sobota, 31 sierpnia 2013

Bliżej niż się wydaje. Część 3 - opowiadanie Justy.

Hej!

Poniżej kolejna część opowiadania Justy- jj89. ;)


Bliżej niż się wydaje - część 3

I tak zrobił. Po niedługim czasie pojawił się znowu w szpitalu.
-Maks ? Co ty tu robisz ? Myślałem, że skończyłeś na dzisiaj.
-Tak panie ordynatorze, skończyłem, ale przyjechałem do Alicji.
-Do Alicji ?
-Tak. Przyszła do pracy wściekła, Sylwia próbowała mi to wytłumaczyć, ale nic nie zrozumiałem. Dlatego chcę porozmawiać z Alą.
-Rzeczywiście, jest zła dzisiaj cały czas. Próbowałem z nią rozmawiać, ale obrzucała mnie takim spojrzeniem, że wolałem dać spokój. Nic, lecę do domu, a tobie życzę powodzenia.
Jasiński pożegnał się z Maksem i wyszedł ze szpitala.
Keller zabrał się za poszukiwania Szymańskiej, ale w grafiku operacji jej nie było, więc musiała być albo w pokoju lekarskim albo krążyć po salach pacjentów. Ale nie znalazł jej ani w lekarskim ani u żadnego jej pacjenta. Zdziwiło go to. W bufecie też jej nie było. W końcu zadzwonił do Sylwii.
-Cześć, nie widziałaś Alicji ? Szukam jej po szpitalu.
-Nie widziałam jej odkąd wparowała do szpitala. Przebrała się i tyle. Nie mam pojęcia gdzie jest. Muszę kończyć, wzywają mnie.
Keller już nie miał pomysłu, gdzie może być. Ostatnią deską ratunku wydał mu się jego przyjaciel.
-Cześć Jivan.
-Maks ? Przecież ty już dawno skończyłeś.
-Tak, ale widziałem w jakim stanie Alicja przyszła do pracy, chciałem się dowiedzieć o co chodzi. Nie mogę jej znaleźć.- powiedział oczekując informacji od Gajewskiego.
-Mam z nią dzisiaj dyżur. A niedawno chyba wychodziła przed szpital. Tam poszukaj.
-Dzięki.
Maks wstał i pobiegł do wyjścia. I rzeczywiście. Stała z rękami w kieszeniach fartucha wpatrzona w jakiś mało znaczący punkt.
-Jesteś, wszędzie cię szukam.- powiedział stając obok niej.
-Czego chcesz ?-spytała nawet na niego nie patrząc.
-Martwiłem się. Byłaś bardzo zła, wpadłaś na mnie. Coś się stało ?
-Nic. A co się niby miało stać? Maks, mam sporo papierkowej roboty, zejdzie mi akurat do rana. Cześć.
Nie zdążył odpowiedzieć, a ona już zniknęła w wejściu. Dał spokój. Widział, że Szymańska nie jest chętna w tym momencie do zwierzeń. Wsiadł w samochód i odjechał w stronę domu.

Jednak nie mógł znaleźć sobie miejsca. Zaczął się zastanawiać, co takiego mogło się stać, że Ala aż tak się zdenerwowała i nie chciała z nim rozmawiać. Wiedział, że kończy dyżur nad ranem, dlatego postanowił pojechać ponownie pod szpital właśnie rano i tam na nią zaczekać. Niestety zaspał. Kiedy się obudził, zegarek wskazywał grubo po dziesiątej, więc było pewne, że Alicja już dawno jest w domu. Miał nadzieję, że cała złość poprzedniego dnia ulotniła się i dzisiaj będzie w lepszym nastroju. Tym bardziej, iż wiedział, że i on i ona mają dzisiaj dzień wolny. A on swój dzień wolny chciał poświęcić właśnie jej. Nie obchodziło go jak zareaguje, chciał tego dnia być tylko z Alicją i zaplanował sobie wszystko tak, żeby nic ani nikt mu w tym nie przeszkodziło. Późnym popołudniem znalazł się pod drzwiami mieszkania Matysik i Szymańskiej.

14 komentarzy:

  1. dodasz jeszcze jedną część ?? proszę

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurcze ciagle nie wiem o co chodzi :D tajemniczo... a wgl na jakim etapie jest relacja alicji i maksa w tym opowiadaniu? znajomi, chlopak i dzewczyna?

    OdpowiedzUsuń
  3. Robi się ciekawie^^. Widzieliście to hahaaha xD http://superseriale.se.pl/seriale/jesienna-ramowka-tvn-2013-seriale-w-tvn-po-wakacjach-lekarze-przepis-na-zycie-prawo-agaty-na-wspolne_346512.html wg super serial 3 sezon zakończy się happyendem czyli ślubem Ali i Maksa...no chyba nie możliwe żeby się 2 krotnie hajtneli co?

    OdpowiedzUsuń
  4. A Małacha chyba nie będzie w tym internetowym serialu:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mnie to zabolało ;(
      A tak wgl to strasznie intryguje mnie to opowiadanie :D
      ANULA

      Usuń
    2. Ale podane jest że występują min. Więc może może Małach będzie oby

      Usuń
    3. Nie wydaje mi się, ale może :D
      Trzeba być dobrej myśli
      ANULA

      Usuń
    4. Nie Małacha tylko Małaszyńskiego Pawła . Jak się Niunia1234 nie znasz to nie pisz . A i Niunia1234 nie wprowadzaj ludzi w błąd bo w tym internetowym serialu będzie Małaszyński. A co do opowiadania mogłabyś trochę przyśpieszyć akcję opowiadania .

      Usuń
    5. Yyyyy... A co ty masz do Niuni?
      A z tego co mi się wydaje to nie ona jest autorką tego opowiadania.
      ANULA

      Usuń
    6. Po powyższym komentarzu widać ANULA że niektórych gryzie w tyłek z nudów i na to nic nie poradzimy ale spoko szkoła już za dwa dni może tam Cię nauczą czytać trollu ze zrozumieniem bo widocznie masz z tym problem i Tobie nic do tego jak kogo nazywam bo mamy wolność słowa

      Usuń
    7. Nie ma co :D Jak już się kłócić to o wszystko
      ANULA

      Usuń
    8. Dzięki ANULA:* ale ja się nie lubie kłócić bez powodu tym bardziej w necie szkoda nerwów na takie typki którzy szukaja tylko zaczepki lepiej ich olać a jeśli ktoś coś do mnie ma to niech mi to powie prosto w oczy a nie ukrywa sie pod nickiem lub udaje anonimowego(bo tak naprawdę to nim nie jest) tak to i ja potrafię^^. Notabene z Małachem czy bez i tak nie mogę się doczekać tego internetowego serialu tylko szkoda że taki krótki będzie 6-8minut:)

      Usuń
    9. niuniua1234 ty się gryziesz w tyłek z nudów bo ja mam co robić . I jak się nie znasz to się nie wypowiadaj . Może ciebie nauczą czegoś w tej szkole (chociaż wątpię bo takich ludzi już nie da się czegoś nauczyć )

      Usuń
  5. Wiecie może o której ma być Olga w Dzień Dobry TVN?
    ANULA

    OdpowiedzUsuń