wtorek, 9 lipca 2013

Informacja.

Hej Kochani!

Nadszedł w końcu ten upragniony od dawna dzień. Ruszamy dziś na podbój Torunia! Strach się bać. :P

Chciałam Wam tylko powiedzieć, że album jest gotowy. Zarwałam kawał nocy, ale udało się. Nie jestem do końca zadowolona z efektu, bo miałam za mało czasu, aby go perfekcyjnie dopracować, ale trudno.

Jego zdjęcia wrzucę po powrocie, bo już nie zdążę teraz, gdyż zaraz wychodzę, aby odebrać Justę z dworca. ^^

Jeśli na miejscu będziemy miały dostęp do internetu, to wrzucę wcześniej, ale nie obiecuję.

Trzymajcie się ciepło! :*

2 komentarze:

  1. Ale wam zazdroszczę wypadu xD. No nic to udanego spotkania dziewczyny wy również sie tam trzymajcie i czekamy na szczegółową relację z pobytu^^:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Na stronie lekarzy pojawił się materiał z Co za tydzień, ale to co przykuło moją uwagę to to, że na zdjęciu w zakładce "aktualności" jak Ala i Maks się całują to widać tam dokładnie, że mają obrączki, a więc to pewne! :)) Jeeej ale się cieszę :D
    I jeszcze raz udanej zabawy ! I czekamy na relacje ! :))

    OdpowiedzUsuń