzwoni do niego) E Keller buraku!.Słyszałeś co Juliet mówiła?. Tak jej te Twoje buraki smakuja że chcę kolejną dostawę na jutro....Jak to nie masz?!. No proszę Cie Maksiu! dlaczego?. Myszy ci połowę wpieprz?...Ej ej ty mi tu nie przeklinaj przez telefon dobra?(wzieła kilka głębokich oddechów próbując sie uspokoić i mówi spokojnym tonem) Ok tą połowę która ci jeszcze została w piwnicy nietknieta zostaw sobie na zupę, a te które ci jeszcze na grządkach rosną to...dasz dla Juliet?. Ty ty a weź jeszcze kilka podrzuć Monice vel Limonce...jak to nie dasz jej za darmo?!(znowu się zbulwersowała) no wiem wiem że Juliet dała ci myszy, tak tak te które teraz uczysz korzystać z Internetu...już po blogach zaczęły łazić?. No co ty...no co ty xDD...co ci da Limonka w zamian za Buraki?. A nie wiem spytam się jej poczekaj....

      Monia Maks ci z chęcia da Buraki tylko się pyta co dasz mu w zamian? xDD. (Może drugą Kellerownie z cegły i znacznie większą niz ta piwnica którą ma?) xDD

      Usuń
    3. Maksowi mogę dać, co tylko on sobie zechce!

      Usuń
    4. Łohoho xD. Przekaże mu xD

      (dzwoni do niego)
      - Maksiu Monia mówi cytuję:"Moge mu dać co tylko sobie zechce"(Maks zaśmiał się tajemniczo) a co chce ci dać nie wiem nie sprecyzowała...ty Maks a nie chciał byś nowej większej piwnicy do przechowywania Buraków albo kota?. No bo słyszałam że twoim myszom się nudzi widzialy jak Alicja codziennie rano biega...ale jakoś nie miały motywacji żeby z nią pobiegać...co ty o tym sądzisz Duperelku?;> xD musisz to przemyśleć?. Ok to czekam w takim razie na telefon od Ciebie Pa Doktorku^^(rozłączyła się)
      No Monia słyszałaś musi to dobrze przemyśleć zwłaszcza że okazałaś sie taka elastyczna odnośnie wyboru więc podsunełam mu piwnicę albo Kota dla Myszy żeby miały się z kim bawić xD

      Usuń
    5. jj89: czyżby nikogo nie było ? :D buuu no :D hello ? :D

      Usuń
    6. Elastyczność jest w cenie!
      Kurde, teraz mam nadzieję, że nie wyskoczy z czymś awykonalnym.
      Piwnica albo kot jak najbardziej może być.
      Dla Maksa wszystko!

      Usuń
    7. jj89: to ja już wolę myszy :D jakoś nie przepadam za kiciusiami ;p

      Usuń
    8. Widze, ze Niuni dopisuje wena i humor. Super! Moze wytworzysz cos wiecej? :P
      Ja z Monia mamy zalatwiony zapas burakow na caly rok. xD

      Usuń
    9. Pewnie zaraz padnie komentarz o sikaniu na czerwono albo coś w tym guście. xD

      Usuń
    10. jj89: a ja znowu padnę ze śmiechu ;p

      Usuń
    11. No nie wiem Monia czy wiesz ale Maks bywa nieprzewidywalny;> nie wiadomo co jutro wymyśli...(Niuni telefon wibruje) o Maks Dzwoni!...Boże Człowieku nie dobijaj sie tak bo cię z pokrowca nie zdążę wyciągnąć!( mowa oczywiście o moim telefonie)Halo Maks?...Co?!(zaczeła sie śmiac) Czekaj spytam się jej(próbuje sie nie smiać) Monia...Maks pyta czy masz...o nie moge(dalej sie śmieje i wkońcu to z siebie wyrzuca) Maks się pyta czy masz w zanadżu Glebogryzarkę...bo potrzebna mu do uprawy Burakow xDD

      _____

      No możliwe ze coś stworze i ci napisze to na emaila i ewentualnie wrzucisz zobaczymy ale narazie taki spontan nie jest zły xD

      Usuń
    12. Widzisz Juliet jak wy z Monia Macie ze mną dobrze? xDD. O właśnie próbowałaś już Buraków od Maksa? xDD

      Usuń
    13. jj89: o mamuniu no nie mogę ;p naprawdę w końcu sfrunę z tego krzesła na ziemię ;p

      Usuń
    14. Justa "Padłas, powstan Powerade!" pamietaj xDD

      Usuń
    15. jj89: hahaha tak tak pamiętam ;p

      Usuń
    16. To dobrze...bo kolejny raz nie będę powtarzac hahaha xD

      Usuń
    17. jj89: główka jeszcze nie zakodowała sklerozy ;p

      Usuń
    18. Justa czy ja dobrze widze ze ty wolisz myszy?. Oj a nie chcialabyś "Kociaka" Kellera?:> xD http://cdn7.se.smcloud.net/t/photos/thumbnails/220289/lekarze_2_sezon_odc_13_580x0_rozmiar-niestandardowy.jpg

      Usuń
    19. A ja już w moim wieku miewam sklerozę oj miewam xD

      Usuń
    20. jj89: mnie się tylko sporadycznie zdarza ;p

      Usuń
    21. jj89: a jak o takim kociaku mowa to od razu :D

      Usuń
    22. Bierzesz w ciemno xDD.A dziewczyny Juliet i Monia już śpią? xDD

      Usuń
    23. Hmm, glebogryzarki nie posiadam, ale jako bio-chemik mogę sporządzić jakąś miksturę, która mu tak użyźni glebę, że plony buraków będą kilkakrotnie większe. Spytaj się czy może być. ;P

      Usuń
    24. jj89: no to ba,pewnie że tak :D:D

      Usuń
    25. Nie spimy! ;)
      Ja osobiscie pisze na tel, wiec mam opozniony zaplon. xd

      Usuń
    26. jj89: dla mnie to za wcześnie na spanie :D:D

      Usuń
    27. Ok spytam (bierze telefon) Ej Doktorku Monia mówi że nie ma Glebogryzarki...ale w zamian może ci Koktajl Molotowa przyrzadzić chcesz?(nagle coś ich rozłaczyło Niunia teraz dzwoni Do Maksa słychac strzały) O Boże Maks halo słyszysz mnie co sie tam dzieje nic ci nie jest?!...a to mów że ci się tylko myszy Bawią w antyterrorystów xDD...no to jak chcesz ten koktajl Molotowa czy nie?. Chcesz...na myszy?!. O Boże jakież to niehumanitarne czemu ty chcesz być taki brutalny nie lepiej im łapke na myszy podstawić...albo ty wez od Moni jakiegos wylenialego siersciucha to je pogoni...Nie jestes pewien?. Czekaj.. Monia Maks pyta czy mu zrobisz koktajl Molotowa na myszy bo sie w antyterro rystów bawia właśnie zrobiły podkopy pod jego piwnice! xD I chca ją wysadzic

      Usuń
    28. jj89:to raczej myszory giganty a nie myszy :D:DD:

      Usuń
    29. A to spoko...bo jakies takie ciche niesmiale jestescie...Maksa sie wstydzicie czy jak?. No fakt skonczył medycynę ale zanim sie dostał na studia był prostym chłopakiem ze wsi uprawiajacym Buraki co zreszta do dziś czyni w wolnych chwilach dla odstresowania się xDD

      Usuń
    30. Myszory Giganty pedzone na Burakach xDD. Juliet jadłaś już Buraki od Maksa czy nie?. jak bedziesz sikać na czerwono tzn ze jadlas xDD

      Usuń
    31. jj89: ja mam twarz prawie czerwoną ale to ze śmiechu :D:D a Maksa się wstydzić ? a gdzie tam ;p

      Usuń
    32. No ja mysle bo to taki ziomal jest ze stetoskopem xDD

      Usuń
    33. jj89:ja nie padnę ze śmiechu ;p ja po prostu będę się ze śmiechu turlać ;p
      i na dodatek przystojny bardzo :D

      Usuń
    34. Jakbyś oddech traciła to zawołam dr Kelera zeby ci Resuscytację zrobil(chyba dobrze napisalam bo nie jestem pewna?) xD

      Usuń
    35. A przystojny owszem przystojny tylko zalezy jak się jeszcze na buzi zapusci wg mnie xD

      Usuń
    36. jj89:raczej bym się najpierw musiała uspokoić ;p

      Usuń
    37. No to sie uspokuj wdech-wydech synchronizacja oddech ów czy jak to tam sie nazywa xDD

      Usuń
    38. jj89:może Jivana poproszę o jakiś przyspieszony kurs medytacji :D

      Usuń
    39. O dobry pomysl a Maksiu ci pokaze jak sie robi kwiat lotosu xD. Małach z tego co wiem troche umie Joge w przeciwieństwie do Perchucia^^

      Usuń
    40. jj89:nie no ja siędo jogi nie nadaję,raz bym się próbowała przechylić i tak bym została pewnie ;p

      Usuń
    41. O nie myszy zabijać nie będę! Nie po to ogarniałam anatomię i fizjologię każdej rodziny zwierzątek, żeby je teraz powytruwać, niech je wypędzi jakimś humanitarnym sposobem i znajdzie im jakiś nowy dom na okolicznej łące!
      Ja tam mogę mu pomóc wyłącznie w użyźnianiu gleby, zaraz zabieram odczynnniki i lecę robić reakcje utleniania i redukcji w swoim osobistym laboratorium, którego jeszcze nie posiadam. ;)

      Usuń
    42. Ja chcę na jogę! Kilka lat tańczyłam balet i mam wiotkość po mamusi, także jestem dosyć gibka. ;)

      Usuń
    43. Albo coś by ci przeskoczylo xDD

      Usuń
    44. jj89:a może coś innego niż myszki ? ;p tak,tak by mi przeskoczyło że musiałabym mieć masaż ;p

      Usuń
    45. Ok Monia to mu jutro przekaze bo mi sie karta konczy i se musze zetony na elefon dokupic a ty idz rob xD. Oj tak Justa Maksiu cie wymasuje...tymi swoimi spracowanymi od pielenia burakow dlonmi...o ile mu Ala pozwoli xD

      Usuń
    46. jj89:matko kochana ;p bo ja po nocy spać nie będę mogła ;p

      Usuń
    47. Skarpetki Maksa ci podrzuce takie w ktorych chodzil caly tydzien i usniesz jak ta lala xDD

      Usuń
    48. jj89: no bardzo dziękuję ;p

      Usuń
    49. jj89: o mamuńciu ;p

      Usuń
    50. Co naturalna narkoza xDD. Zadnych efektow ubocznych poza smrodkiem i szczypaniem oczu hahaha xD

      Usuń
    51. jj89: hahaha ;p

      Usuń
  3. Świetne opowiadanie:-)
    A Usta Usta oglądam od tygodnia jest bardzo ciekawy ale nic nie pobije Lekarzy

    OdpowiedzUsuń
  4. Też zabrałam się za oglądanie Usta Usta już jakiś miesiąc temu, ale ciągle brak mi czasu i zatrzymałam się na 5 odcinku jak na razie, choć zgadzam się, że Lekarzy nic nie pobije !:)
    Bardzo fajne zakończenie ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. ojej... dawno tu byłam ostatni raz... Ale już wszystkie opowiadania nadrobiłam I uważam (może to banalne, że piszę to co większość) ale są świetne! I chyba mam pomysł na swoje opowiadanie (już to kiedyś robiłam) ale muszę wszystko spokojnie jeszcze przemyśleć ;D

    /Ewelina

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja się wczoraj za Magdę M. wzięłam i nie żałuję. Maks Piotr Paweł itd. wszędzie świetny. Serial też niczego sobie, ale lekarzy nie przebije.
    A ją to się strasznie ostatnio powtarzam, ale opowiadanie oczywiście świetne. Teraz czekamy na kolejne. / ANULA

    OdpowiedzUsuń
  7. Zakończenie cud miód, a jak pustkę lekarzową zapełniam przepisem na życie, jestem na drugim sezonie dopiero i już mi się nudzić zaczęło. Muszę chyba coś innego wybrać, kto wie może usta usta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jj89: ja jakoś w sumie nie wiem co by tu oglądać ;p są rzeczy które oglądałam bardzo często i teraz jakoś od nich odpoczywam ;p

      Usuń
    2. Ja chyba jednak jakiś amerykański serial teraz zacznę oglądać, mają tam tego od cholery, na pewno coś dla siebie znajdę. ;P

      Usuń
    3. jj89: no to fakt,oni tam co chwilę coś kręcą,do wyboru :D

      Usuń
    4. Ja mialam pocisnac 'Chirurgow', bo nigdy nie ogladalam, ale ilosc serii mnie przeraza. xD

      Usuń
    5. jj89: nie no ja bym po góra 4 sezonach wymiękła ;p a sporo tego nakręcili

      Usuń
    6. Ja też Chirurgów nigdy nie oglądałam ale mam zamiar^^. No cóz oni mają inny budżet niż my biedne Polaczki ciekawe na ilu sezonach sie nasz serial utrzyma^^

      Usuń
    7. jj89: nie powinno być za dużo sezonów,bo to potem już się i pomysły kończą

      Usuń
    8. Tez tak myślę chociaż u scenarzystów widać już braki pomysłów w 2 sezonie...nie no jakby były fajne scenariusze to może być kilka sezonów byle by się z tego druga MnS nie zrobiła:P

      Usuń
    9. Ja wbrew roznym opiniom naprawde lubie polskie produkcje.
      Jesli chodzi o sezony naszego serialu, to mysle, ze beda gora cztery, bo nie jest to typ tasiemca, ale historia, ktora sie w pewnym momencie zakonczy, a reszte dopowiedza sobie widzowie. Mysle, ze to dobrze, bo nie ma co ciagnac czegos na sile, chociaz wiadomym faktem jest, ze bede bardzo tesknic za naszymi bohaterami. :)

      Usuń
    10. jj89: no miejmy nadzieję,że nas serial pozostanie takim serialem jakim jest teraz :) tutaj rzeczywiście jest to historia która powinna mieć swoją puentę :)

      Usuń
    11. Chirurgów polecam, można spokojnie kilka pierwszych serii obejrzeć, ja tam obejrzałam jakoś z 5, bo potem mi się znudziło, nie żałuję, ale po prostu nie chciałoby mi się więcej.

      Ja przyznam się szczerze polskich seriali bardzo długi czas nie oglądałam, dopiero rok temu w wakacje pod wpływem przyjaciółki zaczęłam oglądać Prawo Agaty, które bardzo bardzo lubię, szczerze mówiąc to w porównaniu do 2. sezonu Lekarzy to wolałam nawet to oglądam. (Tak wiem, przepraszam, jestem zdrajcą, no ale taka prawda). Potem od września Lekarzy zaczęłam oglądać i odbudowała się moja nadzieja w polskie seriale. Teraz to oglądam je na równi z tymi amerykańskimi. No dobra, może jednak trochę więcej amerykańskich, no ale oni mają znacznie szerszy wybór.

      Usuń
    12. jj89: jak tak sięgnę pamięcią to oglądam głównie polskie,z amerykańskich to królował doktor House :D-oczywiście nie widziałam wszystkich serii i odcinków ale to było genialnee :D

      Usuń
    13. Powtórzę to, co już jest powszechnie znane. Pierwszy sezon był magiczny, niezapomniany, jednak w drugim sezonie czegoś zabrakło. Wszystkie wątki poboczne były ciekawe, jednak nie nadrobiły tak do końca nieobecności głównego bohatera, nie wspomnę już o historii próby gwałtu na narzeczonej syna, porwania itp, które sprawiły, że serial nabrał już dobitnie mówiąc charakteru tandetnej telenoweli. Generalnie był dobry ten sezon, było dużo emocji, no ale jednak to już nie było to samo, liczę, że 3. sezon nadrobi braki.

      Usuń
    14. jj89:pierwszy sezon zawsze będzie najlepszy i najlepiej zapamiętany,drugi mimo,że momentami to już nie wiedziałam na czym się skupić to jednak było sporo emocji i to chyba głównie podtrzymało to wszystko,a co w 3 sezonie ? pozostaje mieć nadzieję,że zrówna się poziomem z pierwszym.

      Usuń
    15. Ja kocham dr House'a, ponieważ to właśnie on rozbudził we mnie miłość do medycyny. Pamiętam, jak to zaczęłam oglądać w 3. gimnazjum, potem zaczęło się studiowanie atlasów anatomicznych, latanie do biblioteki medycznej. Obejrzałam każdy odcinek, notowałam nazwy leków, chorób, jakichś badań, a potem obczajałam je na wikipedii oraz książkach, a moja wiedza medyczna urosła o tak. To była moja obsesja i to był dobry wybór, po tych paru latach tylko upewniłam się w przekonaniu, że to jest to, co chcę w życiu robić. Moje półki się niedługą zawalą pod naporem wielkich tomów encyklopedii medycznych.

      Usuń
    16. jj89: no proszę,czasem coś niepozornego może być naprawdę sporą życiową inspiracją,nie,ja już na widok krwi słaba się robię,nawet nie kiedy przy oglądaniu Lekarzy nie dawałam rady i trzeba było oczy zasłaniać :D

      Usuń
    17. Normalni ludzie mają pasję w postaci jakiegoś sportu, muzyki, nie wiem, cokolwiek. Ja natomiast mogę czytać godzinami o mechanizmach chorób, o działaniu leków, o anatomii, fizjologii itp, itd. A potem szpanuję w towarzystwie skomplikowanymi nazwami chorób i enzymów. ;P

      Zmora bio-chemików: nukleotyd nikotynoamidoadeninowy

      Usuń
    18. jj89: matko ja nawet wymówić tego nie umiem,język mi się plącze ;p

      Usuń
    19. A ja z kolei przy takich scenach to normalnie wielkie oczy i fascynacja.

      Rok temu miałam nawet możliwość oglądania prawdziwych operacji. Przyleciał do nas profesor z Japonii do jednego z szczecińskich szpitali, że promować swoją metodę wycinania różnych narośli, głównie nowotworów z przewodu pokarmowego. Dał wykład, a potem była transmisja z sali operacyjnej, jak uczy polskich lekarzy tej techniki, w endoskopie była kamera. 6 godzin oglądałam operację i było bosko! Moi znajomi i rodzina mieli mnie dosyć, bo tylko w kółko o tym gadałam i zdjęcia im pokazywałam, a oni ble, fuj, ohyda.
      ;)

      Usuń
    20. Też sie z wami zgodzę odnośnie wrazen z serialu chociaz skupiałam się na watkach innych postaci dlatego jakos przebrnelam w miare bezbolesnie przez 2 serie która zaczela sie rozkrecac jak Maks wrocił...ale nadal uwielbiam muze z serialu o czym juz mowilam i dr House tez byl genialny chociaz nie wszystkie odcinki widzialam:). Do Lekarzy mojej mamy przekonac nie moge bo oni na dobre i na zle wola ale Housa to ona oglądała xD

      Usuń
    21. jj89: wolę jak nie tryska krew za bardzo :D
      widać że bardzo bardzo cię to fascynuje i wcale nie jest powiedziane że to nie jest niezwykłe,bo jest bardzo niezwykłe,ale bardzo pozytywnie :)

      Usuń
    22. jj89:Muzyka z serialu to już dla mnie absolutny fenomen,uwielbiam i bedę uwielbiać :D

      Usuń
    23. Nie jestes Monia nie tenteges ja podobnie jak Justa tez nie moge patrzec na widok krwi ale to dlatego ze juz w swoim zyciu mialam duzo do czynienia ze szpitalami...ale podziwiam ludzi którzy chcą sie czyms takim zajmowac i sie tym zajmują naprawdę xD

      Usuń
    24. jj89:jak byłam dzieckiem to jakoś widok krwi mnie nie ruszał do momentu jak zobaczyłam kiedyś jak moja chrzestna na nią reaguje,od tego momentu mam podobnie

      Usuń
    25. Aha ja nie to ze sie boje widoku krwi tylko sie nią mówiąc brzydko brzydzę dlatego horrorow nie ogladam zreszta ostatnio ogladalam jakis o takich zmutowanych wezach i zamiast sie bać to zaczelam się smiac xD

      Usuń
    26. jj89: o nie,horrory to nie dla mnie,od czasu jak byłam z koleżanką na jednym to powiedziałam że nigdy więcej ;p

      Usuń
    27. O widzisz^^

      Usuń
    28. Ja z krwią byłam zaznajomiona przez całe moje życie właściwie. Już prawie od 10 lat choruję na cukrzycę, więc po pierwsze muszę sobie mierzyć cukier, po drugie przez jakieś 8 lat dawałam sobie zastrzyki, od niedawna jestem na tak zwanej pompie insulinowej, co też się wiąże z igłami, strzykawkami i pozwala mi się trochę poczuć jak lekarz. Wiem, że to brzmi strasznie, ale wcale takie nie jest, znam mnóstwo dzieciaków z cukrzycą i wszyscy sobie doskonale radzą.

      Co do muzyki z serialu również uwielbiam, mam tych piosenek full na MP4, komórce i na laptopie. Lekarzowy soundtrack zawsze i wszędzie, liczę, że w 3. sezonie poznamy jakieś nowe cudowne piosenki.

      Nie no, namów mamę na Lekarzy, gdzie tam na dobre i na złe, przecież to zupełnie inny level. Hello!

      Usuń
    29. jj89:podziwiam,że tak doskonale sobie z tym radzisz.
      no ja mam soundtrack również więc jak tylko mnie najdzie to leci i leci :D:D a właśnie Monika-moze mogłabyś wysłać mi jeszcze parę tych cudownych piosenek ? :)

      Usuń
    30. Ale horrorów też nie lubię. Nie widzę sensu w oglądaniu jakiejś krwawej jatki, nie wiem, jak ktoś to może za rozrywkę uważać. Okropne, wydaje mi się, że to źle wpływa generalnie na ludzi, potem wyzwala się w nich jakiś dziwny morderczy instynkt.

      Usuń
    31. Mogę wysłać, tylko nie pamiętam, jakie już masz a jakie nie. Mogę właściwie przesłać ci wszystkie moje, tylko to w częściach, bo się to w załącznikach cholernie wolno ładuje.

      Usuń
    32. jj89:jak byłam na tym horrorze w kinie to potem do wieczora nie mogłam nic przełknąc nie wspominając o tym,że z kina wyszłam z nogami jak z waty

      Usuń
    33. jj89: to prześlij :) będę wdzięczna :) po tytułach się połapię co mam ;)

      Usuń
    34. No dla kogos kto nie ma cukrzycy to jest pewna "abstrakcja" takie kucie sie ale masz racje duzo ludzi to ma i jakos z tym zyje^^. Ja pomimo że sciagam sobie soundtrack z Chomikuj to jak bylam w empiku to chcialam dostac taki oryginalny na urodziny i dostalam chociaz sprzedawczyni mowi ze ten z Prawa Agaty niby lepszy...nie wiem nie ogladalam wiec trudno mi ocenic ale wiem ze ten z przepisu na zycie ma dluzsza trackliste xD. Cos ty namawialam i nic jeden odcinek obejrzala...ja tez kiedys ogladalam na dobre i na zle ale mi minelo choc przyznam ze Zebroś tam fajnie gra ale oczywiscie do Housa sie nie umywa^^

      Usuń
    35. jj89:ja się za muzyką tyle nie nalatałam co za pierwszą serią na dvd,ale warto było :D

      Usuń
    36. Moja mama i siostra kiedyś ( 2 odc pierwszego sezonu) lekarzy oglądały. A później ją swira dostałam i wszyscy mają mnie dosć. Chodzę do szkoły w której wszyscy się znają więc wiedzą żę jak o lekarzach to do Anki. / ANULA

      Usuń
    37. jj89:ja jestem wkręcona w Lekarzy odkąd tylko pojawili się w tv :D

      Usuń
    38. Tez jestem ciekawa jakie beda piosenki w 3 sezonie?. Masz 1szy sezon na DvD?.Osz ty^^. Nie wiem ale chyba ludzie czesciej soundtrack narazie kupywali (albo mi sie wydaje) bo 1 sezon jest od niego cenowo drozszy pozatym jeszcze go mozna obejrzec na tvn player albo YT:)

      Usuń
    39. Spoko Justa, będę Ci stopniowo przesyłała, ale jak chcesz to możesz wejść na konto fredziunek na chomikuj.pl tam jest dosłownie wszystko!

      Pamiętam, że na dobre i na złe oglądałam, jak byłam w przedszkolu, stare dzieje. Jeszcze był wtedy Żmijewski z Foremniak. Potem mi się zbrzydło i raczej do tego wracać nie będę.

      W Prawie Agaty też jest dużo fajnych piosenek, ale nie aż tak dużo jak w Lekarzy, bynajmniej wg mojego gustu. A z przepisu na życie mi się te piosenki nie bardzo podobają, na razie jestem na drugim sezonie, ale jakoś tak mi nic konkretnego w ucho nie wpadło.

      Usuń
    40. Ja w moim otoczeniu to samo tzn mam kumpele ktora tez oglada lekarzy ale tylko w tv nie ma takiego chopla jak ja zeby na tvn player ogladac a potem buszowac po forum w poszukiwaniu muzyki z odcinka^^

      Usuń
    41. jj89:na szczęście mam,w marcu się ukazał no to ja go zdobyłam jakoś dopiero 2 tygodnie po premierze,najeździłam się jak nie wiem ale naprawdę warto było :D

      Usuń
    42. jj89:to będę w takim razie czekać na maile :D mój komputer i internet jest nieobliczalny,nigdy nie wiadomo kiedy zwolni ;p
      o tak,na dobre i na złe te kilka lat temu to było coś,prawo agaty teraz odpuściłam a przepis na życie oglądam też :D

      Usuń
    43. A soundtrack Lekarzy kupiłam po pierwszej napisanej maturze, żeby sobie humor polepszyć, że jeszcze tylko 10 egzaminów zostało. xD

      U nas w szkole większość ludzi oglądała Lekarzy i co tydzień w bufecie w ramach nauki do matury tematy schodziły m.in na lekarzowe lub prawoagatowe wątki. Było bardzo przyjemnie to wszystko z ludźmi na gorąco obgadywać.

      Usuń
    44. jj89: ja kumpelę póki co lekko wkręciłam w oglądanie ,w wakacje chce nadrobić więc na pewno wpadnie do mnie i razem będziemy oglądać :D

      Usuń
    45. jj89:Lekarze generalnie mają w sobie to coś co po prostu przyciąga i jak się człowiek wciągnie to nie może przestać oglądać

      Usuń
    46. O tez wlasnie sciagam z tego samego chomika muze^^. Tez ogladalam Na dobre i na zle na tym etapie co mowisz^^. Ja tylko wiem ze kompozytorem piosenek do prawa agaty jest pan Targosz czyli ten sam co jest w naszym serialu i kiedys widzialam jeden odcinek Prawa Agaty to piosenka Bartosiewicz Leciala a z kolei ta piosenka co ci podawalam http://www.youtube.com/watch?v=OJRevRtnEkc to byla w soundtracku przepisu na zycie^^

      Usuń
    47. Prawo Agaty z pewnością polecam, nie jestem generalnie zainteresowane prawem, ale wątki są niezmiernie interesujące. Dygant super gra główną bohaterkę, momentami jest naprawdę zabawnie. I wszystkie 3 sezony były na naprawdę równym, wysokim poziomie, czego niestety o Lekarzach po drugiej serii powiedzieć nie mogę.

      Usuń
    48. jj89:obecne na dobre i na złe to już kompletnie inna bajka,prawo agaty obecny sezon który się zakończył to gdzieś w połowie przestałam oglądać,dopiero potem zwróciłam się na 2 ostatnie odcinki

      Usuń
    49. Ben Cocks jest super, właśnie wtedy, co podawałaś przesłuchałam więcej jego piosenek.

      Z prawa Agaty najbardziej znana piosenka to chyba Imany - you will never know, bo potem to w radiu puszczali i w ogóle. Czasem używają też fajnych polskich piosenek, raz była ta stara piosenka Kayah, co z takim gościem ją śpiewała "Prócz ciebie nic", było to w takiej ślicznej scenie, też super udaje im się to zawsze dopasować.

      Usuń
    50. jj89:oo Prócz Ciebie Nic-Kayah i Krzysztof Kiljański,pamiętam tą piosenkę jeszcze z czasów Magdy M :D

      Usuń
    51. Szczerze to bardziej w tym roku przeżywałam finał prawa agaty, bo się masakrycznie zakończył. Przy Lekarzach też był dużo emocji, no ale jednak zabrakło jak na mój gust jakiegoś przytulenia, pocałunku czy czegokolwiek takiego.

      Usuń
    52. No jak macie takie fajne towarzycho to Lekarzy mozna z nimi ogladac i z nimi o tym pogadac ale ja mam w tym temacie was i tez mi wystarczy xD. Ja to musze sie w jakis serial wziagnac bo jak nie ogladam od poczatku to lipa...ja wogole malo tv ogladam poza dr Housem i Lekarzami ogladalam Dynastie Tudorów i czasem Barwy szczescia^^

      Usuń
    53. jj89:rzeczywiście w Prawie Agaty koniec był dosć dramatyczny,a tutaj no cóż,może w 3 serii będzie lepiej :D

      Usuń
    54. "więc blisko bądź, kochaj mnie trwaj przy mnie bo wokół wzburzone morze, tylko twoja dłoń" - śliczna jest ta piosenka, odkąd mi ją prawo agaty przypomniało czasem jej słucham, też by do Lekarzy pasowała, a najbardziej oczywiście do jakiejś alicjo-maksowej sceny.

      Usuń
    55. jj89:no tutaj to ja zawsze się spokojnie wygadam w tym temacie :D no teraz sezon powtórkowy już nastał niestety

      Usuń
    56. jj89:może się pojawi w jakiejś scenie ta piosenka,chociaż nie ma w Lekarzach polskich utworów poza tymi motywami

      Usuń
    57. Oj mialam te same odczucia ale moze nam w kolejnym sezonie przynajmniej przez 2 pierwsze odcinki wynagrodza te niedopowiedzenia xD. O widzisz tez cie Ben wciagnął... hm piosenki Life is perfect i Shine wrinkles - House Practice slyszalam tez w MjM jestem ciekawa kto zrzyna muzyke dwojka od tvnu czy odwrotnie?. Jedno jest pewne ze Mjm poszlo po rozum do glowy i od tvn zerznelo dawanie obcych piosenek a nie swoich wlasnych kompozycji stworzonych na potrzeby serialu jak to bylo kiedys^^

      Usuń
    58. Ja oprócz Lekarzy, Prawa Agaty i teraz Przepisu na życie, jako typowa nastolatka obejrzałam wszystkie sezony Plotkary, Carrie Diaries, Pamiętników Wampirów (wiem, że brzmi tandetnie, też myślałam, że to za przeproszeniem g****, ale zaczęłam oglądać i mnie wciągnęło, chociaż to może dlatego, że tam same przystojniaki grają), obejrzałam House, trochę Chirurgów, CSI Miami oraz Gotowe na wszystko - super serial, genialne teksty, totalnie trafili w moje poczucie humory, chyba żaden serial, no może oprócz kultowych przyjaciół mnie tak nie śmieszył, też bardzo polecam, nawet na wyrywki.

      Usuń
    59. jj89:no właśnie w mjm słyszałam house Practice i aż byłam w szoku,aż się do pokoju wróciłam żeby zobaczyć co mam za kanał włączony :D Plotkary trochę oglądałam,obecnie MTV też ma niektóre seriale całkiem całkiem.

      Usuń
    60. Ta piosenka od razu kojarzy mi sie z 'Magda M'. 'Prawa Agaty' nie ogladalam, ale widzialam urywki i mniej wiecej wiem o co chodzi. W wakacje oczywiscie zamierzam nadrobic. ^^

      Usuń
    61. Ja jak sie obronie to nadrobie zaleglosci w serialach. Tez lubie ta piosenke Kilianskiego i Kayah xD ale dla mnie absolutnym nr 1 z Lekarzy jest niezmiennie So Cold jak narazie^^

      Usuń
    62. Bez kitu ciekawe kto od kogo zrzyna (zżyna? matko, jak to się pisze, dziwne słowo jakieś), raz sobie spokojnie siedzę, a zza ściany leci House Practise, mówię kurde, przecież dzisiaj nie poniedziałek, a może coś przegapiłam? Zrywam się, patrzę, a tam mjm.

      Usuń
    63. A tak wgl to wy pamiętacie, kiedy po I serii zaczęły się pojawiać zapowiedzi II. Jakieś kulisy scen?/ ANULA

      Usuń
    64. jj89:no jest bardzo charakterystyczna.od razu jak ją słyszę to rogal :D

      Usuń
    65. jj89: O tak,So Cold,ale też Wave goodbye mnie rusza

      Usuń
    66. Ja kocham ten moment na koniec, co jest w takim jakby spowolnieniu
      "You cause my heart to bleed and you still owe me a reason..."
      prześliczne to jest!
      Jest bardzo dużo tych piosenek ale takie moje top top to house practise, oczywiście so cold, wave goodbye (czy tam everything dies, różnie to nazywają), generalnie piosenki neo retros, wandering soul, record store, holding on, brighter world...

      Usuń
    67. jj89:cała ta piosenka aż wywołuje ciarki,długo długo ze mną będzie,w ogóle te utwory są wyjątkowe,każdy na swój sposób

      Usuń
    68. Mialam to samo Monia jak ja uslyszalam i az wybieglam zdyszana z pokoju i mowie do rodzicow "O ta piosenka leciala tez w lekarzach" xD. Obecnie poluje na ta piosenke co Sylwia z Beata napastowaly orde w kantorku ale na forum muzyka z reklam jeszcze jej nikt nie znalazl wiec chyba bede czekac na soundtrack:)

      Usuń
    69. jj89:no mam nadzieję,że jeszcze ukaże się jakiś soundtrack z Lekarzy :D

      Usuń
    70. Oj tak. Muzyka jest rewelacyjna. Ciagle slucham tych piosenek, a przed oczami przesuwaja mi sie sceny z serialu. :-P

      Usuń
    71. Oj Anula kiedy to bylo byla scena z wieczoru kawalerskiego ale co z tego jak jej jeszcze nie widzielismy nie?. No i jeszcze zapomnieliscie dodac piosenki Britney Holman Wandering Soul i Cellar Dorr uwielbiam^^

      Usuń
    72. jj89: ja też :D mnie tam muzyka kompletnie wciągnęła :D

      Usuń
    73. Też niestety nie znam tej piosenki z kantorka, a szkoda, bardzo pozytywna. ;P

      Usuń
    74. czytalam na forum muzyka z reklam ze niedlugo ma wyjsc soundtrack z 2 sezonu...pozatym zauwazyliscie wiekszosc piosenek z tego serialu ma to do siebie ze pewnie tak normalnie bym ich nie posluchala dopiero po obejrzeniu serialu tak fajnie je dobieraja..ja bratu nagralam na plyte 2 neo retros ale nie wiem czy polubil ten zespol mi sie on kojarzy troche z Myslovitz^^

      Usuń
    75. Spokojnie odnajdziemy ja w koncu! :)

      Usuń
    76. jj89: no to jeśli tak to oby jak najszybciej :D

      Usuń
    77. No tez mam taka nadzieje xD. A ty Juliet zdradz Rocznikowi 89 ile masz wiosenek jesli to nie tajemnica??^^. Bo wiem ile ma justa ile Limonka a ty nie wiem^^

      Usuń
    78. Haha, chyba zapomnialas, ze kobiety sie o wiek nie pyta. Poza tym ciekawosc to pierwszy atopien do piekla. xD Wiedzialam, ze w koncu padnie to pytanie. ^^

      Usuń
    79. jj89:mam nadzieję,że po wakacjach już będzie :D

      Usuń
    80. Justa, spięłam się i wysłałam Ci moje wszystkie 39 lekarzowych piosenek! Zważ na moje poświęcenie, bo jest to aż w 4 częściach, bo moja poczta ma tam jakiś durny limit 50 mb i załączniki się wolno ładowały, no ale teraz słuchaj ile wlezie. Ma się ten gust muzyczny, to trzeba się nim podzielić. ;)

      Usuń
    81. A potem się w Toruniu pookazuje, że się tylko pod swój wiek podszywamy, ha a ja okażę się 100-letnią staruszką o zdrowiu 20-latki. ;P

      Usuń
    82. jj89: wiem,właśnie pocztę otwarłam :D Bardzooooo dziekuję :D:D teraz będe miała całość w końcu do dyspozycji jak będę gdzieś na spacerach a nie tylko te kilka,cudooo :D:D

      Usuń
    83. jj89: ja tam mam 23 no i cóż :D:D wiek się nie liczy,grunt żeby było fajnie a na pewno będzie :D:D

      Usuń
    84. No niby nie ale jak Kobieta kobiete pyta to co innego pozatym ja sie przyznalam ile mam lat a i tak twierdze ze wszystkie tutaj zebrane mamy po 18 lat bez wyjatku xDD

      Usuń
    85. jj89: ale stop ;p Monia,bo nie dostałam ostatniego maila, czyli tej czwartej części ;p

      Usuń
    86. Dokladnie. Wszystko wyjdzie w Toruniu. Haha. Bedziemy sie dziwic. ^^

      Usuń
    87. jj89: a nie,stop,już jest,teraz komplecik,jeszcze raz wielkie dzięki :D:DD:D

      Usuń
    88. Pewnie, że wiek nie ma znaczenia, będzie super zabawa. Ja mam pełne 19 ale dogadać się można z ludźmi w każdym dosłownie wieku. ;P

      Usuń
    89. jj89: Będzie super i tego się trzymajmy :D:D

      Usuń
    90. No wlasnie ja tak tylko pytam dla formalnosci bo jakmysmy sie przyznaly to czemu ty nie? ale jak nie chcesz to nie mow nie zmuszam^^.Oj tak albo hej jestem Monia a w realu okazuje sie byc Zygmuntem hahaha XD

      Usuń
    91. jj89:przyjedziemy w świetnych nastrojach więc jak tu się dobrze nie bawić :D

      Usuń
    92. To pewnie Justa zaraz dostaniesz, bo zapewne onet z opóźnieniem działa, a wysłałam dosłownie przed chwilą.

      Usuń
    93. Monika, w rzeczywistości Zygmunt, lat 60, alkoholik i pedofil

      Usuń
    94. jj89: wszystko już mam :):)
      nie no,tak to na pewno nie będzie :D:D te czasy minęły :D

      Usuń
    95. No dokladnie tak xDD. O wlasnie Juliet a Jutro tzn dzis bedzie kolejne opowiadanie Justy czy tym razem Twoje?^^

      Usuń
    96. Opuszczam na chwilę Was dziewczyny, idę ząbeczki umyć i pieska ululać, bo skubany nie chce jeszcze spać. Zaraz wracam. ;P
      No chyba, że wy już spać idziecie.

      Usuń
    97. jj89: ja się nie wybieram spać :D za wcześnie ;p

      Usuń
    98. Haha. Padlam. W takim razie jestem Wojtek i mam 40 lat. Mam nadzieje, ze to Was nie zniecheci do zagladania na bloga. ^^

      Usuń
    99. jj89: nie no ludziska, co was z tym wiekiem naszło ;p jesteśmy młode,zwariowane,pozytywnie zakręcone i tego się trzymajmy ;p

      Usuń
    100. Ja zaraz zmykam bo wena tworcza jest jednak męcząca...a Maks juz dawno śpi...o Wojtek jak milo Adrian jestem xDD.

      Usuń
    101. jj89:ja tam mam wenę :D:D tylko chwilowo jest na urlopie ;p

      Usuń
    102. A jesli z tym Wojtkiem to na serio bylo to sory zmeczenie buerze juz u mnie gore nie wazne kim jestescie wazne by sie fajnie pisalo i tak jak mowisz wszystko wyjdzie w czasie"pielgrzymki" do Torunia xDD

      Usuń
    103. Ja tam na razie też ma wenę, bo właśnie opisuję w moim opowiadaniu pierwsze spotkania Alicji i Maksa, także główka pracuje. ;P

      Usuń
    104. Pewnie, ze tak. :D Jesli chodzi o opowiadania to mam jedno krotkie opowiadanie Kiki, ktore pojawi sie dzis. Oprocz tego 10 czesci kolejnego wytworu Justy i kilkanascie czesci opowiadania Julki, wiec na moje na razie nie ma miejsca. ^^ Piwnica zapelniona.

      Usuń
    105. Ta, a nasze spotkanie niby to młodych zwariowanych kobiet okaże się zlotem starszych panów erotomanów albo coś w tym guście.

      Usuń
    106. jj89:no pewnie,trochę odpoczniecie od mojej twórczości ;p
      będzie wesoło i tego jestem pewna,na pewno :D

      Usuń
    107. No to git, że piwnica zapełniona, właśnie obawiałam się, co będzie w wakacje, ale chyba jednak coś tam zawsze ktoś wymyśli, co ileś tam głów, to nie jedna.

      Usuń
    108. jj89:nie no ludzie,co was takie czarnowictwo ogarnęło ?

      Usuń
    109. jj89:ja się na dniach zabiorę zapisanie,ale najpierw musze ogarnąć rezerwację,a potem się opowiadaniem zajmę.

      Usuń
    110. Ależ Skarbie, od Twojej twórczości nie trzeba odpoczywać, od niej się prędzej można uzależniać. Mi bynajmniej odpoczynek nie w głowie, opowiadań nigdy za wiele. ;)

      Usuń
    111. jj89:matko aż tak ? :D no tego się nie spodziewałam,jakoś tak,siadam i z marszu wymyślam ;)

      Usuń
    112. Hahaha dobrze powiedziane Monia xDD. Ocha Jaka ta Justa jest Płodna w nowe opowiadania!. Bardzo dobrze. Widzisz to dobrze ze ja ze swoja wena mialam okazje ci sie na postac wyszumiec bo w piwnicy by sie moje opowiadanie nie zmiescilo^^. Zreszta ja jakbym miala pisac jakies opowiadanie to dla mnie nie ma innej opcji zeby nie bylo z jajem bo w wiekszosci opowiadania sa powazne...a ja tak nie umiem jakos nie wiem czy to dobrze czy to zle no tak mam...jak mam wene^^

      Usuń
    113. To tylko zarty. Niewazne ile mamy lat i jakiej jestesmy plci - bedzie swietnie i juz. :>

      Usuń
    114. jj89:tak będzie i kropeczka :D
      sama się dziwię że tak bym mogła teraz bez końca pisać

      Usuń
    115. Niunia przyda sie opowiadanie z duza dawka humoru! :)

      Usuń
    116. jj89: o tak :D Śmiech to zdrowie :D

      Usuń
    117. Mi się niby bardzo dobrze pisze, ale potem jak czytam to często mi się nie podoba i robię tysiąc poprawek, no bo gdzie ja ścisły umysł do pisania, no ale teraz zamierzam się spiąć i ogarnąć jakieś super opowiadanie, takie że szczęka wszystkim opadnie. ;P

      Usuń
    118. O a jam dla Moni i dla was tez zagadkę chcecie posluchac zanim się stad ulotnię(bo jestem umowiona na prywatna wizyte z moim lekarzem 1 kontaktu - Dr Kellerem hahaha xD)?

      Usuń
    119. Oj, humoru to na bank będziemy miały dużo! Będziemy się cały dzień chichrać .

      Usuń
    120. jj89:ja się wciągam w to co piszę i może stąd tak to wychodzi ;p
      no to dawaj ;p

      Usuń
    121. No to dawaj nam tę zagadkę!

      Usuń
    122. jj89:ja jestem geeneralnie taka że do śmiechu mi wiele nie trzeba ;p niekiedy mam ataki głupawki ;p

      Usuń
    123. Endorfiny się wydzielaja przy śmianiu sie i nie tylko xD.Dobra to mnie zmotywalyscie moze na poczatku Lipca cos skrobne bo teraz nie mam czasu ale jak cos to wam powiem^^

      Usuń
    124. Jak się zegnają Lekarze?:
      Okulista mówi do zobaczenia,
      Laryngolog do usłyszenia
      A Ginekolog Jutro do Pani zajrze xDD

      Usuń
    125. jj89: no to pewnie dlatego jak się śmieję to potem cały dzień taka chodzę jakbym adhd miała ;p

      Usuń
    126. Niunia dobre! Padlam po raz kolejny dzisiejszego wieczoru, a wlasciwie nocy. ^^

      Usuń
    127. I tym optymistycznym akcentem dzisiaj to ja pierwsza się z wami zegnam i pedze na "wizyte z Dr kellerem" bo kazal mi lezec w lozku xD. Takze zycze wam owocnych podaduch spijcie dobrze mua wszystkim^^:*

      Usuń
    128. Dobre, dobre.
      Przypomniały mi się te t-shirty z napisami, co głównie nad morzem sprzedają, jeden napis głosił "nie jestem ginekologiem, ale może zajrzeć"
      sama osobiście posiadam dwie "od jutra będę grzeczna", "krąży pogłoska że jestem boska". ;P

      Usuń
    129. Dobranoc Niunia, kolorowych, czy tam jakich wolisz snów, najlepiej z serialowym doktorem Piwniczką. ;*

      Usuń
    130. jj89: hahaha nie no dobre to było ;p
      cudowna nocka ;p wesoła ;p

      Usuń
    131. Ciesze sie ze sie podobalo jak to powiedzialam swojej Pani Ginekolog to tez sie z 10 minut smiala xDD...Justa zapodaj Juliet Powereda jesli jeszcze masz bo padla xDD

      Usuń
    132. jj89: gdzieś mam ;p może też w piwnicy poszukam ;p

      Usuń
    133. jj89:my się tu nie umiemy nagadać to co dopiero w Toruniu :D

      Usuń
  8. Mnie jakoś 2 tyg przed ostatnim odcinkiem rozwalila propozycja mojej nauczycielki od biologii. " jak powiesz mi co będzie w ostatnim odc to nie piszesz kartkowki" Myślałam żę padne. Wiedzieliśmy żę ona jest nienormalna, ale nie aż tak. / ANULA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie tak zazartowala xD

      Usuń
    2. Dzisiaj mi koleżanki na WF mówiły żę latała na lekcji z książka w ręku i nikt nie wiedział o co chodzi. Po paru minutach pszczołę zabiła. :-( ANULA

      Usuń