środa, 22 maja 2013

Informacja/ zapytanie.

Hej Kochani!

Jak się trzymacie po ostatnim odcinku? Do mnie ciągle nie dociera, że to już koniec sezonu, przecież dopiero się zaczął. :P Jak pomyślę, że w Poniedziałek nie pojawi się kolejny odcinek, to aż mi jakoś dziwnie.. No cóż.. chyba się uzależniłam. Nie wiem, jak ja to wytrzymam..


Cały czas mam przed oczami scenę kończącą II sezon, która pomimo, że była bardzo skromna, to dla mnie naprawdę piękna. :)

Alicja: No powiedz to..
Maks: Ty pierwsza..
Alicja: Ty..
Maks: Przecież wiesz..
Alicja: Wiem.
Maks: Kocham Cię. Bardzo.. Nie chcę, żebyś wyjeżdżała do Stanów..
Alicja: To wyślemy Ordę.
Maks: Chcę, żebyś znowu była..
Alicja: Zawsze byłam. :)


Tak, jak już wcześniej wspominałam, mam teraz bardzo mało czasu, więc nie wiem kiedy pojawi się kolejna część opowiadania. Niestety gonią mnie terminy i muszę się w końcu ze wszystkim pozbierać, chociaż moja koncentracja uwagi ostatnio osiąga poziom znacznie poniżej zera. :P

Nie martwcie się jednak, będziemy w stałym kontakcie. Będę tu zaglądać codziennie. :)
Poza tym otrzymałam opowiadanie od Cookie, wiersz od Alicji i sama dziś naskrobałam poemat w autobusie (jak widzicie nie tracę czasu, tylko myślę o Was), więc będę wszystko stopniowo wrzucać. :)

Zastanawiam się jeszcze nad utworzeniem posta pt. Nasze prywatne forum, gdzie będziecie mogli się wypowiadać na różne tematy związane z serialem, wrzucać linki z nowymi informacjami, dzielić przypuszczeniami na temat III sezonu i wspominać dwie pierwsze serie. Przynajmniej będzie to zebrane w jednym miejscu. Co o tym myślicie?



14 komentarzy:

  1. Bardzo fajny pomysł z utworzeniem tego posta:)
    Czekam na wiersz i twój poemat :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na kolejne wpisy!
    Myślę, że post to nie jest głupi pomysł ;) Ale potrzebne jest forum z prawdziwego zdarzenia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie również podoba się ten pomysł z forum, bo na stronie "Lekarzy" nadal jest jak było. Niestety. :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł! A opublikujesz dzisiaj coś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za chwilę pojawi się wiersz, ale nie mojego autorstwa. :)

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwszy raz się ujawniam, choć bloga czytam już od miesiąca :)
      Jestem za forum, bardzo brakuje mi w moim najbliższym otoczeniu kogoś, z kim mogłabym pogadać o tym najcudowniejszym serialu <3
      Fajnie by było utworzyć ogólnie forum, na portalu. Nie wiem co Ty o tym sądzisz :)

      Usuń
    2. Teraz nie mam kiedy się tym zająć, więc na razie utworzę tutaj takie mini forum, ale możemy o tym pomyśleć. :)

      Usuń
    3. Rozumiem :) Zawsze coś na początek :D

      Usuń
  6. Fajny pomysł z tym forum może tu będą się mogli wkońcu wypowiedzieć prawdziwi fani ogólnie całego serialu bez hejtowania się tylko z kulturą xD

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak najbardziej super pomysł, gadania o Lekarzach, wspominania odcinków, jak też przypuszczeń dotyczących nowego sezonu nigdy za wiele. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. z chęcią Ci pomogę przy forum jak byś tylko chciała, tylko pisz i będę szukać jakiegoś fajnego forum. Dobry pomysł z tym forum :) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Cieszy mnie Wasz entuzjazm, co do ogarnięcia miejsca, gdzie będziemy mogły/ mogli się swobodnie wypowiadać. Jutro utworzę zapowiedziany post, który będzie naszym mini forum. To takie tymczasowe rozwiązanie, potem pomyślimy o czymś innym i razem to ogarniemy. Dzięki! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jj89: super pomysł,będzie można się podzielić swoimi wrażeniami na temat Lekarzy i wszystkim co się z nimi wiąże :D:D

    OdpowiedzUsuń