sobota, 3 sierpnia 2013

Pozdrowienia od Pani Magdy i Pana Pawła! :)

Cześć!

Moje mega zakręcone wakacje dalej trwają. Znów szalejemy z dziewczynami po Warszawie. :D
W związku z tym brakuje mi wolnego czasu, aby opublikować jakiś obszerniejszy post dotyczący relacji z pobytu w Toruniu i Sękocinie. Wszystko jednak pojawi się w swoim czasie. Musicie uzbroić się w cierpliwość. Teraz mam chwilę przed kolejnym wyjściem w teren, więc wrzucam Wam obiecane filmiki z pozdrowieniami od naszej ulubionej serialowej pary - Alicji i Maksa, czyli Pani Magdaleny Różczki i Pana Pawła Małaszyńskiego. :)
 
Z góry przepraszam za swój fejs i zachowanie na tych nagraniach! :P
 
Jeszcze jedno.. miałyśmy się dowiedzieć czegoś odnośnie płyty DVD i CD z II sezonu serialu.. Rozmawiałyśmy na ten temat z Panią Dorotą Chamczyk. Powiedziała nam, że sprzedaż płyt z 
I sezonu nie była tak duża, jak oczekiwano i nie wiadomo czy II sezon się w ogóle pojawi w sprzedaży. Mam jednak nadzieję, że nie będzie tak źle, bo ja (i chyba nie tylko ja) chętnie kupię obie wersje. ;)
 
 
Pozdrawiamy wszystkich fanów serialu!
Limonka, Pan Paweł, Juliett. :)
 
 
Pozdrawiamy wszystkich czytelników bloga i fanów Lekarzy
Juliett i Pani Magda. :)

Na koniec trochę prywaty. :P

Chciałabym podziękować moim Siostrzyczkom za wspaniały prezent, który od Nich wczoraj otrzymałam. Wzruszyłam się i uśmiałam. Jesteście kochane! Zresztą same wiecie! :D
Poniżej pierwsza strona tego wspaniałego dzieła. :)

14 komentarzy:

  1. jj89:nie masz za co dziękować ;* Będziesz mieć cudowną pamiątkę ;* :) P.s-filmik z pozdrowieniami od pani Magdy mi się niestety nie odtwarza.

    OdpowiedzUsuń
  2. jj89:haha a jednak się odtworzył ;p co za uparciuch ;p boskie :D:D ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Siostrzyczko Nasza Kochana!
    Dzięki, że w końcu wstawiłaś te filmiki, czekałyśmy na to z niecierpliwością.

    P.S. (trochę prywaty)
    Prezent Ci się należał i Ty dobrze o tym wiesz!
    A teraz zostaw już te gary i chodźmy w tango.

    Anett i Emika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to ruszamy w tango siostry! :P
      Dzięki jeszcze raz! :*

      Usuń
    2. jj89: Udanego ruszenia w tango ;p

      Usuń
  4. Dziękujemy Pani Madzi i Pawłowi za Pozdrowienia xD:*. Oj tam oj tam nie przejmuj sie to był spontan xD. Wiesz ja się trochę nie dziwie bo odcinki mozna obejrzeć na tvn player więc po co je kupywać pewnie wielu ludzi wyszło z tego założenia...ale z chęcią bym kupiła soundtrack bo mam już z 1 sezonu do kompletu więc trzymam mocno kciuki żeby chociaż on sie pojawił;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sobie doskonale zdaję sprawę z tego, że teraz wszystko jest dostępne w internecie i sprzedaż przez to zdecydowanie spada, ale niech nie zapominają o nas (czytaj: wiernych fanach), którzy kupią to bez względu na cenę. :P

      Usuń
    2. No właśnie fajnie tym bardziej że teraz dostali dobitny Dowod w postaci albumu ze serial ma wiernych fanów pomimo wszystko....a tak notabene wiem że z Limonką nie możecie nic zdradzać ale osobiście(może jestem dziwna) ale czekam na 3 sezon nie tylko z powodu Ali i Maksa jestem również ciekawa co będzie z Florczykiem i Elą oraz Beatą i jej pacjentem no i czy Maks i Ala wybaczą Guciowi. Gdybym się tylko skupiała na watku głównej pary pewnie po sytuacji z rzekomym gwałtem przestałabym go już dawno oglądać a tak nadal go bardzo lubie^^. JUż nie mogę się doczekać pierwszego odcinka nowego sezonu na tvn player xD

      Usuń
    3. Nie jesteś dziwna, bo mnie również interesują pozostałe wątki. Wiadomo, że główna para jest bezkonkurencyjna, ale uwielbiam trio - Leon, Krzysztof i Ela, rozmowy pomiędzy Maksem a Jivanem, wariactwa Sylwii oraz miłosne zawirowania Beaty. :)

      Czekam z niecierpliwością na ten III sezon! :D

      Usuń
  5. Ciekawe czy dodadzą 1 odcinek na tvn player tydzień przed premierą w Tv ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej, dzięki za ten filmik z pozdrowieniami. Madzia jak zawsze ślicznie wygląda, ty obok niej zresztą też. ;)
    A tak poza tym to ona chyba musi większe mieszkanie kupić, specjalnie na nasze prezenty. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że nie mamy filmiku, gdzie byłyśmy razem.. ale najważniejsze, że pozostały wspomnienia, których nikt nam nie odbierze. :)

      Usuń
  7. Kilka sekund oglądania filmików z pozdrowieniami jak człowieka cieszy :D Uśmiech na twarzy przez cały dzień :D:D

    OdpowiedzUsuń