sobota, 4 maja 2013

Zapowiedź kolejnej części opowiadania.

Witam wszystkich!

Pozytywna wiadomość jest taka, że pracuję nad kolejną częścią opowiadania, która w założeniu ma być dość wyjątkowa. Od jej długości zależy, czy pojawi się tu w całości, czy zostanie podzielona na części. 
W każdym razie jeszcze dzisiaj na pewno coś się pojawi. :)

Poniżej macie 3 zdjęcia, które sobie dziś w ramach zabicia czasu spędzonego w podróży przerobiłam. 
Nie wiem dlaczego, ale to pierwsze od razu skojarzyło mi się z krainą czarów. Jak dla mnie jest urocze! Już chcę obejrzeć tą scenę! :D




5 komentarzy:

  1. jak milutko na tych zdjęciach ;)) się rozmarzyłam ... ;)
    /Ewelina

    OdpowiedzUsuń
  2. to 2 zdjęcie jest nowe ?:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że nie..
      To zdjęcie jest chyba jeszcze z pierwszej serii.

      Usuń
  3. a to trzecie zdjęcie z którego odcinka ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To trzecie zdjęcie jest z tych odcinków, które zostały przerzucone do III sezonu. :)

      Usuń