poniedziałek, 20 maja 2013

Świat Seriali.

Witam!

Wrzucam zdjęcia artykułów z dzisiejszego numeru gazety Świat Seriali. Po przeczytaniu tego, co jest tam zamieszczone, cieszę się, że w dzisiejszym odcinku będziemy mieli okazję oglądać kilka scen, w których będzie Alicja razem z Maksem - m. in. przywiezienie przez Maksa osoby z wypadku, kolacja u Jivana i narodziny dziecka Jivana. Już nie mogę się doczekać!

Martwi mnie już natomiast to, co jest napisane o III sezonie. Sądziłam, że tak będzie.. w sensie, że Alicja się długo nie nacieszy szczęściem u boku Maksa, ale mam nadzieję, że scenarzyści nam nie zafundują jakiegoś absurdalnego wydarzenia podobnego do gwałtu Gustawa, bo to już będzie przesada.. W każdym razie na chwilę obecną trzeba myśleć o tym, co się wydarzy dzisiaj, potem będziemy się martwić o resztę. :P

Kolejną część opowiadania wstawię trochę później, ale na pewno przed odcinkiem. :)

Zapraszam również po jego obejrzeniu na bloga w celu podzielenia się wrażeniami w komentarzach pod specjalnie utworzonym postem. :)

Ściskam! 







3 komentarze:

  1. No jak wiemy Olga dała Maksowi talizman, a tu jest napisane że "ich losy zostaną połączone na zawsze"...idąc absurdalnym tokiem myślenia scenarzystów którzy wprowadzili wątek pijanego teścia to może będzie tak że Olga będzie w ciąży z Maksem...albo(puszczając jeszcze bardziej absurdalnie wodze fantazji) okaże się że ów talizman ma czarodziejską moc i Olga dając go Maksowi, aby "zatrzymać" go przy sobie nieświadomie rzuciła na niego klątwę i muszą jechać do szamana do Somali żeby zdjąć z niego zły urok hahaha xD. Oczywiście teraz żartuje ale po tym co nam zafundowali w 2 serii nic już mnie nie zdziwi^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie wierzę w tą ciążę Olgi. Oni tam walczyli o życie, ale nie spali ze sobą. xD
      Dobra opcja z tym talizmanem. :P
      Mnie też już chyba nic nie zdziwi, ale mam nadzieję, że to, co wymyślili, nie będzie tak absurdalne jak ten gwałt Gustawa..

      Usuń
    2. Oj dobrze napisane mnie - jako widza maja z głowy:)

      Usuń