piątek, 29 marca 2013

Plotka z Pudelka

Witam dziś po raz kolejny!

Wyjaśniła się plotka opublikowana na Pudelku, dotycząca niechęci Pawła Małaszyńskiego do grania scen miłosnych. Oczywiście wszystkie podane tam informacje to jedna wielka bzdura, czego można było się spodziewać! Na dowód administratorzy oficjalnej strony serialu Lekarze dali nam trzy zdjęcia, które wskazują na to, że Ala będzie z Maksem jeszcze w drugiej serii. Nie ukrywam, że była to dla mnie bardzo miła niespodzianka, zresztą z wypowiedzi na forum wynika, że dla nas wszystkich! :D
Oby te odcinki zostały wyemitowane jak najszybciej, bo już nie mogę się doczekać.
Poniżej te trzy magiczne zdjęcia, które mi dziś zdecydowanie poprawiły humor, popsuty pogodą, jaką widzę za oknem..



Jeszcze jedno! Wpadłam dziś na pomysł, dotyczący kolejnego opowiadania, więc jak uda mi się przelać myśli na klawiaturę, to oczywiście opublikuję. :)

Pozdrawiam świątecznie!

3 komentarze:

  1. Mam tak samo, uwielbiam te zdjęcia!!! Zaraz też je u siebie dam, nie mogę uwierzyć, że będą takie piękne sceny!!!
    Limonka

    OdpowiedzUsuń
  2. http://lekarzee.blog.pl/ - mój blog :D :D

    OdpowiedzUsuń