niedziela, 21 kwietnia 2013

Niecodzienny obchód.


Hej!

Poniżej krótka notka i trochę zdjęć z wizyty Magdaleny Różczki, Agnieszki Więdłochy i Wojciecha Zielińskiego w IMiD. 
Te zdjęcia mnie bardzo pozytywnie nastrajają! Ja doskonale rozumiem, że aktorzy zarabiają zazwyczaj kupę kasy i wspomaganie potrzebujących to dla nich nic trudnego. Jednak nie wszystkich stać na to, aby poświęcić swój wolny czas, aby odwiedzić na przykład dzieci na oddziale onkologicznym i spełnić ich marzenie. Dla mnie to niesamowite i cenię takich ludzi. :) 

Niektóre z poniższych zdjęć mnie rozbrajają! Od razu mi się pojawia uśmiech na twarzy! :D

W przededniu Światowego Dnia Chorego ustanowionego w 1992 r. przez papieża Jana Pawła II, Fundacja Spełnionych Marzeń zorganizowała dla pacjentów oddziału chirurgii onkologicznej Instytutu Matki i Dziecka w Warszawie dość nietypowy obchód lekarzy. Otóż gośćmi dzieci byli: Magdalena Różczka, Agnieszka Więdłocha i Wojciech Zieliński - aktorzy z popularnego serialu telewizyjnego Lekarze. Jak przystało na lekarzy … obchód musiał być profesjonalny … białe fartuchy, stetoskopy i oczywiście recepty. Tak się złożyło, że wizyta odbyła się w tłusty czwartek, zatem lekarze … „po przebadaniu pacjentów” przepisywali w ramach słodkiej kuracji … lukrowane pączki. No i oczywiście każde dziecko otrzymało wypis ze szpitala … tylko coś nie do końca nasi lekarze etatowi poważnie podeszli do tych wypisów … nie bardzo wiadomo dlaczego. :)
















1 komentarz:

  1. patrząc na te zdjęcia ,twarze szczęśliwych dzieci, które musza na codzień zmagać sie z chorobą, odrazu mam uśmiech na twarzy :)

    OdpowiedzUsuń