sobota, 20 lipca 2013

Przeprosiny/Toruń/Warszawa.

Witam Kochani!

Na wstępie chciałabym Was przeprosić za to, że ostatnio nieco zaniedbałam bloga i dodaję mało postów, ale tyle się dzieje, że kompletnie nie mogę się z niczym pozbierać.

Nasza wyprawa jeszcze nie dobiegła końca. Zmieniłyśmy tylko lokalizację. Teraz na celowniku - Warszawa. Mieszkanko Maksa zwiedzone, spacer pod tęczą zaliczony i nie tylko. :P

Z naszego wyjazdu do Torunia mamy oczywiście mnóstwo zdjęć oraz filmów i wszystko stopniowo będzie się pojawiało na blogu. Do końca lipca będzie jeszcze u nas trochę zamieszania, więc dopiero za tydzień wezmę się w garść i nadrobię wszelkie zaległości. Postaram się jednak wrzucać Wam do tego czasu chociaż po kilka zdjęć.

Wczoraj miałyśmy okazję gościć na planie serialu Czas Honoru. Oglądałyśmy pracę ekipy 'od kuchni' i mamy teraz porównanie w stosunku do pracy na planie Lekarzy. Zostałyśmy tam zaproszone przez Panią Magdę Różczkę, która jest naprawdę fantastyczną osobą, zresztą pisałam o tym już wiele razy. :)

Jesteśmy Pani Magdzie bardzo wdzięczne i gorąco Ją pozdrawiamy! :)

Teraz czas na kilka zdjęć zarówno z Torunia, jak i z Warszawy!

Copernicus.
Copernicus.
Słynne krzesełka.
Poznajecie?
Z Panem Piotrem Polkiem, czyli serialowym Krzysztofem.
Napis na tym zdjęciu oddaje absolutnie wszystko! 

Tutaj już w Warszawie na planie Czasu Honoru.
Te dwa zdjęcia robiła nam sama Pani Magda. :)
Z Panią Magdą, czyli serialową Wandą. 
Jeszcze jedno w powiększonym składzie. :)

6 komentarzy:

  1. Wreszcie się doczekałam posta :-) Jak ja wam zazdroszczę tyle wrażeń ja niedawno byłam w Warszawie ale niestety nie spotkałam nikogo znanego :-( Cieszę się że wam się udało i chyba wezmę się za oglądanie Czasu Honoru

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wrażeń to mamy tak dużo, że nie możemy się ogarnąć od 1,5 tygodnia. :P

      Usuń
    2. To ja Czekam na filmiki jak już wszystko ogarniecie w porównaniu do was u mnie nic się nie dzieje i strasznie mi się nudzi ;-)

      Usuń
  2. Ja wczoraj byłam w Toruniu. Niestety nikogo z aktorów nie widziałam. Ale najważniejsze, że mam zdjęcia na tle szpitala, na słynnych ławeczkach przed szpitalem, przed wejściem na SOR. Przechodziłam również obok mieszkania Alicji i Sylwii. Chociaż nie miałam tyle szczęścia co wy i tak wielkie wrażenia. Było super! Szkoda, że nie mogłam być tam razem z wami, ale mama powiedziała, że jestem za młoda i będę wam przeszkadzać. Jeżeli w przyszłym roku również będziecie się wybierać do Torunia to może pojadę z wami. Z domu do Torunia mam niecałe 2 godziny jazdy. ;)
    POZDRAWIAM- Lisa14

    OdpowiedzUsuń
  3. W przyszłym roku chyba już nie będą kręcić...

    OdpowiedzUsuń
  4. Siema ! Czy gdy będą kręcić 4 serię Lekarzy przyjedziecie do Torunia ?/gaga0208

    OdpowiedzUsuń