czwartek, 23 maja 2013

Prywatne Blogowe Forum. :)

Kochani!

Tak, jak obiecywałam tworzę posta, który będzie nam służył jako miejsce swobodnego wypowiadania się na wszystkie tematy związane z serialem. Możecie tu pisać swoje odczucia związane z odcinkami, z muzyką, z postaciami i z czym tylko chcecie. Liczę na to, że będziemy w kulturalny sposób dzielić się swoimi opiniami i wrażeniami. Forum jest otwarte, więc zapraszam wszystkich, którzy mają ochotę włączyć się do dyskusji. Będziemy tu rozmawiać o dwóch pierwszych seriach, wspominać, to co już było, a także puszczać wodze fantazji związane z trzecim sezonem. Możecie tu również wrzucać linki i zamieszczać informacje, na które się natkniecie. :)

To jeszcze kilka słów odnośnie spraw organizacyjnych.. proszę, abyście nie krytykowali swoich wzajemnych wypowiedzi, bo każdy ma prawo do własnego zdania. Proszę, abyście traktowali się nawzajem z szacunkiem i nie zaśmiecali forum milionem wykrzykników, które i tak niczego nie zmienią, bo my naprawdę potrafimy czytać ze zrozumieniem, nawet jeśli nie napiszecie miliona znaków interpunkcyjnych po swojej wypowiedzi.

Jeśli jedna osoba napisze komentarz, to potem można się do niego odnieść klikając 'odpowiedz' i kontynuować rozmowę. Natomiast, kiedy wchodzicie po kilku dniach i chcecie się odnieść do tego, co było jakiś czas wcześniej, to lepiej napisać od nowa komentarz np. z dopiskiem 'wracając do..', ponieważ nie wszyscy będą pewnie śledzić wypowiedzi na bieżąco i mogą po prostu nie zareagować na Waszą wypowiedź. Dobrze by było gdybyście się podpisywali pod tym, co napiszecie, bo zawsze lepiej wiedzieć, z kimś się rozmawia, nawet w wirtualnym świecie.

Na razie to chyba wszystko, co chciałabym Wam odnośnie tego tematu powiedzieć. Jeżeli mi się coś przypomni, to dopiszę. Zobaczymy, jak to będzie funkcjonować. Jest to rozwiązanie tymczasowe, może za jakiś czas pomyślimy o jakimś innym miejscu. :)

Także oficjalnie witam Was na Prywatnym Blogowym Forum! 

Zapraszam do wypowiadania się, komentowania i dzielenia wszystkim, co Wam leży na sercu i wątrobie. :P :)

216 komentarzy:

  1. jj89: OO super super :):) ! Na to czekałam,w końcu miejsce do tego,żeby móc się wypowiadać,cudnie,naprawdę :):):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaa mam to proszę bardzo <3 http://streemo.pl/Portal/796766,Film,lindamorena_Lekarze_ratuja_zycie___spot.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie miałam wrzucić ten sam link. :P

      Usuń
    2. jj89: spot jest naprawdę naprawdę wspaniały :D

      Usuń
    3. Ubiegłam cie xD

      Usuń
    4. No jak mogłaś! :P Tak serio to spot fajny, ale kulisy jego powstawania jeszcze lepsze. xD

      Usuń
    5. jj89: dobrze ,że jest,teraz każdy kto jeszcze nie widział będzie sobie mógł obejrzeć :D

      Usuń
    6. jj89: te kulisty to już po całości,jak je oglądałam to ze śmiechu nie mogłam ;p

      Usuń
    7. jj89: kulisy miało być,ach literówka ;p

      Usuń
    8. Dokładnie. :D
      Tak na marginesie to ja uwielbiam wpadki z odcinka, kiedy jest ta scena, przed którą Alicja i Maks się ścigali do łazienki. Rozwala mnie! :P

      Usuń
    9. jj89: haha tak,już sama ta scena jest śmieszna ;p Ala z wrażenia opluwa Maksa wodą ;p

      Usuń
    10. Oj mogłam mogłam xD. No fakt ta scena jest świetna choć przyznam szczere że trochę dają ciała z wpadkami w 1 serii dawali iluś minutowe a tu góra jedna dwie no ale dobre i to natomiast strrasznie żałuje że z niewyemitowanych scen nie było w serialu sceny o "Gadach" xD( chodzi mi o to kiedy Beata z Sylwią sie upiły) to było świetne xD

      Usuń
    11. Scena jest rewelacyjna! Kulisy też mega.. jak Maks krzyczy: prrr, a Alicja się śmieje, że mogli nagrać te odgłosy, które z siebie wydawała. xD Do tego jeszcze scena przy stoliku z Beatą, gdzie Magda po tym jak się pomyliła i ją Paweł wkręcił mówi: Ale zajebisty serial. :P

      Usuń
    12. jj89: zwiastunów teraz też prawie nie dawali,wpadki są krótkie teraz,czasem tylko niecałe 30 sekund ale grunt że coś,No Beata wtedy była mega ;p

      Usuń
    13. Właśnie się zastanawiam czy scena opluwania Maksa naprawdę była w scenariuszu czy Magda zrobiła to niechcący i takie to było dobre że dali to do serialu?^^. Ciekawe ile razy to opluwanie powtarzali xD

      Usuń
    14. Scena z gadami była świetna, też żałuję, że nie została wyemitowana. Faktycznie trochę dają ciała z wpadkami z tego sezonu..

      Usuń
    15. no z tym zajebistym serialem tez było niezłe xD

      Usuń
    16. jj89: Paweł zawsze jak coś powie śmiesznego to ja normalnie nie mogę ;p wesoło mają na planie

      Usuń
    17. Też myślałam o tej scenie z opluciem wodą i wcale bym się nie zdziwiła, jakby to wcale się w scenariuszu nie znajdowało. :D

      Usuń
    18. Kurde.. jak ja bym chciała wpaść z wizytą na plan. Normalnie marzenie! :P

      Usuń
    19. jj89: no jak znam siebie to miałabym podobnie z tym opluwaniem ;p może zdarzyło się to przez przypadek ale faktycznie może potem doszli do wniosku że tak to zabawnie wypadło że to zostawią ;p

      Usuń
    20. Kto wie, bardzo możliwe. :)

      Usuń
    21. jj89: generalnie te początkowe odcinki drugiego sezonu kiedy oni zaczynają razem mieszkać to normalnie sama radość,jest na czym oko zawiesić :D

      Usuń
    22. Oj tak albo niezłe były kulisy w których Paweł mówi o kartonach które zabiły Hankę Mostowiak wypożyczone od TVP xD

      Usuń
    23. Te sceny, kiedy są razem to moje ulubione bez dwóch zdań! :D Uśmiech od ucha do ucha i do przodu! :D
      Kulisy o kartonach Hanki też były dobre. xD

      Usuń
    24. jj89: padłam teraz ;p On sam się śmiał jak o tym mówił ;p

      Usuń
    25. jj89:nawet jak się kulisy z tą dwójką ogląda to radocha na całego ;p

      Usuń
    26. Bardzo fajny spot :)
      Chyba muszę sobie nadrobić, bo niektórych wpadek o zgrozo nie kojarzę ;o
      Jejku, ja też bym strasznie chciała na plan !! :D

      Usuń
    27. No! W drugim sezonie było mało Pawła, więc kulisy już nie były takie dobre.. najlepsze, kiedy są z ich wspólnych scen. :)

      Usuń
    28. Magda, nadrabiaj, bo warto! :D

      Usuń
    29. jj89: generalnie Paweł widać ma poczucie humoru i to spore,niekiedy jak się ogląda to się nie idzie nie śmiać :D

      Usuń
    30. Pozatym w 1 sezonie zrobili konkurs dla Fanów serialu a teraz nic szkoda mógłby być do wygrania Soundtrack albo dzień na planie zdjęciowym^^

      Usuń
    31. Miałam okazję być na spektaklu z Pawłem i On jest rewelacyjny. Tam grał akurat homoseksualistę, ale i tak był świetny!

      Usuń
    32. jj89: kurcze,ja go na żywo jeszcze ani razu nie widziałam,normalnie marzenie :D

      Usuń
    33. Obiecywali, że w tym sezonie też będzie konkurs, a tu nic. Chyba, że teraz zrobią na pocieszenie.. Wizyta na planie to byłaby najlepsza nagroda!

      Usuń
    34. jj89: no w tamtym konkursie brałam udział ale niestety się nie udało,no może zrobią jeszcze jakiś

      Usuń
    35. To ja się pochwalę, że w tym miesiącu będę się widziała z Pawłem już po raz piąty. :P Za każdym razem spotkanie z Nim na żywo - bezcenne! Nawet z Nim rozmawiałam i się śmiał z naszego wspólnego zdjęcia sprzed lat. xD

      Usuń
    36. Pawełek i homo?. No to musiało być ciekawe xDD

      Usuń
    37. Spektakl rewelacyjny. Polecam! :D

      Usuń
    38. Osz ty pozazdrościć pozdrów Pawełka od fanek serialu i tego bloga xDD. A no i wypytaj jak to u niego z tym graniem w kolejnych seriach grunt to wiarygodne źródło a nie jakieś tabloidy z góry dzieki^^

      Usuń
    39. Akurat teraz raczej nie będę miała okazji z Nim porozmawiać.. ale jak coś się kiedyś uda, to oczywiście dam znać. :P

      Usuń
    40. jj89: wow! zazdroszczę,naprawdę :D:D racja,pozdrów go koniecznie :D:D

      Usuń
    41. W ogóle powiem Wam, że zastanawiałam się nad założeniem takiego oficjalnego stowarzyszenia fanów i wykonania jakiegoś prezentu wspólnymi siłami dla naszych aktorów. :)

      Na chwilę spadam, ale za kilkanaście minut wejdę na telefonie i się odezwę, więc wybaczcie brak polskich znaków. :P

      Usuń
    42. jj89:no no no,to by było coś :D:D
      jasne,no problemo :D:D

      Usuń
    43. Spoko xD

      Usuń
  3. Lisa14
    Jak myślicie jakie sceny będą nagrywane nad morzem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Duża ilość osób liczy na to, że podróż poślubną Alicji i Maksa, ale to takie zbyt oczywiste jak na ten serial, więc myślę, że nas scenarzyści zaskoczą. :P

      Usuń
    2. jj89: na pewno będzie inaczej niż my sobie wyobrażamy,zawsze prawie tak jest ;p

      Usuń
  4. Ja mam pytanie na temat Olgi. Jak sądzicie będzie w ciąży w 3 sezonie i rozwali miłość Ali i Maksa ??? Moim zdaniem ona w ciązy nie będzie, lecz wszystko możliwe, ale przyjedzie do Torunia i powie Maksowi, że dla niego odeszła od męża i chce z nim być, a Ala wszystko usłyszy.

    P.S. To tylko przypuszczenia.Ja niewiem jak bedzie.

    Juleczka *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w żadną ciążę nie wierzę.. myślę, że to kolejna plotka.. ale zapewne ta postać trochę namiesza.

      Usuń
    2. jj89: no jakieś zamieszanie z postacią Olgi możliwe,w końcu musi się coś dziać

      Usuń
  5. Uwielbiam ten kabaret z Małachem i spółką http://www.youtube.com/watch?v=Ggyro-1jJWc

    http://www.youtube.com/watch?v=MhTGlKULFw4

    Prawie jak nasz Maks szkoda że nie cały skecz:( http://www.youtube.com/watch?v=wrSczU6RWU8

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jj89: widziałam to,to jest po prostu nie do przebicia XD

      Usuń
    2. Malasz wymiata jak zawsze. :D

      Usuń
    3. jj89:genialny jest,bez dwóch zdań :D

      Usuń
    4. Oni wszyscy tam wymiatają razem wzięci xDD

      Usuń
    5. Zgadza sie, ale do Pawla mam szczegolny sentyment. ^^

      Usuń
    6. jj89:można się pokłaść ze śmiechu ;p

      Usuń
    7. jj89: no ba,chyba jako jeden z nielicznych aktorów ma naprawdę coś,co jest w stanie przyciągnąć

      Usuń
    8. Zgadzam sie! On po prostu ma to 'COS'. :)

      Usuń
    9. jj89: oj ma ma,to jest fakt niezaprzeczalny :):)

      Usuń
  6. Hej, Juliet mówiłaś a raczej pisałaś :) że w tym miesiącu będziesz miała okazję zobaczyć Pawła na żywo. To jakby może udałoby ci się z nim porozmawiać to dałabyś mu karteczke z zapisanymi adresami jakichś blogów. Nawet jak na to nie wejdzie to będzie wiedział, że fani zaangażowali się w serial.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz z Nim nie porozmawiam raczej, bo ide do Teatru na Jego nowy spektakl i raczej w przerwie bedzie za scena.. ale jak ogarne jakies inne spotkanie z Nim, to mozemy przygotowac dla Niego jakas niespodzianke.. w sumie zblizaja sie urodziny Pawla, wiec mozna cos wykombinowac. :P

      Usuń
    2. jj89:no tak,faktycznie,byłabym zapomniała :D

      Usuń
    3. Spokojnie, ja czuwam nad wszystkimi informacjami. :P

      Usuń
    4. jj89: kurde zawsze pamiętałam,a teraz miałam chwilowe zaćmienie,ale już sobie przypomniałam ;p

      Usuń
    5. Spoko. Lepiej pozno niz pozniej. xD

      Usuń
    6. jj89: fakt,mogło być gorzej,mogłam zapomnieć na amen ;p no ale na szczęście główka popracowała ;p

      Usuń
    7. Haha. ^^ Grunt, ze juz pamietasz.
      Odnosnie urodzin to ja sobie zazyczylam na swoje od siostry plyte DVD z pierwszym sezonem. :D

      Usuń
  7. jj89: że tak to ujmę chyba mam fizia kompletnego ;p
    oooo,no proszę,ja już jestem zaopatrzona :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po czym wnioskujesz? ^^ Zadroszcze, ale ja tez ja wkrotce otrzymam. :p

      Usuń
    2. jj89: po tym ile lat ta fascynacja trwa a trochę już będzie ;p
      warto kupić :D

      Usuń
    3. Ile? :p Bo moja sympatia do Jego osoby tez ma swoja dluga historie. ^^
      Sa na tej plycie jakies dodatkowe wywiady lub kulisy, ktore nie pojawily sie na oficjalnej stronie?

      Usuń
  8. jj89:8 lat :D i zaczęło się kompletnie naprawdę przypadkowo :D
    zdjęcia są bardzo fajne z dodatków,bo jest parę takich których nie widziałam nigdzie wcześniej,są wpadki,jest reportaż z planu który bodajże leciał na Tvnie jakoś przed pierwszym sezonem

    OdpowiedzUsuń
  9. To fajnie. Musze ta plyte miec. :)
    No to u mnie podobnie.. juz ponad 8 lat. Kawal czasu! :D A jakby nic sie nie zmienilo.
    Pada mi telefon, a nie wiem, gdzie mam ladowarke, wiec uciekam. Dzieki za rozmowe i towarzystwo. :) Dobranoc wszystkim. :*
    P.S. Jutro wrzuce zdjecia wywiadu z Magda i kolejne czesci opowiadania Cookie. Do uslyszenia! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jj89:no i od samego początku marzy się spotkanie na żywo,no kto wie,może w końcu kiedyś :D:D
      Dzięki wielkie,dobranoc ;* ;)

      Usuń
  10. Hm a może ktoś ma linki do ulubionych zdjęć naszej pary i się nimi z chęcią podzieli? Albo opisze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://lekarze.tvn.pl/wideo,1557,v/sernik-skalpel-i-dobra-zabawa-zobacz-kulisy-sesji-zdjeciowej-lekarzy,480933.html może to nie jest link do zdjęć ale do sesji z której pochodzą moje ulubione zdjęcia naszej pary^^

      Usuń
    2. jj89: ta sesja była naprawdę cudna :):)

      Usuń
    3. Też mi się ta seria bardzo podobała. Skalpel i sernik, hmm pomysłowe. Przypomniały mi się czasy na fakultetach z biologii, na których miałam okazję po raz pierwszy w życiu trzymać skalpel i przygotować nim próbkę do obserwacji pod mikroskopem. Niesamowite uczucie!

      Usuń
    4. jj89: pomysłowe i przez to wyjątkowe ;)

      Usuń
    5. Czekaj Monika na wyniki matur, to się już od skalpela nie uwolnisz jak dobrze pójdzie. :P

      Usuń
  11. A tak poza tym to nie mogę się doczekać, co nam tam w 3. sezonie naszykują, denerwują mnie trochę te wpisy o ciąży Olgi, ale z drugiej strony wiem, że może się to prawdą okazać. Liczę jednak na to, że nie, bo to już byłaby przesada. Ja wiem, że nie może być za kolorowo, ale hello, ludzie mogą mieć inne problemy, a nie ciągle takie telenowelowe drama. Ale póki co to się nie przejmuję, plotkom nie ufam, zobaczę co będzie. W każdym razie cieszę się, co się z tym ślubem okaże, no i oczywiście są jeszcze te piękne sceny łóżkowe. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jj89: czekamy czekamy na 3 sezon w napięciu,minie szybko i będziemy znowu śledzić losy naszych Lekarzy :) Ja tam poczekam cierpliwie i zobaczymy co będzie w nowym sezonie ;)

      Usuń
  12. A i jeszcze jedno. Juliett, możesz, jakbyś mogła oczywiście zmienić w ustawieniach, żeby nie trzeba było tych kodów z obrazka przepisywać? Niby to dużo czasu nie zajmuję, ale widocznie mnie te wakacje już rozleniwiły, tym bardziej, że te literki są czasem ciężkie do rozszyfrowania. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam całkiem o tym, dzięki za przypomnienie! :D
      Dajcie znać, czy już jest w porządku? :P

      Usuń
  13. Działa, dzięki wielkie! O niebo lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  14. jj89: ja tam się już do tego przyzwyczaiłam ;p

    OdpowiedzUsuń
  15. jj89: ale teraz faktycznie lepiej :D:D szybciej przede wszystkim :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Dzisiaj byłam odebrać bilety do teatru na fajną komedię i tak sobie przypomniałam, że muszę wyhaczyć jakąś okazję, kiedy do mnie do Szczecina jacyś fajni aktorzy pokroju Małaszyńskiego z sztuką jakąś zawitają. Niedawno grali Ślub doskonały, ale dowiedziałam się po fakcie oczywiście xD.
    KOCHAM TEATR!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jj89: no mnie kolejny raz okazja ominie niestety,Ślub doskonały będzie grany w czerwcu we Wrocławiu a ja mimo że pociągiem to jakąś ponad godzinę bym do Wrocławia musiała jechać to niestety,ani termin mi nie pasuje,ani nie byłoby z kim,a samej jakoś mi się nie uśmiecha,no ale liczę że nadarzy się jeszcze okazja ;)

      Usuń
    2. Jeszcze będzie okazja, głowa do góry! :D

      Usuń
    3. jj89: no w końcu mogłaby się nadarzyć,bo tak mnie wszystko omija jak na razie ;p ale idą wakacje więc coś pomyślę :D

      Usuń
    4. Jak ogarnę jakieś spotkanie z Małaszem, to dam znać. Pamiętam o Tobie. :P Może będzie grał jakiś koncert w Twoich okolicach..

      Usuń
    5. jj89: no o koncercie to już nie wspomnę bo to jeszcze bardziej bym chciała zobaczyć :D cóż no,z woj. Opolskiego jestem ale mieszkam w takim "mieście" że tu kompletnie nic nie ma,a jakoś nigdy nie myślałam żeby coś samej się zabrać :D

      Usuń
    6. No to najwyższy czas się pozbierać i coś zdziałać w tym kierunku! Może się razem na koncert wybierzemy? :P

      Usuń
    7. jj89: im bliżej wakacji tym bardziej myślę żeby zabrać cztery literki i naprawdę coś w tym kierunku zrobić bo inaczej to tak będę czekać na zmiłowanie,ale zawsze coś wtedy wyskakuje z moim szczęściem ;p

      Usuń
    8. Dasz radę! To jest dobry czas! :D
      Muszę zmykać pisać pracę. Mam strasznie napięty grafik w ten weekend, ale na początku czerwca Wam wszystko wynagrodzę!
      Pa. :*

      Usuń
    9. jj89: no zobaczymy co to wyjdzie w te wakacje :D
      Dobranoc ;*

      Usuń
  17. Zupełnie o tym zapomniałam.. ja tego nie musiałam robić, więc nie miałam świadomości, a to faktycznie jest wkurzające.. Jak jeszcze coś Wam nie pasuje to piszcie, a zmienię. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja idę 30.05 na Ślub Doskonały! Już nie mogę się doczekać! :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jj89: no to czekam na relację potem z tego jak było ;p :D

      Usuń
    2. jj89: hehe no to bardzo się cieszę ;D:D

      Usuń
  19. No to super, to potem opowiesz oczywiście jak było. Jestem ciekawa też jak Żmuda-Trzebiatowska gra na żywo. Generalnie ją tyrają, że jest sztuczna i gra jak drewno, ale ja jakoś tego nie zauważyłam, no bynajmniej w tych filmach, w których ją akurat widziałam. Osobiście nic no niej nie mam i wydaje mi się, że ludzie tak tylko z zazdrości gadają, bo jest naprawdę piękną kobietą. No ale zobaczymy, to znaczy ty zobaczysz, ja tam może kiedyś się załapię, mam trochę fory, bo mój wujek pracuje w teatrze i czasem nam do domciu jakieś fajne bilety okazyjnie przynosi, kto wie, może kiedyś nas miło zaskoczy. ;)
    Bym sobie pogadała, ale idę spać, jutro rano wyjeżdżam na jeden dzień i będę musiała się rano zerwać, jakoś na dniach oczywiście tu zajrzę. Dobranoc wszystkim Kochani! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na wypowiedź jest oczywiście apropo wcześniejszej wypowiedzi Juliett, tylko jakoś tam mi to na dół zjechało. Tak to już jest z moim ogarnianiem.

      Usuń
    2. jj89: udanego wyjazdu :):)

      Usuń
    3. Wszystko Wam opowiem odnośnie spektaklu! :D
      Udanego wyjazdu Monika! :)

      Usuń
    4. jj89: nie mogę się doczekać relacji :D

      Usuń
    5. Będzie i to ze szczegółami. :P

      Usuń
  20. A ja mam do was takie pytanko: Jakie filmiki z youtube oczywiście o naszej parze, są waszymi ulubionymi? Może sami coś montowaliście? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię mega dużo filmików z You Tube, więc chyba bym tu z pół godziny musiała wymieniać. :P Sama nic nie montowałam, ale w wakacje mam zamiar się tym zająć. :)

      Usuń
    2. jj89: ja nie mam ulubionych,widziałam kilka i każdy na swój sposób jest wyjątkowy ;)

      Usuń
    3. Tych filmików jest mnóstwo ale podam kilka do których lubię wracać najbardziej:
      http://www.youtube.com/watch?v=-zZBWpL8Rb0 wszystkie części zwłaszcza 2-3 pierwsze lubię ciekawe czy ktoś zrobi cos takiego z 2 sezonem;
      http://www.youtube.com/watch?v=rEZeW-YWzgU ;
      http://www.youtube.com/watch?v=puyxBBxb6kk ;

      Lubię te 2 ostatnie filmiki bo moim zdaniem piosenki świetnie komponują się z filmikami^^

      Usuń
  21. Kochani, mam do Was takie pytanie. Wiecie, gdzie można na internecie oprócz tvn playera oglądać Lekarzy? Trochę piszemy do siebie z Britney Holman na fb, bo zawsze jej daję cynk, że użyli jakiejś jej piosenki w odcinku. Ona potem lubi sobie obejrzeć te sceny, także chciałabym jej podesłać przedostatni i ostatni odcinek, bo niestety tvn player nie działa za granicą, a na YT ciągle ich nie ma.

    A tak poza tym, to dzisiaj mi napisała, że kręci teledysk do Wandering Soul, i że da znać, jak go skończą i opublikują! Jestem strasznie ciekawa. W ogóle fajnie się z nią pisze, bardzo sympatyczna osoba. Nigdy bym nie powiedziała, że będę korespondować z artystką, których piosenek używają w moim ukochanym serialu. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety nie wiem, gdzie jeszcze można obejrzeć.. ale jak ogarnę to dam znać. Niesamowite, że tak ze sobą piszecie. To misi być naprawdę otwarta i sympatyczna osoba. Fajnie, że jest zainteresowana tym, w jakich momentach w serialu została użyta jej piosenka. Rewelacja! :) Ciekawe co nas jeszcze czeka. Monika, może niedługo zaczniesz korespondować z samym Pawłem i Magdą? :P

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Britney jest mega pozytywna osoba. Jest zawsze ciekawa w jakich scenach uzyli jej piosenek i mowi, ze zaluje ze nie ma nigdzie Lekarzy z angielskimi napisami bo by sobie obejrzala. Nawet troche sobie przy okazji o amerykanskich serialach pogadalysmy. Zawsze podkresla ze cieplo mysli o Polsce i ze wciaz nie moze uwierzyc, ze ktos w ogole slyszal jej piosenki za oceanem. Zawsze jest mi mega milo, bo jest bardzo wdzieczna za te moje newsy. Ostatnio nawet zapytala jak jest "thank you in Polish" i jak jej napisalam to mi odpowiedziala dziekuje. To byl bardzo mily gest z jej strony, fajnie ze kiedys
      tam wpadlam na pomysl zeby w ogole do niej napisac. :)

      Usuń
    4. A co do pisania do pani Magdy i pana Pawla to chetnie. ;)
      I sorry za znak pl znakow ze phona pisze.

      Usuń
    5. To Britney nie wiedziała że używają jej piosenek w serialu?. Gdzieś słyszałam że chyba uzyskuje się zgode artysty na użycie piosenki( w radiu napewno nie jestem pewna jak jest z serialami trzeba spytac osobe kompetentną) bo inaczej to by było naruszenie praw autorskich, ale skoro jest tak jak mówisz to pewnie sie cieszy że w Polsce promują jej twórczośc w ten sposób^^

      Usuń
    6. Ja dzis odkryłam serwis itvn ale on jest dla Polaków za granicą nic nie wiem o ofercie tvn dla obcokrajowców...ale przydałaby sie taka "tvnowska polonia" xD

      P.S Juliet pisac posty u Ciebie to teraz jeszcze większa przyjemność(mówie o wyłączeniu blokad) xD

      Usuń
    7. Też tak myślałam odnośnie zgody autora na wykorzystanie piosenki, ale to chyba tak jest z polskimi, a z zagranicznymi jakoś inaczej..
      Super, że spytała jak jest 'dziękuję' po polsku, naprawdę miło z jej strony! :D
      Cieszę się, że teraz jest lepiej, bo zupełnie zapomniałam o tych ustawieniach. :P

      Usuń
  22. Kurde.. ale mi dziwnie, jak sobie pomyślę, że jutro Poniedziałek, a na Tvn Player nie pojawi się nowy odcinek.. :<
    Oczywiście obejrzę w tv powtórkę tego ostatniego, ale pustka pozostaje. To był mój główny Poniedziałkowy punkt dnia, a teraz co?
    No cóż.. byle do III sezonu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jj89:no ja jutro zamierzam obejrzeć właśnie ostatni odcinek w tv,wcześniej już oczywiście go widziałam na tvn player ale odcinek jest wyjątkowy więc nie można przegapić,a potem pozostanie czekać do 3 sezonu ;)

      Usuń
    2. Niech nam dają chociaż jakieś wpadki, albo wycięte sceny! Zawsze coś!

      Usuń
    3. jj89:no mogliby dać coś na osłodę tego długiego czekania na 3 sezon.

      Usuń
    4. jj89: no jakoś wytrzymamy :D

      Usuń
  23. No ja tak samo, teraz już nie mam takiego celu i motywacji by przeżyć poniedziałek z uśmiechem, bo zawsze wiedziałam ze już wieczorem obejrzę serial <3 a Teraz? Jak to będzie przez 3 miesiące, teraz mam nadzieje ze jakoś wpadki nam dadzą i będą co jakiś czas ciekawe materiały z 3 sezonu. Najlepiej później fragmenty jak było z 2 sezonem.

    OdpowiedzUsuń
  24. Właśnie po raz kolejny obejrzałam scenę kończącą II sezon i rozwala mnie ona.. niby jest taka zwyczajna, a ma coś w sobie. Mimo, że się na siebie nie rzucili, to i tak jest mega radocha! :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jj89: już na samo wspomnienie tej sceny mam uśmiech od ucha do ucha :D:D

      Usuń
  25. No to zaczynam po raz kolejny oglądać ostatni odcinek! Chyba emocje wcale nie będę mniejsze niż za pierwszym razem. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jj89: no i po odcinku -buuuu,teraz wielkie czekanie na 3 sezon.

      Usuń
    2. jj89: pusto jednak będzie przez ten czas aż do następnej serii.

      Usuń
  26. Poniedziałek, 22:30... Nie brakuje wam czegoś? :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brakuje i to bardzo! :<

      Usuń
    2. jj89: oby to szybko minęło kurcze,3 miesiące to strasznie długo :/

      Usuń
    3. Dlugo.. mam tylko nadzieje, ze jak wpadniemy w wir wakacyjnych spotkan to szybko zleci.. (przepraszam za brak polskich znakow, ale oczywiscie pisze z tel).

      Usuń
    4. jj89: też mam taką nadzieję,że nie będzie się tak na to przez wakacje zwracało uwagi.
      Nic nie szkodzi ;)

      Usuń
    5. Uwage to zwrocimy na pewno, ale generalnie zajmiemy sie innymi sprawami i moze nie bedziemy o tym tak duzo myslec..

      Usuń
    6. jj89:oby..no ale zawsze na pocieszenie można obejrzeć drugą serię od początku i pierwszą.

      Usuń
    7. I tak zapewne zrobimy! :D

      Usuń
    8. jj89: no ba :D:D pierwsza seria bardzo optymistyczna i można się pośmiać także na pewno ją kolejny raz obejrzę :)

      Usuń
    9. Ja tez! To pewne! :D Druga seria byla zupelnie inna niz pierwsza.. ciekawa jestem czy w III sezonie tez nas tak zaskocza.

      Usuń
    10. jj89: Po prostu ubóstwiam Maksa w pierwszej serii :D:D Druga seria była smutna,ciężka momentami do oglądania. Oby w III sezonie nie przesadzili z gmatwaniem fabuły.

      Usuń
    11. Maks byl swietny w I sezonie. Jego postac dodawala takiej lekkosci, a Ala przy nim tez troche wyluzowala. Mam nadzieje, ze w III sezonie czeka nas choc troche takich beztroskich scen z ich udzialem.

      Usuń
    12. jj89: Od razu wesoło jak tylko się pojawiał :D:D A oni we dwójkę to magia. Oby w kolejnym sezonie dali nam się nacieszyć tą dwójką.

      Usuń
    13. Na pewno dadza na poczatku.. oby tylko dluzej niz przez jeden odcinek! Bo sie zdenerwuje. ;P

      Usuń
    14. jj89: no to na pewno i oby oby oby dłużej niż tak jak teraz przez 3 odcinki bo normalnie nie wiem ;p już tyle się naczekaliśmy żeby byli razem :D

      Usuń
  27. Witam Kochani!

    Obiecałam, że opiszę Wam wrażenia po dzisiejszym spektaklu pt. Ślub Doskonały z udziałem Pawła.. Przepraszam, że tak późno, ale dopiero dotarłam do domu.. Takie uroki czekania 45 min na pociąg. xD
    Przechodząc do rzeczy.. spektakl rewelacja! Naprawdę świetny! W ciągu ostatnich dwóch miesięcy byłam na 3 przedstawieniach w Teatrze Kwadrat, ale ten mi się podobał najbardziej (chociaż inne były również bardzo dobre). Ostatnio mam masę spraw na głowie i generalnie od ponad tygodnia praktycznie w ogóle nie śpię i ledwo kontaktuję. Ten spektakl pozwolił mi się totalnie zresetować i zrelaksować. Przez czas jego trwania zapomniałam o wszystkim i uśmiałam się do łez. Cała akcja jest strasznie poplątana i dość zaskakująca. Można zobaczyć wielu fajnych aktorów, a przede wszystkim naszego serialowego Maksa, który jest dla mnie bezkonkurencyjny! Oglądanie jego gry na żywo, daje niesamowitą ilość emocji i wywołuje uśmiech od ucha do ucha. Chętnie obejrzałabym to jeszcze raz! Gorąco polecam!
    W przyszłym tygodniu przygotuję dla Was osobny post dotyczący tego spektaklu (ze zdjęciami i artykułem z gazety). Jeśli macie jakieś pytania to piszcie, chętnie odpowiem. :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jj89: No na to czekałam :D:D Widać,że to był udany wieczór :) Cieszę się,że tak się zrelaksowałaś, każdemu to jest czasem potrzebne, a to była jak widać najlepsza do tego okazja :D Tak myślałam,że nasz serialowy Maks będzie nie do przebicia i widać moje myślenie było trafne :):) W takim razie niezmiernie niecierpliwie będę oczekiwać tego odrębnego postu w tym temacie :):):)

      Usuń
    2. to cieszę się że wieczór się udał." ślub doskonały" jest fantastycznym spektaklem. Duet Małaszyński i Żmuda-Trzebiatowska po prostu genialny. Paweł jest dużo lepszy na żywo niż w telewizji

      Usuń
    3. Ja uwielbiam Pawła zarówno na żywo, jak i w tv, ale oczywiście w realu jego gra wzbudza jeszcze większe emocje. :)

      Usuń
    4. jj89: No pozostaje mi to sobie wyobrazić :)

      Usuń
    5. Jeszcze kiedyś wyskoczymy wspólnie na jakiś meeting z Pawłem. :P

      Usuń
    6. Masz racje jest genialny ja też go uwielbiam. Jest też genialnym wokalistą. Ma świetny lekko zachrypnięty głos. Ma też cudne piosenki. Ubóstwiam jego muzykę.
      Mieszkasz niedaleko warszawy?

      Usuń
    7. Też lubię słuchać niektórych jego piosenek i bardzo bym chciała podbić kiedyś na jakiś koncert zespołu Cochise. :)
      Tak, mieszkam w okolicach Warszawy.

      Usuń
    8. Ja też i jak na razie w Warszawie nie ma :(. Poluje też na bilety na "Berka" podobno spektakl jest zajebisty i mega śmieszny.

      Usuń
    9. jj89:oj marzy mi się to bardzooo już od długiego czasu,ale nigdy jakoś okoliczności nie sprzyjały ;)

      Usuń
    10. Miałam iść z rodzicami ale się pochorowałam. Moi rodzice byli zachwyceni. Chcą iść znowu, wiec szukamy biletów. A "ślub" polecam wszystkim

      Usuń
    11. W końcu musi się kiedyś udać! :D
      Też kiedyś myślałam, że to nierealne, a widziałam się już z Pawłem kilka razy. Wszystko jest możliwe!

      Ja bardzo długo polowałam na bilety na spektakl 'Berek, czyli upiór w moherze', ale w końcu po dwóch latach mi się udało. Sztuka świetna. Polecam. Musisz wbić tego samego dnia, kiedy wchodzą rezerwacje na następny miesiąc o 9.00 i szybko rezerwować, bo bilety znikają po chwili.
      To miło, że jesteś z okolic. :P

      Usuń
    12. jj89: no mam szczerą nadzieję,że dane mi będzie kiedyś to zobaczyć :)

      Usuń
    13. jj89: Musi musi i jestem pewna że w końcu się uda,tak jak mówisz,musi w końcu,gdzieś jakieś okoliczności się zadzieją i w końcu stanie się cud :):)

      Usuń
    14. Ja w to głęboko wierzę! :)

      Usuń
    15. Dzięki za info. Będę polować. W końcu się uda. Czekam też na jesienne premiery. Jestem ciekawa roli Pawła. A tak na marginesie właśnie skończyłam oglądać " Sępa" z Małachem. Genialny film i rola Pawła

      Usuń
    16. jj89: Dzięki :) Jakoś łatwiej przetrwam ten okres oczekiwania na swoją szansę,wiedząc,że ktoś wierzy w tą moją szansę :)

      Usuń
    17. Też czekam na premiery. Mają być 3 nowe spektakle w Kwadracie i w jednym ma gościnnie występować Magdalena Różczka. :)

      'Sępa' oglądałam i też uważam, że to świetny film. Jako jeden z nielicznych polskich produkcji był dla mnie dość nieprzewidywalny.

      Usuń
    18. Kto wie, może kiedyś się gdzieś razem udamy na spotkanie z Pawłem. :P

      Usuń
    19. Wiem słyszałam :)
      "Sęp" genialny. Według mnie jeden z najlepszych filmów.

      Usuń
    20. jj89: no z "Sępem" mam zaległości ale obejrzę kiedyś w końcu :D Ciekawa jestem co to będzie za spektakl z Magdą :)

      Usuń
    21. jj89: No to by było coś-z resztą ja się zawsze śmieję że właśnie na taką okoliczność potrzebowałabym kogoś kto mnie przytrzyma,bo jak znam siebie to by mnie wbiło w ziemię :D

      Usuń
  28. Mnie zawsze wbija, haha. :P

    Spektakl z Magdą będzie nosił tytuł 'Ciotka Karola'.

    Obejrzyj 'Sępa' naprawdę warto. :)

    Wrócę za chwilę na telefonie, więc jeśli macie ochotę pokonwersować to zapraszam. xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jj89:wyobrażam sobie :D:D:D dlatego asekuracja potrzebna :D:D
      Ooo,tytuł ciekawy. No muszę dorwać i obejrzeć :)
      No jasne że mamy,spokojnie tu poczekam :DD:

      Usuń
    2. Mnie wbiło.
      Sęp warty polecenia.
      Dobry film z Małachem to "tajemnica Westerplatte".

      Usuń
    3. jj89: Jakoś tak mi uciekł ten Sęp,miałam się wtedy wybrać do kina,ale w końcu się nie wybrałam,ale nic straconego,jest dvd to się zaopatrzę.

      Usuń
    4. Ja na Sępa nie chciałam iść, brat ciągnął mnie siłą, ale jestem mu wdzięczna że mnie zabrał, bo film genialny musisz zobaczyć

      Usuń
    5. jj89: nie umiałam się zebrać,a potem jak się już zebrałam to już było dawno po seansach,no skoro tak,to na pewno zobaczę.

      Usuń
    6. cieszę się i mam nadzieję że będzie się podobał

      Usuń
    7. jj89: tego jestem pewna,jakoś tak ostatnio nie trafiłam na nic ciekawego oprócz Naszych Lekarzy oczywiście.

      Usuń
    8. Ja jak bede miala wiecej czasu to z pewnoscia obejrze jeszcze raz. :p

      Usuń
    9. Ja oprócz Lekarzy oglądałam ostatnio seriale i filmy z Pawłem i najbardziej podobała mi się Misja Afganistan

      Usuń
    10. jj89: ja nie wiem czy jutro nie zacznę oglądać pierwszego sezonu Lekarzy,wieczorem wybywam się pobawić,w niedzielę wieczorem to samo a do wieczora trzeba coś robić ;p no chyba że wena mnie natchnie i napiszę kolejne opowiadanie :D

      Usuń
    11. jj89: Misji też nie widziałam ze względu na brak tego kanału,ale pozostałą większość filmów z jego udziałem widziałam,posiadam je w swoich zbiorach :D

      Usuń
    12. Ja na razie oglądam filmy i seriale z Pawłem oraz wybrane odcinki Lekarzy i kończę 2 opowiadania

      Usuń
    13. jj89:bodajże przedwczoraj oglądałam Oficerów od któregoś odcinka

      Usuń
    14. Misję oglądałam akurat i na Canal+ i na kinomaniaku http://www.kinomaniak.tv/seriale/misja-afganistan/s1e1 link dla zainteresowanych

      Usuń
    15. Do oficerów jeszcze nie dotarłam zatrzymałam się na Magdzie M

      Usuń
    16. jj89: ja mam taką prędkość internetu że chwilami się zastanawiam że to cud że jeszcze w ogóle chodzi,ostatnio jest lepiej,ale bywają momenty że wszystko się zawiesza jednocześnie,najgorsze co może być.

      Usuń
    17. jj89: polecam całą Trylogię Oficera: Oficer,Oficerowie i Trzeci Oficer,mimo że w tej ostatniej części Pawła jest bardzo mało.

      Usuń
    18. Mój jakoś idzie, najgorzej jak brat siedzi

      Usuń
    19. No to trzeba obejrzeć.

      Usuń
    20. Ja teraz mam zbyt napiety grafik, ale jak sie ze wszystkim ogarne to nadrabiam zaleglosci.. Misji tez nie ogladalam, bo nie mam programu, ale w wakacje obejrze w necie. :)

      Usuń
    21. jj89: mój różnie,nie kiedy chodzi w miarę a niekiedy tak,że albo muszę wyjść i włączyć jeszcze raz albo w ogóle jak się zawiesi komputer resetować.

      Usuń
    22. jj89: no ja w wakacje jakoś muszę sobie poplanować co i jak :D

      Usuń
    23. Polecam wam Misję gorąco. Nie tylko ze względu na rolę Pawła ale i na całokształt.

      Usuń
    24. Generalnie ogladalam wiekszosc produkcji z udzialem Pawla.

      Usuń