poniedziałek, 27 maja 2013

In Style - sesja z Magdaleną Różczką.

Hej!

Poniżej wrzucam Wam sesję zdjęciową i krótki wywiad z Magdą Różczką. Jest to dość stary numer gazety, bo marcowy, ale jeszcze go nie zamieszczałam, więc jeśli nie widzieliście i nie czytaliście to macie okazję. :P

Jak dla mnie zdjęcia są naprawdę ładne. Pani Magda wygląda świetnie! Szczególnie lubię fotografię z rękoma przy twarzy i tą, gdzie jest Ona w różowych dresach. Najlepszym jednak dla mnie zdjęciem jest to ostatnie, gdzie widzimy Ją naturalnie roześmianą. Moim zdaniem ono dokładnie pokazuje, jaka tak naprawdę jest Pani Magda - otwarta, pozytywna, uśmiechnięta. :)

Przepraszam Was za kiepską jakość zdjęć, ale aparat odmawiał mi dziś posłuszeństwa, zresztą nie tylko on. Miałam fatalny dzień, wszystko nie po mojej myśli. Do tego wszystkiego jeszcze ta pogoda mnie totalnie przybiła. Dopiero dotarłam do domu. Cała mokra i wykończona. Jedyny plus dzisiejszego dnia jest taki, że wymyśliłam po drodze treść kolejnego opowiadania i jeśli mi dopisze wena, to może uda mi się coś napisać.

Pozdrawiam! :) 












4 komentarze:

  1. jj89: tą gazetę nawet miałam bo jak tylko zobaczyłam wtedy w sklepie okładkę to musiałam koniecznie to mieć :D Zdjęcia są fenomenalne,a Magda tak jak mówiłaś-naturalna,uśmiechnięta,nic tylko podziwiać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia są świetne! :D
      Ja to bym chciała jakąś 'lekarzową' sesję w gazecie! :P

      Usuń
    2. jj89: oo tak,to by było piękne po prostu :D:D

      Usuń
  2. Ślicznie tu wygląda, szkoda że w serialu Ala nie nosi szpilek, super by to wyglądało. ;)
    No i czekam na opowiadanko, kurczę rozleniwiłam się, sama też muszę się do pisania zabrać.

    OdpowiedzUsuń