czwartek, 25 kwietnia 2013

Gala.

Cześć!

Wrzucam Wam artykuł dotyczący akcji Lekarze ratują życie z najnowszego numeru Gali. Ja osobiście już od kilku lat zbieram się do zorganizowania sobie takiego oświadczenia woli i ciągle albo zapominałam, albo nie mogłam się zebrać. Dlatego teraz kiedy nadarzyła się okazja, kupiłam gazetę, do której było ono dołączone. Jest to taka plastikowa karta, na której wpisuje się swoje dane i kontakt do osoby, która ma być powiadomiona w razie jakiegoś wypadku. Przy okazji jeszcze zyskałam dość obszerny artykuł o całej akcji z aktorami naszego serialu. :)
Gorąco zachęcam do przyłączenia się do akcji i podpisania oświadczenia woli. Ja już to zrobiłam i od wczoraj noszę kartę w portfelu.

Pozdrawiam!







5 komentarzy:

  1. Też kupiłam tą gazetę i przyłączyłam się do akcji, a artykuł potwierdzam obszerny i takie fajne zdjęcia^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Akcja fajna przyłączę się. ;) A kiedy notka ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie muszę iść jutro po ten numer, bo mi wykupią! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może nie będzie tak źle. :)
      Jak wykupią to załatwię Ci u siebie i wyślę pocztą. ;P

      Usuń