wtorek, 30 lipca 2013

Usprawiedliwienie?

Cześć!

Myślałam, że po powrocie z Torunia moje życie się trochę unormuje, ale chyba nie da rady.. Ciągle coś się dzieje i nie ma ani chwili wolnego czasu. Minął ponad miesiąc wakacji, a ja nie miałam ani jednego dnia wolnego, żeby po prostu odpocząć. Nie narzekam absolutnie, bo to co się przez ten czas wydarzyło, to spełnienie najskrytszych marzeń.

Dziś miałam okazję być na planie w Sękocinie i chociaż myślałam, że nic mnie już nie zaskoczy - myliłam się. Nigdy nie mów nigdy. Z każdą wizytą na planie jest coraz lepiej i coraz bardziej przywiązuję się do ludzi, którzy pracują przy realizacji tego serialu. Będzie mi tego bardzo brakowało, ale na razie cieszę się chwilą. Oby ona trwała wiecznie!

Obiecuję, że jutro pojawi się jakiś post!

Trzymajcie się ciepło! :*

Zdjęcie zabrane Moni. :P
Pozdrawiamy z Panem Pawłem wszystkich czytelników blogów i fanów serialu Lekarze. :)

14 komentarzy:

  1. Nie przejmujcie sie, ze na zdjeciach Alicja miala na lewej rece obraczke! Sa to chyba niedopatrzenia scenarzystów! w 4 odcinku 2 serii pod koniec kiedy Gustaw na stacji benzynowej chce sie zabic tabletkami unosi reke do twarzy i ma na lewej rece obraczke!/ Julaa

    OdpowiedzUsuń
  2. No nie no teraz Wam szczerze zazdroszzczę tej foty xD. Jeśli to ona i te pozdrowienia mają być usprawiedliwieniem to dla mnie jesteś narazie usprawiedliwiona i dziękować za pozdrowienia xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcie...super. Dzięki za pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak będą kręcić 4 serię to też się wybieracie do Torunia?

    OdpowiedzUsuń
  5. Zajebiście śmiesznie patrzy się teraz na Twojego bloga siostra!
    A we wrześniu musimy się do Sękocina razem wybrać. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na Twojego również siostrzyczko. Wrzesień będzie należał do nas. :P

      Usuń
  6. jj89: no super ! :) fotka mega,aż się buzia cieszy jak się na nią patrzy :D

    OdpowiedzUsuń
  7. A mnie ciekawi jak ty się w Sękocinie znalazłaś ? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sękocin to był taki spontan. Z racji tego, że nas praktycznie wszyscy tam już znają, to mogłyśmy być w środku pomieszczeń, gdzie nagrywali sceny. Pani Magda się nami zaopiekowała i oprowadziła nas po wszystkich zakamarkach, w których kręcono poprzednie sezony. :)

      Usuń
    2. No to super ;) A masz może jakieś zdjęcia stamtąd ? :)

      Usuń
    3. Mam całkiem sporo zdjęć. Może nie są najlepszej jakości, bo mój aparat ostatnio nie wytrzymuje tempa, ale są. :P Oczywiście wrzucę tu relację z tego dna i foty, więc spokojnie. :) Musicie dać mi tylko trochę czasu. :D

      Usuń
    4. Ok :D W takim razie czekamy ;)

      Usuń