środa, 10 lipca 2013

Toruń - dzień drugi.

Hej!

Tak jak wczoraj wspominałam, dziś z samego rana napadłyśmy na budynek szpitalny. Ku naszemu zaskoczeniu, nie tylko weszłyśmy na jego teren, ale porozmawiałyśmy z ludźmi pracującymi przy przygotowywaniu terenu i pomieszczeń do zdjęć i weszłyśmy do środka. Zwiedziłyśmy SOR, bufet, szatnię, gabinet Elżbiety Bosak, podążałyśmy korytarzami śladami naszych bohaterów, wspominając kręcone tu sceny. Wrzucam na razie cztery zdjęcia, bo nie mamy czasu, gdyż lecimy śledzić naszą ekipę. ^^

Generalnie jest fantastycznie! Nie jemy, nie śpimy, nóg nie czujemy, ale to wszystko jest tego warte! Mamy już setki zdjęć i filmów, więc coś na bieżąco będziemy wrzucać.

Pozdrawiamy z Torunia! :*





7 komentarzy:

  1. ale ja wam zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja wpadam za kilka dni, ale jeszcze nie wiem. Ile tam będziecie?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale ja wam zazdroszcze!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No fajnie macie a jak jeszcze traficie na ekipe aktorów to już wogóle będziemy zazdrośćić trzymajcie się tam^^

    OdpowiedzUsuń
  5. No ale wam fajnie ja miałam być tam dziś z wami lecz nie stety nie mogłam :( bo musiałam zostać z moim przyszywanym braciszkiem bo zachorował :( i wogóle chłopaka muszę dopingować na meczach ale za rok owszem :) Udanego wyjazdu życzę i pozdrawiam :D Prosze o jakieś fajne zdjęcia














    OdpowiedzUsuń