sobota, 18 maja 2013

Informacja.

Cześć!

Zostały dwa dni do następnego, ostatniego już odcinka i jakoś ta myśl nie daje mi spokoju. Boję się, że scenarzyści pozostawią nas w niepewności do III sezonu i nic się nie wyjaśni. Mam nadzieję, że nie zrobią nam czegoś takiego, że Alicja stanie naprzeciwko Maksa i kiedy już będą mieli sobie wszystko wyjaśnić, pojawi się napis: ciąg dalszy nastąpi. Strasznie się wtedy wkurzę. Straciłam już nadzieję na ślub i te sceny łóżkowe, ale chcę chociaż, aby do siebie wrócili. Poza tym ciekawi mnie kolacja u Jivana, narodziny jego dziecka i to jak się wtedy zachowają Alicja i Maks. Interesuje mnie również to, czy wyznają sobie prawdę dotyczącą ich relacji z Olgą i Bartkiem i czy Maks wybaczy ojcu. W tym ostatnim odcinku powinna być jeszcze scena, kiedy jakiś mężczyzna zostaje potrącony za placami Maksa przez samochód i oczywiście śmierć przyjaciela Jivana. Oj będzie się działo..
Nie mogę się z jednej strony doczekać Poniedziałku, a z drugiej strony przeraża mnie myśl, że to już koniec.. Nie będzie życia od Poniedziałku do Poniedziałku i oczekiwania na to, co się wydarzy.. Pustka pozostanie. Przynajmniej na początku.
Ale się rozpisałam.. No nic.. zmierzając do tego, co chciałam Wam powiedzieć.. to zarwałam dziś pół nocy i napisałam dla Was opowiadanie. Nie jest to kontynuacja mojej poprzedniej serii, ale zupełnie inna opowieść, dotycząca tego, co obecnie dzieje się w serialu. Pierwsza część pojawi się już dzisiaj, ale trochę później. :)

Pozdrawiam! 


8 komentarzy:

  1. Wiesz ja jednak jestem dobrej myśli jeśli chodzi o sceny łóżkowe bo przecież administratorzy prosili żeby fani serialu dali troche czasu Ali i Maksowi, a jest wyraźnie napisane że w kolejnym odcinku Maks będzie robił wszystko by zatrzymać Alę przy sobie^^. Myślę że prędzej napis Ciag dalszy nastąpi pojawi sie ewentualnie po oświadczynach Maksa na zasadzie przyjmie Ala oświadczyny czy nie?^^. Bedzie napewno b ciekawy odcinek i mam nadzieje że go nie zepsują tak jak ostatni odcinek 1 serii tym bardziej że producenci czytają wypowiedzi fanów i wiedzą jakie jest zdanie większości nt 2 sezonu więc może pod koniec wynagrodzą fanom to czekanie na Maksa tak myślę ale zobaczymy^^ . Odnośnie wakacyjnej przerwy to mam plan czytać blogi Lekarzowe, słuchać soundtracku no i "dopieszczać" moją pracę dyplomową bo będę się broniła raczej po wakacjach więc mam zajęcie....no i z niecierpliwością czekam na twoje opowiadanie^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym, żebyś miała rację odnośnie tych pozytywnych scen w ostatnim odcinku. Pozostaje nam tylko czekać..
      Oby nas tylko nie pozostawili z jakiś strasznym niedosytem!
      Mam nadzieję, że okres wakacyjny przetrwamy, oglądając powtórki i czytając opowieści na blogach. Zresztą sama będę miała w końcu więcej czasu na tworzenie. :D
      P.S. Praca licencjacka czy magisterka? :)

      Usuń
  2. Ja tam proponuje czekać z niecierpliwością na odcinek, a martwić się ewentualnie dopiero po jego obejrzeniu a nie na zapas, zresztą sami aktorzy w wywiadach mówili,że skończy sie happy endem(kto jak kto ale ich wypowiedzi są dla mnie wiarygodniejsze niż to co piszą w brukowcach)...no pewnie zostanie jakiś niedosyt(bo producentka mówiła że wszystko w tym ostatnim odcinku tej serii sie nie wyjaśni) ale mam nadzieje że przynajmniej Ala z Maksem sie pogodzą^^. O to super napewno będę zaglądać żeby zobaczyć co skrobnełaś na blogu xD. Piszę już pracę magisterską^^. Cieszę się że jest takie zróżnicowanie wiekowe Fanów Lekarzy na forum(nie mówie o tej sytuacji hejterów na forum tylko ogólnie, kiedy można było tam normalnie popisać) bo już sie obawiałam,że jestem jedną z najstarszych xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli cierpliwie czekamy na odcinek, a po jego obejrzeniu będziemy się wypowiadać. :P
      Niesamowite, że serial ma fanów w tak bardzo zróżnicowanym wieku. Oznacza to, że jest on zrobiony tak, aby trafiać do szerokiego grona odbiorców. Dla mnie rewelacja! Każdy może znaleźć w nim coś dla siebie, coś co go interesuje. :)

      Usuń
    2. Dokładnie tak xD. Masz rację mnie osobiście pierwsze co urzekło oprócz znanej ekipy dobrych aktorów(nie było tych aktorów którzy grają w większości polskich seriali typu Adamczyk, Szyc, Karolak,Zielińska nic do nich nie mam ale już mi się opatrzyli) to soundtrack^^

      Usuń
    3. Soundtrack jest świetny. Obsada również. Wszystko jest dopracowane, a każdy wątek to perełka. Nawet przypadki medyczne są rewelacyjnie dobrane.

      Usuń
  3. Racja racja trio Krakowska, Tym i Kopiczyński rządzili w ostatnim odcinku xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co prawda średnio zwracałam na nich uwagę, bo byłam zbyt przejęta sytuacją z Alicją i Maksem, ale faktycznie ich wątek był świetny. :)

      Usuń