czwartek, 30 maja 2013

Magdalena Różczka i Paweł Małaszyński na XIV Zjeździe Naukowym Polskiego Towarzystwa Diabetologicznego.

Cześć!

Jak Wam mija długi weekend?

Mój niestety będzie bardzo pracowity. Mam tyle do zrobienia, że chyba nie położę się spać do Poniedziałku. Nie martwcie się, nie zapomnę jednak o Was! :P

Jedyne, co trzyma mnie przy życiu to dzisiejszy spektakl Ślub Doskonały w Teatrze Kwadrat z Pawłem. Tak, jak obiecałam opowiem Wam jak było, ale bardziej obszerna notka na ten temat pojawi się dopiero po weekendzie, a dziś lub jutro napiszę Wam parę zdań na temat moich wrażeń. :D

Poza tym chciałam Was poinformować, że dziś o 15.30 na TVP Historia będzie emitowana Biała Sukienka - film z udziałem Pawła Małaszyńskiego dotyczący Bożego Ciała. Zachęcam do obejrzenia! 

Poniżej dwa zdjęcia z XIV Zjazdu Naukowego Polskiego Towarzystwa Diabetologicznego, na którym gościli różni aktorzy i dziennikarze, m. in. Magdalena Różczka i Paweł Małaszyński. :)



Źródło zdjęć: http://www.mojacukrzyca.pl/news.php?readmore=682.

5 komentarzy:

  1. jj89: Super :):) Co tu więcej dodać :)
    No właśnie pamiętam że dzisiaj się wybierasz więc już teraz życzę niezapomnianych wrażeń i oczywiście czekam na relację :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Napiszę dziś na forum parę zdań o moich wrażeniach. :)

      Usuń
    2. jj89: No na pewno jeszcze dzisiaj to przeczytam :D:D :)

      Usuń
  2. Ale super, że idziesz na tę sztukę. Chyba nie muszę życzyć Ci udanego wieczoru, bo na pewno taki będzie, no ale i tak życzę. ;) Podobno będę miała wi-fi w tym hotelu, także może uda mi się tutaj zerknąć, chętnie przeczytam o Twoich wrażeniach ze spektaklu. A co do Zjazdu Naukowego Polskiego Towarzystwa Diabetologicznego, to to coś dla mnie, jako że prawie od 10 lat choruję na cukrzycę tupu I. Tak właściwie zauważyłam, że jakakolwiek rzecz związana z Lekarzami okazuje się też mieć coś wspólnego ze mną. Już miałam dużo takich sytuacji. ;)
    Chyba jednak medycyna to moje przeznaczenie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję, też myślę, że ten wieczór będzie udany. :D

    Wiesz, że ja trzymam kciuki, aby wyniki matur pozwoliły Ci się dostać na wymarzoną medycynę! To Twoje przeznaczenie!
    Z cukrzycą czy bez niej, jeszcze kiedyś przeczytam jakiś Twój naukowy artykuł w medycznym poradniku! :) Wierzę w to!

    OdpowiedzUsuń