wtorek, 13 sierpnia 2013

Wspomnienia.

Witam dziś po raz kolejny!

Mam świadomość, że ten post niczego nie wniesie, ale jakoś mnie na wspomnienia wzięło. ;P

Dokładnie miesiąc temu (13 lipca 2013 roku) miałyśmy okazję poznać Panią Magdalenę Różczkę, która okazała się być strasznie sympatyczną, ciepłą i otwartą osobą. Zresztą tak, jak przypuszczałyśmy. ;)

Dzięki Niej miałyśmy okazję być na planie serialu Czas Honoru,  a także towarzyszyć Jej podczas nagrywania różnych scen III sezonu Lekarzy zarówno w Toruniu, jak i Sękocinie.

Jeszcze raz bardzo Pani Magdzie za to wszystko dziękujemy!

Chociaż minął dopiero miesiąc, ja mam wrażenie, że to było tak dawno temu.. Chyba dlatego, że za dużo rzeczy działo się w tak krótkim czasie i to jest nadal mimo upływu czasu, kompletnie nie do ogarnięcia. xD

Przepiękny Toruń, ekipa, aktorzy, atmosfera na planie, wspaniali ludzie.. Nigdy tego nie zapomnę! 

Najgorsze jest to, że strasznie tęsknię i czegoś mi teraz ciągle brakuje..

Dobra koniec żalenia się! Jutro postaram się wrzucić relację z pierwszego dnia naszego pobytu w Toruniu z mojej perspektywy.

Dobranoc. ;)




10 komentarzy:

  1. zdjęcia są prześliczne :D Czekam na relacje z Torunia :D

    OdpowiedzUsuń
  2. jj89: no nie no,po prostu śliczne :):):):)

    OdpowiedzUsuń
  3. No cudeńko Siostra, jak to miło powspominać. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. No Siostra, zaczęłyśmy dzisiejszy dzień wspominając to wydarzenie i skończymy go tym samym. Ciekawe czy nam się kiedyś znudzi gadanie o tym wszystkim co nas spotkało?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jj89: gadanie o tym co nam się tam przydarzyło to się raczej nie znudzi :D

      Usuń
    2. Dokładnie! Nigdy nam się to nie znudzi! :D I bardzo dobrze! ;)

      Usuń
    3. jj89: no ja myślę :D:D Taka opcja raczej w grę nie wchodzi,nie biorę jej pod uwagę ;p

      Usuń
  5. Ale mnie kochana zaszczyt kopnął :D moje zdjęcie na Twoim blogu! :)

    Czekam na relacje :D szczególnie tą z Sękocina :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że ten zaszczyt jeszcze nie raz Cię kopnie. :P

      Usuń
  6. Ale super fotki^^. Fajnie Ala(Madzia) wygląda w tej białej bluzie w paski^^. Czekam na relacje xD

    OdpowiedzUsuń