piątek, 9 sierpnia 2013

Teaser spotu/ Spot/ Fakty - zdjęcia.

Cześć!

Poniżej kolejna porcja zdjęć zarówno ze spotu, teasera jak i jednego z odcinków Faktów.





















Źródła zdjęć: utworzone na podstawie: http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/gwiazdy-tvn-z-niebieskimi-kulkami-zobacz-teaser-spotu-tvnhttp://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/goraca-jesien-w-tvn-nowy-reality-show-wawa-non-stop-i-duzo-wiecej,345669.htmlhttp://lekarze.tvn.pl/wideo,1557,v/mamy-zwiastun-3-serii-lekarzy,836969.html.


19 komentarzy:

  1. Na tym ostatnim Bobrowski fajnie wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszyscy sie tak cieszą tym zwiastunem slubem itp ale dla mnie słowa
    "Decyzje, które wszystko zmieniają. Spotkania, które wszystko komplikują. Zły los, który każdego może dotknąć. Wszystko się zmienia". i do tego ta muzyka powoduje ze mam przeczucie ze to takie ciche wprowadzenie do zniknięcia postaci Maksa z serialu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dla mnie to też jest podejrzane bo na wiosne jak był filmik z 2 sezonu to pokazali zlepek scen z 2 sezonu a tu w tym zwiastunie tylko skupiają sie na ślubie sugerując(co już powszechnie wiadomo) że gora jeden, dwa odcinki będzie sielanka a potem bum sie wszystko posypie

      Usuń
    2. Wiadomym faktem jest, że musi się coś działać, a wydarzenia pozytywne i negatywne się ze sobą przeplatają. Ja się nawet z tego cieszę. Myślę, że jak przeżyliśmy nieobecność głównego bohatera w II sezonie, to już nic nam nie jest straszne. :P

      Tak czy siak, ja osobiście nie mogę się już doczekać! :)

      Jeśli się coś popsuje, to będę wracała do moich ulubionych scen i jakoś zleci. Zresztą interesują mnie wszystkie wątki, więc myślę, że na każdym kroku będzie mnie coś zaskakiwać i to jest najpiękniejsze! :D

      Usuń
    3. Masz racje^^. Ja przetrwałam nieobecność Maksa dzięki temu że skupiłam sie na innych postaciach i teraz tez tak zrobie gdyby się coś skaszaniło w serialu i będę oglądać serial choćby nie wiem co bo jak ktoś powiedział mądrze na forum fanem się jest a nie się bywa^^

      Usuń
  3. No tak a i Różczka strzela mordercze miny! xD. Fajnie to jest zrobione tylko zastanawia mnie to przesłanie " Za Bobrowskiego, za Małaszyńskiego" może to jest żartobliwe odniesienie do plotek o ich odejściu albo "zemsta" Różczki za to jak zostana potraktowane te 2 postacie przez scenarzystów w 3 sezonie....odnośnie Wanata było napisane że ta jego żona będzie próbowała odbudować z nim związek, a jak sie dowie że ma romans postawi wszystko na jedną kartę....wszyscy wiemy że potrafi być nieprzewidywalna xD. Nie wiem a wy macie jakieś swoje spostrzeżenia odczucia co do tego zdania czy tylko ja szukam "między wierszami"?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też się nad tym zastanawiam dlaczego wymienili akurat te 2 osoby jak na razie nic mi nie przyszło do głowy ale według mnie jest to podejrzane

      Usuń
  4. A z tego linku z którego masz te fotki ze spotu to już go patrze usuneli i jest tylko Gadka Miszczaka z konferencji i ogólnie powiedziane co bedzie w ramówce tvn

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobrze, że zdążyłam zdobić zdjęcia. :P Chociaż pewnie lada chwila znów się to pojawi. :)

      Usuń
  5. jj89: no boskie zdjęcia ;) znowu rogal na twarzy ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ma być! Uśmiech od ucha do ucha i do przodu! :D

      Usuń
    2. jj89: heh staram się staram

      Usuń
    3. jj89: chociaż dzisiaj jestem w ogóle nie w nastroju.

      Usuń
    4. No to niedobrze Justa.. Musisz popracować nad dobrym nastrojem! :D Obejrzyj zdjęcia z Torunia. :P

      Usuń
    5. jj89: no pracuję pracuję ale idzie mi to jak żółw.

      Usuń
  6. http://lekarze-tvn.blog.pl/2013/07/16/zona-zabronila-mu-sie-rozbierac/ dr. Wanat ma zbliżyć się do Alicji....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedna z większych bzdur! Poza tym nie ma w scenariuszu mowy o zbliżeniu między postaciami, które odgrywają Bobrowski i Różczka.
      News wyssany z palca.
      Tak między nami mówiąc blog, do którego podałaś link jest kopią Pudelków i jemu podobnych tabloidów. Większość informacji to plotki i ploty.

      czytelnik

      Usuń
  7. Kocham te zdjęcia. Mam nadzieję, że nie masz mi tego za złe siostra, że też spota sprintscreenowałam. Ale chyba dobrze wiesz, że jestem od tego uzależniona! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęć nigdy za wiele siostra! Poza tym pamiętaj, że nie ma dwóch identycznych. Różnią się o ułamki sekund. xD

      Usuń