poniedziałek, 20 maja 2013

Ostatni odcinek II sezonu.

Kochani!

Utworzyłam odrębnego posta, w którym możecie wypowiadać się na temat wrażeń po dzisiejszym odcinku i przypuszczeń, co do III sezonu. :)

Ja ciągle mam nadzieję, że ujrzę dziś te wszystkie sceny, które pojawiły się na zdjęciach - sceny łóżkowe, zapoznanie Alicji i Maksa z tą nową studentką Leona itd. 

Wiem, że to trochę dużo jak na jeden odcinek, ale w sumie to byłoby trochę dziwne, gdyby wypłynęły już zdjęcia z III sezonu, mimo przeniesienia dwóch odcinków na początek nowej serii.

Tak jak już mówiłam, cieszy mnie to, że będzie sporo wspólnych scen Ali i Maksa, takich jak: przywiezienie przez Maksa ofiary wypadku, kolacja u Jivana, narodzenie dziecka Jivana i chyba spotkanie u Leona. 

 Liczę na to, że się pogodzą, potem wylądują u Maksa, a rano pojadą razem do pracy i Leon pozna ich z tą studentką. :P

Oprócz tego pozostaje scena ze zdjęcia, które jest poniżej. :)

Tak czy inaczej, będzie się działo! :D


152 komentarze:

  1. Miejmy nadzieje że ten odcinek będzie cudowny a nasza para się zejdzie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby oby! Ja już nie mogę wytrzymać!

      Usuń
    2. jeszcze tylko parę minut już nie mogę się doczekać

      Usuń
    3. Ja już nie wyrabiam! Właśnie obejrzałam w tv ich rozmowę po raz kolejny. Wymiękam.

      Usuń
    4. Jeszcze kilka minut i koniec sezonu. Będę płakać.

      Usuń
    5. Ja z Tobą! xD
      Mam tylko nadzieję, że wrócą do siebie w tym odcinku, bo inaczej będzie ciężko..

      Usuń
    6. oj będzie ale bądzmy dobrej myśli jeszcze tylko 8 minut

      Usuń
    7. To będzie najdłuższe 8 minut w moim życiu. :P

      Usuń
    8. Maks i Alicja pod koniec 13 odcinka 2 serii wyznają sobie miłość ale scen łóżkowych nie będzie w tm odcinku. Czytałam, że w 3 serii pojawi się na drodze ich miłości Olga :( :( :(

      Usuń
  2. Jeszcze 5 minut^^....kurcze odliczanie przy pierwszym i ostatnim odcinku serii jak w Sylwestra normalnie xD

    OdpowiedzUsuń
  3. super odcinek co prawda liczyłam na to że pokażą te sceny ze zdjęć ale dobre i to że się pogodzili

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny odcinek ;) najlepsza końcówka ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Końcówka rewelacja! Ale powiem Wam, że czuję niedosyt. Wtedy, kiedy Leon zostawił ich samych u siebie w domu.. brakowało mi pokazania ich rozmowy.. To byłaby świetna scena.. Poza tym wątki medyczne (zarówno przyjaciela Jivana, jak i tych osób z wypadku)były świetne, ale ja ciągle myślałam o Alicji i Maksie i nie mogłam się skupić na całej reszcie.

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawe jak ja wytrzymam te 3 miesiące już nie mogę się doczekać kolejnego odcinka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też.. cały czas czekanie od Poniedziałku do Poniedziałku, a teraz co? Przeraża mnie ta myśl..

      Usuń
    2. mam nadzieję że w 3 sezonie będziemy mogli cały czas oglądać Alę i Maksa razem i że Olga nie namiesza za bardzo

      Usuń
    3. Oj coś mi się wydaje, że będzie podobnie jak w tej serii.. pierwsze 3 odcinki sielanka, ślub, a potem scenarzyści nam zafundują jakąś niemiłą niespodziankę.. :<

      Usuń
    4. Też tak myśle:P

      Usuń
  7. Odcinek super zwłaazcza ta scena gdy Gustaw przepraszał wszystkich w domu Leona i jeszcze ta muzyka która potem leciała, no i scena śmierci Józka mega wzruszająca...ale co do Alicji i Maksa to czuje straszny niedosyt niby rozmawiali już ze sobą normalnie później i pod koniec widać że się pogodzili ale liczyłam na szczerą rozmowę z ich strony że sobie wszystko wyjaśnią a tu nic...może to jeszcze przed nami?. Ale po raz pierwszy streszczenie w Świecie seriali skłamało bo jak wiadomo było napisane że Maks pod wpływem emocji zdecyduje się zadać Ali to najważniejsze pytanie a tu nic i nie było sceny z linka pt. Ostatnia scena 2 sezonu wzbudza emocje" co by oznaczało że to wszystko + to co na zdjęciach z Akpy przenieśli na 3 sezon

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do tych scen to się zgadzam, naprawdę były świetne, ale to był ostatni odcinek i trochę mnie denerwowało, że 3-4 minuty przed jego końcem pokazywali rozmowy pacjentów, a nie Alę z Maksem. Końcówka niby taka skromna, ale piękna!
      - Chcę żebyś znowu była..
      - Zawsze byłam. :)
      Tak czy inaczej, czuję niedosyt.

      Usuń
    2. Również strasznie mi brakowało szczerej rozmowy między nimi.. tego zdecydowanie zabrakło!

      Usuń
    3. Zgadzam się, brakuje tych scen i myślę, że to wciąż przed nimi. Wychodzi na to, że to te 2 odcinki w 3 sezonie... Ech, dziewczyny, jak my to przeżyjemy? :P

      Usuń
    4. Oj tak xD.Pewnie montażyści widząc burzę na forum odnośnie przypuszczeń zakończenia ucieli wszystko tak że najlepsze kąski zostawili na początkowe odcinki kolejnego sezonu:P Acha i jeszcze zgadzam się z tym co mówiła Sylwia do Ali gdy ta wypełniała wniosek o wizę i żal mi było dr Żelichowskiej jak oni (Wanat i ona) patrzyli na siebie podczas porodu Ewy. W między czasie zmykam na forum muzykazreklam.pl żeby zobaczyć jakie utwory dziś sie poawiły ale było znowu nasze kochane długo poszukiwane "Wondering Soul";D

      Usuń
    5. Jakoś będziemy musiały "przeżyć" nie ma wyjścia Alleluja i do przodu xD

      Usuń
    6. Szkoda mi trochę tej doktor Żelichowskiej, ale fajnie, że Wanat jest konsekwentny i jak obiecał żonie, że będzie na nią czekał, to dotrzymuje słowa.
      Swoją drogą.. myślicie, że Orda skorzysta z zaproszenia na staż? xD

      Usuń
    7. Świat Seriali mówi tylko o motocyklu... Hm, może skorzysta, przecież te jego cholerne ambicje.. Ale z drugiej strony, wydaje mi się że teraz, jak chce wrócić do Sylwii to może mieć wątpliwości.

      Usuń
    8. Chociaż w sumie ten ślub ma być na początku III sezonu, a Orda ma na nim nogę w gipsie, bo przecież ma mieć wypadek, więc może dlatego nie wyjedzie..

      Usuń
    9. Widać że po tym co mu Florczyk powiedział oprzytomniał i nie jest już taki zapatrzony w siebie xD. Myślę że tu będzie podobna trochę sytuacja do Ali i Maksa z tym że to Sylwia musiała by go prosić by nie wyjechał...ale może Sylwia tego nie zrobi on wkurzony będzie jechał motorem i wtedy będzie miał ten wypadek?^^. Zobaczymy^^ Aha no i jeszcze fajna była scena jak wszyscy zebrali się przy stole operacyjnym Ala stała obok Maksa Leon na nich patrzył^^

      Usuń
    10. Wkurzał mnie Orda w tym sezonie, może w następnym zobaczę w nim ludzką twarz. :P Dobrze, że oprzytomniał. Zobaczymy na jak długo..
      Scena operacji, gdzie byli wszyscy była naprawdę fajna. Na początku jak Ala, Sylwia i Beata razem myły ręce, a potem przy stole Leon patrzący na Alę i Maksa. :)

      Usuń
    11. Primo: Kto Wam w ogóle powiedział, że to ślub Maksa i Alicji? Ja tam się wolę niczego nie spodziewać, cholera wie co przyszło scenarzystom do głowy.
      A co do Piotra. Ja chyba jednak wolałabym widzieć go z Żelichowską, niech Iza się leczy.
      No dobrze, a co z Beatą? Widzicie dla niej kogoś czy będzie ktoś nowy? :)

      Usuń
    12. Ten ślub? Każdy sobie tak dopowiedział, więc zobaczymy, co się okaże. :P
      Beata pewnie kogoś pozna.. ma być historia z jakimś pacjentem, z którym ją coś połączy.

      Usuń
    13. No Orda też mnie wkurzał w tym sezonie i też bym wolała Wanata z Żelichowską ale cóż...a o slubie wnioskujemy ze zdjęć z Kaszczorka i Chamczyk w wywiadzie dla chyba Gazety Toruńskiej(ktoś zamieszczał linka na którymś z blogów) mowiła że bedą kręcone sceny na Półwyspie helskim więc może to ich podróż poślubna?. Narazie takie gdybania ale zobaczymy co i jak^^

      Usuń
    14. Też bym wolała Wanata z Żelichowską, ale może postać Izy się zmieni, nabierze kolorów i ją bardziej polubimy, kto wie. Na razie nie jestem do niej przekonana..
      Była wzmianka o Półwyspie Helskim, zgadza się. Poza tym w scenie wieczoru kawalerskiego, tancerka tańczy specjalnie dla Maksa, więc wszystko wskazuje na to, że to jego ślub. :P

      Usuń
    15. No dokładnie tylko że on tam już na tym wieczorze jest nie halo...a to pewnie dlatego że (podejrzewam w 2 odcinku III serii pojawi sie Olga przecież była z Maksem też w tym klubie) i może będzie chciała go odwieżć od ślubu z Alą zobaczymy^^

      Usuń
    16. Zgadza się.. na nagraniu z wieczoru kawalerskiego była Olga.
      Śmieszne jest to, że my sobie tak gdybamy, a scenarzyści i tak wymyślą coś zaskakującego (byle nie tak głupiego jak gwałt Gustawa). :D

      Usuń
    17. Co, gdzie, jaki wieczór kawalerski? Gdzie to?
      PS. Możecie mi podać adres do forum? Szukam, szukam i znaleźć nie mogę :)

      Usuń
    18. Tu jest link do sceny z wieczoru kawalerskiego: http://dziendobry.tvn.pl/wideo,2064,n/burzynska-malaszynski-i-bobrowski-w-nocnym-klubie-jak-sie-bawili,65579.html
      Jeśli chodzi o forum to miałam na myśli to, na oficjalnej stronie internetowej serialu.

      Usuń
  8. O MAMUSIU!
    Jaka piękna końcówka... Tylko... Czekałam na jakiegoś całusa, cokolwiek a tutaj...? Ech. No powiedzcie dziewczyny, że Wy też :P
    Ale faktycznie, wątek Józka i Jivana trochę mi 'przeszkadzał'. Jutro obejrzę na spokojnie znowu odcinek i zwrócę na to bardziej uwagę.
    A wracając jeszcze do odcinka, to zwróćcie uwagę na Agnieszkę Więdłochę. Strasznie mi się podobała w tym odcinku, a Wy? Co sądzicie?
    No i oczywiście łączę się w bólu z Wami, moje poniedziałki umarły.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też będę musiała obejrzeć jeszcze raz cały odcinek, bo na razie tylko kilkakrotnie przewijałam ostatnią scenę. :P
      Może wtedy bardziej zwrócę uwagę na wątki poboczne..
      Agnieszka w scenie z reanimacją faktycznie dobrze wypadła. :)

      Usuń
    2. też już kilka razy obejrzałam ostatnią scenę jest boska ale liczyłam na coś więcej

      Usuń
    3. Chyba każdy liczył.. szkoda, ale najważniejsze, że się pogodzili i nie zostawili nas w totalnej niepewności. :)

      Usuń
  9. Odcinek fajny, ale liczyłam na coś więcej. Chociażby na pocałunek. Teraz czekać 3 miesiące. Tylko dzięki blogom i waszym opowiadaniom jakoś wytrzymam. w wakacje będę miała dużo czasu i może sama jakieś opowiadanie stworze:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co tu dużo mówić, ja też liczyłam na więcej. :P Scenarzyści nam to wynagrodzą na początku III sezonu, ale jeszcze tyle czasu, że mnie to dobija.
      Piszcie opowiadania, bo dzięki temu jakoś to przetrwamy! :)

      Usuń
  10. chyba po raz kolejny obejrzę wszystkie odcinki to może jakoś dotrwam do września

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to na 100 % sobie w przerwie wakacyjnej obejrzę wszystkie odcinki z dwóch sezonów i to pewnie nie raz. :P

      Usuń
    2. oglądam wiele seriali jestem serialową maniaczką ale jeszcze żadnego serialu tak nie polubiłam :-)

      Usuń
    3. Bo ten jest wyjątkowy. :)

      Usuń
    4. i uwielbiam twojego bloga zdarza się że wpadam tu kilka razy dziennie :-)

      Usuń
    5. Bardzo mi miło. :) Zapraszam. :D

      Usuń
    6. na pewno będę wpadać bo masz talent ja niestety nie umiem pisać

      Usuń
    7. Też tak myślałam, zanim założyłam bloga, więc warto próbować. Może się okaże, że jesteś urodzoną poetką. :)

      Usuń
    8. próbowałam nic z tego ale zajmuje się rękodziełem i wymyśliłam coś i jak się uda to się pochwale na swoim blogu http://ignasiaksylwia.blogspot.com/ blog co prawda nie związany z Lekarzami ale jest i czekam niecierpliwie na twoje kolejne opowiadanko:-)

      Usuń
    9. Fajne rzeczy robisz z koralików. :)
      Trochę ciężko będzie z następnym opowiadaniem, bo mam teraz ciężki czas, ale w czerwcu, zacznę tworzyć na dobre. :P

      Usuń
  11. Jak narazie uważam że w kwestii relacji Ala i Maks w porównaniu do tego co było w odcinku twoje opowiadanie było dużo lepsze...ale pocieszam sie że w serialu najlepsze dopiero przed nami pewnie znowu 2-3 odcinki sielanki ale zawsze coś^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. :)
      To pewnie dlatego, że w opowiadaniu wszystko sobie wyjaśnili.. że szczerze porozmawiali, bo powiem to po raz kolejny, ale tego mi brakowało najbardziej, pomijając już nawet jakieś ich bliższe sceny. Za to początek III sezonu będzie sielankowy! :D

      Usuń
    2. Dokładnie jest tak jak mówisz zacieramy rączki i czekamy do września^^.

      Usuń
    3. Kurde.. dopiero Maj.. to straszna perspektywa jest.

      Usuń
    4. JUż sie powoli kończy Maj^^

      Usuń
    5. To ma mnie pocieszyć? :P

      Usuń
    6. Musi^^

      Usuń
    7. Niech będzie. :P
      Nie mam wyjścia, muszę wytrzymać!
      Sama sobie dopiszę ciąg dalszy. xD

      Usuń
  12. Czy na forum się coś zablokowało i nie ma komentarzy? Czy to coś nie tak z moim komputerem? xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie twój komp albo przeglądarka spróbuj odświeżyć stronę:)

      Usuń
    2. Próbowałam wszystkiego, ale coś się zepsuło. No trudno, grunt, że blog daje radę. xD

      Usuń
    3. Dobre i to xD

      Usuń
  13. Odcinek naprawdę naprawdę.. No to było coś,zwłaszcza końcówka :D Zgodzę się,że brakowało tego,żeby szczerze porozmawiali,ale co tam.Urzekło mnie wręcz to,jak Maks powiedział Ali że ją kocha,tak po prostu,bez żadnego owijania w bawełnę,piękne to było,teraz tylko czekać na 3 sezon :)/jj89 :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, to było urocze. W ogóle fajnie zrobili, że to trochę żartobliwie potraktowali, że się spierali, kto ma to powiedzieć pierwszy. W każdym razie, gdyby tą scenę poprzedzili szczerą rozmową (były do niej okazje, zarówno u Jivana, kiedy zostali sami, jak i u Leona) to byłaby rewelacja. Wiem, ja ciągle swoje. :P

      Usuń
    2. Oj tam oj tam ale ja tez mam podobne odczucia fajnie że było żartobliwie ale czemu dopiero pod koniec i tak krótko...a co do rozmowy to w domu Leona po wyjściu Rodziców Maksa była IDEALNA okazja do rozmowy...no ale może na poczatku 3 sezonu zaczną sobie wyjaśniać to i owo jeśli wziąć pod wuage tą ostatnią scenę co ci dałam linka to pewnie Maks będzie chodził obrażony z Bartka bo przecież na zdjęciach z Akpy widac że się spotkali..i może w domu Maksa sobie pogadają i bedą się całą noc godzić xD
      A załóżmy Matka Maksa wybaczy mężowi i jakoś z nim wróci że jej wtedy w mieszkaniu Maksa nie będzie??.Zobaczymy^^

      Usuń
    3. Coś musi się wyjaśnić z Bartkiem i Olgą. Nie lubię takich niedopowiedzianych momentów.. Najlepiej niech oni będą razem i się odczepią od głównej pary. Ona z wielkim sercem, pomagająca dzieciakom na misji, on działający w domu dziecka. Idealnie. :P

      Usuń
    4. jj89: Miejmy nadzieję,że nie pokomplikują za bardzo,już 2 seria była wystarczająco pokomplikowana,teraz najwyższa pora abyśmy mogli cieszyć się ich szczęściem :D

      Usuń
    5. Dokładnie:P ja już kiedy proponowałam na forum zeswatac Olgę z Bartkiem albo Igorem xD

      Usuń
    6. Myślę, że nie obejdzie się bez komplikacji. Na pewno coś się stanie..

      Usuń
    7. jj89: jak to w serialu,,ale co tam,poczekamy i zobaczymy co w 3 serii się będzie działo :D

      Usuń
  14. jj89: Rozbroiło mnie też to kiedy Maks mówi do Alicji że nie chce żeby wyjeżdżała a ona: No to wyślemy Ordę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No! :P
      W ogóle świetnie są napisane dialogi w serialu pomiędzy postaciami.

      Usuń
    2. jj89: Oj tak,a nasza para-cud miód i orzeszki po prostu,ich można słuchać i na nich patrzeć praktycznie bez końca :D

      Usuń
    3. Co prawda to prawda! I nigdy się nie znudzi. :)

      Usuń
    4. jj89: Oni na pewno nie :D jak i cały serial,ma w sobie to coś a Ala i Maks przyciągają jak magnesy :D:D

      Usuń
    5. i uzależniają na dobre :-)

      Usuń
    6. jj89: święta prawda,aż się uśmiechałam dzisiaj po końcówce i też wzruszyłam,nie powiem,bo to jednak coś na co się czekało,mimo tego lekkiego niedosytu :)

      Usuń
    7. Ja to byłam tak zestresowana, że dopiero z pół godziny po obejrzeniu odcinka doszłam do siebie. Wiem, że to tylko serial, ale dla mnie bardzo grający na emocjach.

      Usuń
    8. jj89: o wiele gorszy był odcinek 12,tak to po prostu nie było chwili żeby łzy nie leciały ciurkiem,ta ich rozmowa,aż nie mogłam patrzeć na Maksa,który ledwo z siebie umiał te kilka słów wydobyć

      Usuń
    9. Pod względem trzymania nas w emocjach moim zdaniem lepszy był odcinek 12 choć 13 obroniła się tą śmiercią Józka...generalnie jeśli chodzi o takie odcinki trzymające w napięciu to wg mnie 3 ostatnie w tej serii w tym ten poprzedzajacy powrót Maksa

      Usuń
    10. Zgadzam się.. sceny, które dla mnie były najbardziej obfitujące w tragizm i emocje, to kiedy Ala płakała,a obok był Krzysztof i pierwsza rozmowa Ali i Maksa po jego powrocie..

      Usuń
    11. jj89: Alicja wtedy pękła,pokazała swoje uczucia i to było do głębi poruszające

      Usuń
    12. oj tak te 2 sceny też bym zaliczyła do tych Naj + fenomenalna dzisiaj Gra Roguckiego i Perchucia w scenie śmierci sam Perchuć przyznał że to nie była dla niego łatwa scena

      Usuń
    13. No to mamy trzy kultowe sceny, pełne tragizmu. To może jeszcze trzy najlepsze i najbardziej optymistyczne z tego sezonu? :D

      Usuń
    14. jj89: Dokładnie,w tej scenie naprawdę pokazał emocje i przeżycia

      Usuń
    15. jj89: scena w kantorku z Ordą,Sylwią i Beatą,scena kiedy Sylwia poluje na mysz i scena kiedy Alicja się upiła-bardzo wtedy była wesoła :D

      Usuń
    16. Scena w Kantorku z Orda i jego mina jak zobaczył jak sylwia z Beata się całują(to jedna) Sophie podrywa Leona i jak Leon wraca do domu niespodziewanie i nakrywa Beatę z Jackiem xD. No i jak zawsze kultowe rozmowy Ela-Leoś Leoś- Ala a jak jeszcze przy tym Maks jest to juz wogóle xD

      Usuń
    17. Scena w kantorku była dobra. :P Jak się Ala upiła też była śmieszna, chociaż to nie w jej stylu. Lubię też moment, kiedy Alicja przychodzi po tej zakrapianej imprezie w okularach do szpitala i rozmawia z Leonem.

      Usuń
    18. jj89: Duet Guła i Wilecki w tym sezonie też nie do przebicia,albo kiedy Sylwia i Beata idą razem do baru i tez potem wesoło :D

      Usuń
    19. jj89: scena kiedy po operacji Ali i Leona Leon rozmawia z Elą i "protestuje" żeby wracała do pracy :D

      Usuń
    20. No to mamy sceny śmieszne. :D To może teraz te najbardziej romantyczne?
      Ja osobiście uwielbiam scenę, kiedy Maks znajduje Alę w szatni przed operacją, ich wyznanie miłości po skoku ze spadochronem, scenę ich rozstania (chociaż nie jest optymistyczna to ma w sobie to coś), kiedy Maks spotyka Alę na szpitalnym korytarzu w szlafroku lekko zawstydzoną i wszystkie ich wspólne sceny, kiedy byli razem oczywiście. :P

      Usuń
    21. jj89: zgadza się,wszystkie sceny które wymieniłaś są po prostu takie że aż ciarki przechodzą :D:D Albo też kiedy Maks jest w sali z Alą przed operacją i daje jej książkę,scena kiedy wnosi ją do mieszkania i scena kiedy mówi że nie chce z nią walczyć tylko chce ją kochać :):):)

      Usuń
    22. Też się pod tym podpisuje scena w szatni i se skokiem cudo no i jeszcze dzisiaj była fajna scena oprócz tej końcowej jak Maks odprowadzał Alę do domu i co mówił jej na koniec pod domem

      Usuń
    23. jj89: aa tak fakt,kiedy ją odprowadzał to się rzeczywiście miało wrażenie jakby czas tam w miejscu stanął :)

      Usuń
    24. Zgadzam się ze wszystkim, aż miło sobie te sceny przypomnieć. Od razu się pojawia uśmiech na twarzy. :)

      Usuń
    25. jj89: oo tak,zwłaszcza te ich początki,kiedy Maks tak biegał za Alicją,to było zabawne i urocze zarazem :D :)

      Usuń
    26. Uwielbiałam je. :)
      Swoją drogą ciekawa jestem, czy w III sezonie będą utrzymywać to, że Maks się zmienił po tej Somalii, czy będzie taki, jak na początku.

      Usuń
    27. Oj tak do tych smiesznych to jeszcze mi sie przypomniała ta cała sytuacja z nieudaną kolacją Eli u Leona jak one ich posłuchiwały xD. I tym optymistycznym akcentem zmykam stąd dobranoc wszystkim i dzieki za rozmowe papa^^:*

      P.S oby się znalazły tematy do rozmowy w przerwie wakacyjnej między sezonami^^

      Usuń
    28. jj89: Swoje przeszedł w Somalii,ale mam nadzieję,że przy Alicji gdzieś te rany się choć trochę zagoją,że przy niej choć trochę będzie bardziej pogodny,wierzę w to mocno

      Usuń
    29. jj89: na pewno się znajdą tematy-chociażby dzięki opowiadaniom :)

      Usuń
    30. Ja tam wciąż Mam nadzieję że przy uczuciu Ali Maks przynajmniej trochę znormalnieje tzn będzie troche taki jak kiedyś pozytywnie świrnięty przynajmniej jak jest z Alą^^

      Usuń
    31. jj89: Trzeba wierzyć,że tak będzie,może z czasem Maks porozmawia z nią o tym,co tam przeszedł

      Usuń
    32. Te przeżycia na pewno zostawią jakieś piętno, ale masz rację, przy Alicji, wszystko się załagodzi. :)

      Damy radę, zawsze znajdzie się jakiś temat do rozmowy. Będziemy wspominać. Poza tym zaczną się pojawiać kulisy III sezonu, więc się dyskusja rozwinie. :)

      Ja też lecę, bo zostało mi 3 godziny snu, chociaż pewnie i tak nie zasnę. :P

      Bardzo dziękuję Wszystkim za opinie, wypowiedzi, wrażenia! Na forum się dzieje coraz gorzej, więc chociaż tutaj możemy spokojnie porozmawiać. Cieszę się, że zaglądacie na bloga i chcecie się wypowiadać, bo fajnie jest popisać w gronie prawdziwych fanów.

      Jeśli tylko macie ochotę, piszcie, będziemy się wspierać w tym okresie oczekiwania na kolejną serię. xD

      Dobranoc Kochani! :*

      Usuń
    33. jj89: Maks da radę,przy Alicji powoli zacznie dochodzić do siebie,taką trzeba mieć nadzieję a ja wierzę że sobie na pewno we dwoje poradzą :) No teraz rzeczywiście wielkie oczekiwanie na 3 sezon :))) Jakoś zlecą te 3 miesiące :))))
      Dobranoc :D

      Usuń
    34. Wracając do scen, to jeszcze mi się przypomniała jedna z moich ulubionych.. :)
      Alicja z Maksem na parkingu:
      - Ostatni raz wypuszczam cię bez śniadania.
      - Ciekawe przez kogo nie zjadłam śniadania. Zboczeniec! Burak! :D

      Usuń
    35. jj89: haha tak,i na koniec Alicja dodaje że nie może go tak słuchać,no po prostu miodzio :D

      Usuń
    36. Dobra była również scena, w której Leon mówi do Krzysztofa, że w porównaniu z tym, co Beata wyprawia ze swoim facetem, to ich akademik to był klasztor kontemplacyjny. :P

      Usuń
    37. jj89: Albo te spory Ordy i Sylwii ;p Albo Sylwia próbująca nadążyć za biegnącą Alą :D

      Usuń
  15. Ej albo mam sklerozę albo jestem ślepa ale zobaczcie sobie na fotki galerii z 12 odcinka sa tam zdjęcia Mai i Ordy jak ściagają kaski bo pewnie jechali na motorze i scena jak Ala jest z Beata w kuchni. Wogóle nie pamietam tych scen a scena z Beatą w kuchni to chyba była już wcześniej jak chciały zeswatać Leona z Elą chyba że to jest z wyciętych scen:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapewne wyszedł im zbyt długi odcinek i wycieli sceny jazdy Ordy na motorze, zostawiając tylko moment, kiedy wchodzi z kaskiem do szpitala, aby pociągnąć ten wątek w kolejnej serii..
      Jeśli chodzi o scenę w kuchni z Alą i Beatą, to są ubrane tak samo jak wtedy, kiedy organizowały kolację dla Leona i Eli.

      Usuń
    2. Czyli z ta kuchnia to dobrze skojarzyłam xD

      Usuń
    3. Tak mi się wydaje.. chyba, że również wycięli jakąś scenę, gdzie dziewczyny były po prostu tak samo ubrane, co wtedy.

      Usuń
    4. Ale z 2 strony nie rozumiem po co daja fotki ze scen których nie było?. W ten sposób jest (bynajmniej mi) szkoda że tych scen nie było...no chyba że dadzą filmik z niewyemitowanych scen w 12 odcinku bąź tak jak mówisz przerzuca tą scenę z motocyklem i Mają na kolejny sezon...a właśnie też sobie teraz zdałam sprawę że nawet nie warto czytać streszczeń z Gazet typu świat seriali bo w tym odcinku co Maja calowała Daniela było napisane gdzieś że pójdą razem na kolację i tam Daniel zakończy z nią znajomość, dziś gdzieś pisali że Maks się w 13 odcinku oświadczy i lipa więc ufajmy tylko streszczeniom na oficjalnej stronie serialu^^.

      Usuń
    5. jj89: No to fakt,szkoda że tych scen z tych fotek nie było,ale za to przynajmniej wiemy że będą potem :D

      Usuń
    6. Liczę na to, że się pojawią w zakulisowych filmikach te niewyemitowane sceny.
      Jeśli chodzi o streszczenia, to na pewno nie ma co się bardzo sugerować, natomiast zazwyczaj w Świecie Seriali się opisy sprawdzały. W sumie napisali, że Maks zada to ważne pytanie, ale mogło im chodzić o to, czy do nie go wróci, czy znów zechce być.. tak jak na końcu, więc niekoniecznie musiało chodzić o oświadczyny. :P
      Tak czy siak, zawsze nas coś zaskoczy i to jest chyba najfajniejsze. :)

      Usuń
    7. jj89: Ja tam się cieszę,że wyznał jej znowu,że ją kocha,to jest po prostu bezcenne :D

      Usuń
    8. Masz rację i cieszmy się tym, bo mogli nas zostawić w niepewności, a tak przynajmniej wiemy, że się pogodzili i III sezon zacznie się bardzo optymistycznie! :)

      Usuń
    9. No właśnie^^

      Usuń
    10. jj89: bałam się właśnie że ten odcinek się skończy w takim momencie że np tylko na siebie spojrzą albo np Maks jej tylko coś powie a ona nic,no ale na szczęście mamy to cudne wyznanie :D:D:D

      Usuń
  16. Myślicie że to realne aby Olga była w ciąży z Maksem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w to nie wierzę!

      Usuń
    2. zastanawia mnie co zrobi że wystawi miłość Ali i Maksa na kolejną próbe

      Usuń
    3. jj89: no ja też mam nadzieję,że taki wątek się nie pojawi

      Usuń
    4. Ona pewnie zrozumie, że kocha Maksa, zostawi męża i postanowi o niego walczyć.. za wszelką cenę.. a Maks niestety pewnie znów za to zapłaci, bo dla Alicji nie będzie to obojętne..

      Usuń
    5. jj89:No tak,Alicja pewnie wtedy znowu będzie przeżywać,znowu by się wtedy coś pokomplikowało

      Usuń
    6. Nie unikniemy namieszania pomiędzy Alą i Maksem.. scenarzyści zrobią wszystko, aby jak najwięcej się działo..

      Usuń
    7. jj89: niestety,pewnie znowu będzie chwila tzw sielanki a potem zacznie się coś mieszać..

      Usuń
    8. To pewne.. ale dobre i pierwsze odcinki sielanki, zawsze będzie do czego wracać, kiedy się już coś popsuje. :P

      Usuń
    9. jj89: zgadza się,będzie się włączało tylko te fajniejsze albo przewijało do tych cudnych scen ;p

      Usuń
  17. Odcinek był super :) zgadzam się z każdym z waszych komentarzy
    za 3 miesiące 3 sezon i może wreszcie sielanka

    OdpowiedzUsuń
  18. Moze i jego wyznanie miłosne nie było romantyczne ale ja bym się cieszyła jak by mi chłopak wyznał to w żartobiliwy sposób jestem śmieszką i dla mnie to było idealne zakończenie/kokosanka

    OdpowiedzUsuń
  19. jj89:mnie to jego wyznanie się bardzo podobało,zrobił to prosto,bez przeciągania,idealnie :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie.. zrobił to tak po prostu.. naturalnie. Świetna scena! Chociaż nie było między nimi fizycznego zbliżenia, to ten moment wyraził wszystko. :)

      Usuń
  20. jj89: Widać jak im obojgu na sobie nawzajem zależy :) Coś pięknego :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak myślicie jakie sceny będą nagrywane nad morzem? Czytałam o tym w jakimś numerze świata seriali i na super seriale. Co o tym myślicie? :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo osób liczy na to, że będą tam nagrywać podróż poślubną Alicji i Maksa, ale nigdy nic nie wiadomo. :P

      Usuń
    2. jj89: poczekamy,zobaczymy :D:D

      Usuń
    3. Nie mamy wyjścia. :P

      Usuń
  22. Uważam że to wyznanie Maksa było takie w jego stylu. Nie przekombinowane, proste i naturalne. Ważne że są dla siebie najważniejsi i kochają się

    OdpowiedzUsuń
  23. jj89: świata poza sobą nie widzą,przezwyciężyli tak trudny czas,tak trudną rozłąkę,jak tylko się na nich spojrzy to widać że to głębokie uczucie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak. Dlatego też, tak trudno jest im ze sobą rozmawiać.. gdyby byli sobie obojętni, to wszystko byłoby dużo prostsze. Oni darzą się jednak ogromnym uczuciem i widać jak się zmagają sami ze sobą podczas wspólnych spotkań przed dojściem do porozumienia..

      Usuń
    2. jj89: No właśnie,a gołym okiem widać,że najchętniej spędzaliby ze sobą każdą wolną chwilę,tym bardziej,że po tej rozłące mają sporo do nadrobienia.

      Usuń
    3. Oj mają, mają. Mam nadzieję, że nadrobią w kolejnym sezonie! :D

      Usuń
    4. jj89: ja też mam taką nadzieję,trzymajmy za nich kciuki :D

      Usuń
  24. Sprawdz email :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Będzie dzisiaj jakiś post? :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie. :) Za chwilę informacyjny, a potem coś jeszcze.

      Usuń
    2. Huraaaa! Czekam:-)

      Usuń