środa, 20 marca 2013

Cytaty z 5 odcinka / Atmosfera na planie

Witam!
Ostatnio mam trochę mało czasu (w zasadzie to o wiele za mało - doba zdecydowanie za krótka), dlatego też, nie mam kiedy przygotować jakiegoś dłuższego posta.. 
Postaram się coś ogarnąć w weekend. :)

Zdania z 5 odcinka, które mi utkwiły w pamięci:

Alicja: Pierwszy raz w życiu przestałam bać się marzeń.. z Maksem.

Alicja: Ja naprawdę uwierzyłam, że z tym facetem mogę wszystko, że nic nas nie ruszy..

I oczywiście dedykacja na książce, którą Maks podarował Alicji, która mnie totalnie urzekła:

Przy Tobie uwierzyłem w krainę czarów. Twój na zawsze. Maks.

Poniżej zaś kilka zdjęć, które wskazują na to, że odtwórcy głównych ról, a więc nasza ulubiona serialowa para, świetnie bawią się razem na planie i nie tylko. Widać, że Magda i Paweł lubią się prywatnie, co ułatwia im wspólną pracę i umila spędzanie w swoim towarzystwie kilkunastu godzin dziennie na planie, w czasie nagrywania poszczególnych odcinków.
Generalnie z różnych wypowiedzi i wywiadów można wywnioskować, że atmosfera na planie jest rewelacyjna, a aktorzy (zarówno główni, jak i drugoplanowi) świetnie się ze sobą dogadują. :)






2 komentarze:

  1. przeczytałam twoją wersję drugiego odcinka (przed operacją)i trzeba przyznać, że bardzo ładnie Ci to wyszło, może pisałabyś tutaj swoje opowiadania, co? :)
    ogólnie, bardzo ładnie prowadzisz blog. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście mam zamiar dalej pisać opowiadania i jak znajdę trochę czasu to je opublikuję.
    Dziękuję.:)

    OdpowiedzUsuń