niedziela, 26 maja 2013

Maria czy Alicja? - opowiadanie Cookie.

Hej!

Obiecałam, że wrzucę rano, więc dotrzymuję słowa. Poniżej ostatnie części opowiadania Cookie.

Miłego czytania! :)


MARIA CZY ALICJA? Cz.8

Maks zobaczył .. 

.. spakowane walizki dziewczyny.

- Mańka!- zawołał

Nikt nie odpowiedział.

-Mania!- zawołał jeszcze raz.

Nikt się nie odezwał. Zmartwiony zaczął szukać jej po mieszkaniu. Znalazł zapłakaną na balkonie.

- Co znaczy ta walizka kochanie?- zapytał.

- Koniec nas.- powiedziała przez łzy.

- Koniec? Nie mówisz poważnie. Kocham Cię.

- Nie rań siebie i mnie. Kochasz Alicje. Widziałam i słyszałam. Nie kłam proszę i daj mi odejść.- podeszła do niego i pocałowała go.

Maks stał zszokowany tym, co usłyszał.

- "Co ja zrobiłem? Dlaczego ją zraniłem!? Przecież jest moją przyjaciółką. To się tak nie może skończyć!"

- Marysia!- krzyknął- Poczekaj!- pobiegł do holu.

- Co chcesz?- zapytała oschle.

- Przepraszam. Wybacz. Nie chce kłamać. Masz racje, kocham Ale. - blondynka chciała coś powiedzieć - Wysłuchaj mnie. Ciebie też kocham, ale jak przyjaciółkę. Wybaczysz mi?

- Jasne. - znowu się rozpłakała.

- Nie płacz!- przytulił ją.

- Co ty tu robisz? Jedź do niej.

Pożegnali się i Keller pojechał do mieszkania Alicji. Wbiegł na 3 piętro i zapukał do drzwi z nr 8. Ala otworzyła.

- Maks?- powiedziała zaskoczona

- Ala, chce zacząć od nowa z tobą.- powiedział

- Ja też chce zacząć od nowa.- zapewniła go i po chwili zapytała.- Co z tobą i Marysią?

- Przyjaźnimy się. - odpowiedział.- Nie chce stawiać warunków, ale muszę. Musisz zaakceptować moją przyjaźń z Mańką.

- Ale..

- Tak czy nie?


MARIA CZY ALICJA? Cz.9

- Dobrze.-odpowiedziała i pocałowała go namiętnie.

- Kocham Cię.

Wziął ją na ręce. Objęła jego biodra nogami. Keller zaniósł ją do sypialni, położył na łóżku i zaczął pieścić każdy kawałek ciała. Poznawali się na nowo. Ta noc należała tylko do nich.

6 miesięcy później.....

Był dzień ślubu Maksa i Alicji. U niego w mieszkaniu byli jego rodzice, Jivan z rodziną oraz Maria z Kubą. Wszyscy byli zdenerwowani. Mania pomagała założyć Panu Młodemu marynarkę.

- Pięknie wyglądasz. - uśmiechnęła się zalotnie.

- Ty też. Jesteś szczęśliwa?- zapytał niespodziewanie.

- Jestem i ty też jesteś- stwierdziła i kopnęła do w tyłek.

- A to za co?- krzyknął.

- Nie za co, tylko na co. Na szczęście, na nowej drodze życia.- złapał dziewczynę w pasie i podniósł.

- Nie chce przerywać zabawy.- do pokoju wszedł Jakub.- Ale musimy jechać.

- Już idziemy misiu.- odpowiedziała Marysia i podeszła do narzeczonego.

Pojechali do małego kościółka na obrzeżach Torunia. Alę do ołtarza prowadził Leon. Pani Młoda ubrana była w prostą biała sukienkę. Włosy miała zakręcone i wpięty w nie biały welon. Podeszła do ołtarza i podała Maksowi prawą dłoń. Oboje wypowiedzieli przysięgę małżeńską.

Wesele odbyło się w pałacyku nad Wisłą. Wszyscy goście bawili się do białego rana. Młodzi rozpoczęli kolejny etap w życiu: "żyli długo i szczęśliwie".


MARIA CZY ALICJA ? Epilog

Alicja i Maria zostały przyjaciółkami. Szymańska zaakceptowała przyjaźń męża.

Ala i Maks mieli trójkę dzieci: Martę, Macieja i Aleksego.

Marysia wzięła ślub z Kubą. Mają dwójkę dzieci: Malwinę i Tomasza.


Czasem tak w życiu jest, że z miłości rodzi się przyjaźń, a rywalki stają się przyjaciółkami. 


The end. :)

Dzięki Cookie za opowiadanie! 

7 komentarzy:

  1. Jeszcze nie wiem, bo ja teraz nie mam kiedy nic napisać, ale odzywały się do mnie dwie osoby, które chcą opublikować na moim blogu swoje opowiadania, więc być może wkrótce się pojawią. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje wam wszystkim za komentarze pod moim opowiadaniem. Mam nadzieje że się wam podobało. Dziękuje również Juliett za możliwość publikacji. Już niedługo znów coś dla was napiszę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoje opowiadania się bardzo dobrze czyta :)

      Usuń
  3. jj89:piękne,naprawdę,zakończenie opowiadania bardzo bardzo optymistyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Będzie dzisiaj jakiś post?:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziś nie będzie opowiadania, ale za chwilę wrzucę Wam wywiad z Magdą Różczką. :)

      Usuń