piątek, 27 września 2013

Fanpage Magdaleny Różczki. ;)

Hej Kochani!

Dawno mnie tutaj nie było. Wkrótce Wam wszystko wyjaśnię i napiszę coś więcej. W każdym razie odpowiadając na pytania niektórych z Was, pragnę poinformować, że u mnie wszystko w porządku. Przynajmniej tak mi się wydaje. ;P 

Dziś zapraszam wszystkich do polubienia Fanpage'a Magdaleny Różczki prowadzonego przez oficjalny Fanclub aktorki: https://www.facebook.com/pages/Fanclub-Magdaleny-R%C3%B3%C5%BCczki/701878333174693. ;)

Pozdrawiam!


5 komentarzy:

  1. Juliett widziałam cię na zdjęciu na pudelku xD co prawda miałaś zamazaną twarz, ale cię rozpoznałam, była to fotka z akcji zbierania zakrętek ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, wiem. ;d Miałam jednak nadzieję, że nikt mnie nie rozpozna. ;P

      Usuń
  2. UWAGA! Robie listę fanów serialu Lekarze, która póżniej przekarze pani Magdzie Różczce Kto chce na niej być nich napisze mi swoje imię i nazwisko na mojego maila : anonim11999@wp.pl, można dostarczać tam też inne rzaczy któe chcecie, zęby pani Magda zobaczyłą, nwm np. rysunki itp. CZEKAM DO 22 PAŻDZERNIKA

    jeśli ktoś nie chce podawać swoje imię i nazwisko - nie musi :)) może być pseudonim lub samo imię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedy do nas wrócisz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od jutra pojawi się na blogu krótkie opowiadanie Justy - jj89. ;)
      Nie wiem kiedy napiszę coś swojego, bo zwyczajnie nie mam czasu. Wychodzę z domu przed 7.00, a wracam wieczorem. Brakuje mi pisania, bardzo bym chciała do niego wrócić. Mam nadzieję, że mi się uda. Będę Was informowała.
      Pozdrawiam! ;))

      Usuń